Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som føler at vi, spesielt denne sesongen blir snytt for en god del straffer / mål? Mot Wolfsburg ble vi jo snytt for 2 straffer, vi fikk et mål imot som skulle vært annulert. CL-kampen før det fikk vi feilannulert scoring. I dag ble vi snytt for straffe.

Orker ikke nå, men om man sjekker hver kamp denne sesongen er jeg sikker på at vi finner en god del mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete var stemningen så dårlig Raste? Hvorfor? Tror faktisk at det er en av grunnene laget spilte med så ufatellige lite innsats til tider. Og selv når det var 1-1, og 1-2, og vi hadde innsats og trøkk i spillet kom det ikke noen "roars" på cornere og når overtiden av 4 min var vist osv. Veldig trist at du var på OT på akkurat denne dagen for deg. Patetisk av supporterne.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kan si er at det ble fantastisk stemning når Berba scorte og jeg mener han var Uniteds beste i dag sammen med Vidic.

Foster er ikke god nok for United, og det er helt uffattelig om han slipper til igjen i neste kamp.

De som skulle prestere idag sviktet totalt i dag, Scholes sugde helmaks ( feilpasninger i hytt og pine, som ikke er lik han), Rooney sugde, Evra sugde og så og si alle sugde pikk.

Nå er jeg så fuckings irritert over at jeg ikke tok Arsenal kampen som jeg egentlig hadde tenkt til å bestille til, men men. Opplevelsen er jo fin nok den, men skulle gjerne ha vært på en annen kamp med en penere resultat.

Lenke til kommentar

Men hadde vært herlig å se Chelsea slå Liverpool uansett. Er alltid like gøy å se Liverpool tape og se Gerrard med hands on head. Men selvfølgelig er Liverpool-seier bedre for oss enn en Chelsea en. Uavgjort er sikkert det beste for oss.

Oppsummering: Alt funker for meg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Men hadde vært herlig å se Chelsea slå Liverpool uansett. Er alltid like gøy å se Liverpool tape og se Gerrard med hands on head. Men selvfølgelig er Liverpool-seier bedre for oss enn en Chelsea en. Uavgjort er sikkert det beste for oss.

Oppsummering: Alt funker for meg.

"Hands on head"-Gerrard får vi se den 25. oktober, så det kan vi klare oss uten i morgen. :p Mye bedre med to Chelsea-tap på rad. :wee:

Lenke til kommentar

Eller to Liverpool-tap på rad. Etter skuffelsen i dag har jeg lyst på at de jeg hater mest også blir skuffet. Men jeg blir ikke skuffet uansett om de ikke blir skuffet over resultatet. Noen blir jo skuffet, og det kan like gjerne være scouserne. Ellers blir de i London skuffet mens scouserne ikke blir det og jubler heller. Det er jo skuffende for meg no matter what.

Uff, tar uavgjort.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det beste resultatet for sjansene våre til tittelen vil være om Liverpool tar og feier Chelsea av banen i morra :)

Tja, kommer an på. Om Liverpool plutselig skulle vise seg å være nærmeste utfordrer i mai ville du ikke sagt det. Jeg håper på 'Pool-seier, jeg også, men uavgjort hadde ikke gjort meg noe som helst, det heller. Alt annet enn at Chelsea vinner, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...