Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ufattelig dårlig av United idag.

Ikke noe plan i angrepsspillet, og denne kampen viser at vi mangler en offensiv kraft på midtbanen. Den smellen måtte komme. Når Berbatov og Rooney er under pari i dag, så kan vi ikke tillegge alt ansvar på midtbanen vår.

Hvorfor var vår beste spiller den siste tiden plassert på tribunen?

Jeg mener vi ble snytt for et straffespark, og at målet til Jones burde blitt avblåst. Foster skulle ha bokset der, men Jones går knallhardt inn i kroppen på han. Synd, for nå får Foster-haterne her inne blod på tann. Det er Vidic som ikke gjorde jobben der.

Et poeng er bedre enn ingenting, og jeg er faktisk ikke så veldig skuffet. Vi spiller en elendig kamp på alle plan. Heldigvis ble det ikke tap, det hadde vært flaut og utilgivelig.

Flott mål av Berba.

Nå er det NHL resten av kvelden for min del.

Vanskelig for Berbatov og Rooney å skape noe som helst når leddet før dem lider av akutt Alzheimers. Både Berba og Rooney prøver å kompensere med å gå nedover i banen. Noe hvertfall Berba gjorde med hell. Problemet var jo bare at han da ikke hadde noen foran seg. Uansett, under pari over hele linja stort sett.

Nei grusomt uansett. Nesten verre en Burnley kampen dette.

Å hvorfor er Giggs ikke engang på benken. Det vet bare Sir Alex, men han kunne vel ikke vite at midtbanen skulle få et illebefinnende kollektivt.

Du har selvsagt rett. Vi ser i dag at midtbanen inne fungerer, og da får spissene lite å jobbe med. Berba var positiv i dag, og var blant lyspunktene.

Lurer på det samme selv, ang. Giggs. Han hadde vunnet kampen for oss idag, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser innlegget mitt så sier jeg aldri at Arshavin og Bent målene er tabber. Men at det er svakt og at du må være enig i det. Mest på Bent målet pga. det Latias sier. Arshavin målet hadde f.eks VDS tatt. Ser 1-2 målet igjen nå og er nesten litt enig i at det er mest Vida sin feil. Men som du sier, så bør Foster bokse der. Han MÅ gjøre alt for at det ikke blir mål. Det er ingenting mer å si. Kan IKKE slippe inn et mål der. Det er PL det er snakk om her, og 1-1 på OT akkurat da vi fiikser utligning etter syke målet av Berba. Hvordan tror dere Berba følte seg der når Foster gjør det? "Hvorfor i helvete gidder jeg en gang".

Vi trenger en bedre keeper enn Foster, seriøst. Som må gjøre det litt bedre på de "vanskelige skuddene" og tøffe situasjoner.

En ting til: Merker dere også at hver gang Foster starter, så er det alltid et par (minst en gang) en tilbake pasning eller noe slikt skaper forvirring i hele forsvaret i de første minuttene av hver kamp? F.eks i dag mellom Vida og Foster. Og på begynnelsen av City kampen når Foster truet med å føkke opp en gang og gjorde det igjen på 1-1 målet.

Det er som Game sier. Forsvaret består av FEM spillere, ikke fire. Og han er ikke akkurat med nå på en positiv måte. Har ikke roen som VDS har. Game's on fire.

EDIT: Og ja, er selvsagt at Giggs hadde hatt noe å si i dag. Fergie sa før kampen til ESPN at Giggs hadde spilt for mye og hadde en fantastisk kamp med utrolig mye innsats på onsdag (3 dager siden, ikke tirsdag en gang). Og det MÅ jo folk skjønne, så den delen er grei. Kan ikke spille igjen i dag etter han spiller onsdag. Er 35, og selvom han ikke viser det på banen så blir han faen meg sliten av det.

MEN, spørsmålet er da hvorfor han bruker alt av energi i en CL-gruppespill kamp og ikke i vår bread and butter PL, der vi ikke kan dele bort poeng bare for gøy. Hm.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Hvis du leser innlegget mitt så sier jeg aldri at Arshavin og Bent målene er tabber. Men at det er svakt og at du må være enig i det. Mest på Bent målet pga. det Latias sier. Arshavin målet hadde f.eks VDS tatt. Ser 1-2 målet igjen nå og er nesten litt enig i at det er mest Vida sin feil. Men som du sier, så bør Foster bokse der. Han MÅ gjøre alt for at det ikke blir mål. Det er ingenting mer å si. Kan IKKE slippe inn et mål der. Det er PL det er snakk om her, og 1-1 på OT akkurat da vi fiikser utligning etter syke målet av Berba. Hvordan tror dere Berba følte seg der når Foster gjør det? "Hvorfor i helvete gidder jeg en gang".

Sorry, men det Arshavin-målet vil jeg ikke kalle svakt i det hele tatt. Det er min mening, det var bare uflaks at han ikke tok det skuddet og, han hadde hånda på det, men det var knallhardt.

Jepp, det er Vidic som ikke gjør jobben sin der, men Foster burde ha bokset. Keepertabbe? Nei.

Var det ikke angrep på keeper? Det kan da ikke være lov å smelle inn i en keeper på den måten.

Lenke til kommentar

Sorry, men det Arshavin-målet vil jeg ikke kalle svakt i det hele tatt. Det er min mening, det var bare uflaks at han ikke tok det skuddet og, han hadde hånda på det, men det var knallhardt.

Jepp, det er Vidic som ikke gjør jobben sin der, men Foster burde ha bokset. Keepertabbe? Nei.

Var det ikke angrep på keeper? Det kan da ikke være lov å smelle inn i en keeper på den måten.

Der er vi litt uenige ja. Svakt er ordet jeg hadde brukt ihvertfall. Men det er greit det.

Vidic gjør ikke jobben sin og det har vi blitt enige om. Men Foster kunne ha vist mer autoritet (dette er ordet jeg har prøvd å tenke på de siste minuttene btw, han mangler autoritet) og bokset den. Det at han ikke gjør det blir så svakt at jeg syns det der blir en tabbe.

Om jeg syns det burde blitt blåst på? Nei. Syntes ikke Jones gjør noe voldsomt der, hopper og ser på ballen og vinner den pga. dårlig decision making av Foster og header ballen inn. Smeller inn men ikke helt i kroppen til Foster. Foster har ikke akkurat ballen 100% under kontroll der.

Jeg synes heller ikke første målet i dag var dårlig av Foster.

En bedre keeper hadde tatt den, stol på meg. Da blir det svakt. Spesielt når han står for Manchester United i en PL kamp. Rekkevidden hans er ikke god nok. Han kan trene seg opp på det da. Men tabbene er det som jeg frykter mest. Som sagt, han starter så "usikkert" og gjør om hele forsvaret til nervøse som i dag med Vidic og på begynnelsen av City kampen. OSER utrygghet, og det tror jeg mange av oss supportere ser nå. Og Vidic/Rio/Evans/O'Shea/Evra osv. Jeg tror virkelig de har mistet den godfølelsen av å ha en trygg 5. mann bak seg som de hadde når VDS var med på den SYKE rekorden i fjor. Undervurdert rekord, fordi selvom VDS ikke reddet oss gang på gang alene, så var han med på det som mannen bak det hele.

That's about it.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vel når han ikke reagerer raskt nok å rekke det skuddet av Bent i dag så blir jo det på en måte begge punktene samtidig. Men jeg ser hva du mener ja. Men som konklusjon må jo dette bety at han ikke kan stå hver uke for oss i PL? Kan være fast Carling Cup/FA Cup (noen ganger) for nå, også kan heller Kuz få prøve seg i PL når VDS er ute nå. Trist at Kuz får sjansen og er helt grei mot Wolfsburg men så kommer Foster tilbake i dag igjen. Men det er ikke så rart siden Foster har liksom blitt vår 2. keeper nå. Frustrerende situasjon, for Foster har noen syke redninger i seg og kan være fantastisk en dag og grusom den andre.

Lenke til kommentar
En bedre keeper hadde tatt den, stol på meg. Da blir det svakt.

Det blir scåret mange sånne mål da. Skudd nede ved stolperoten er slitomme å ta.

Slitsomme ja. Men det her er Utd vi snakker om. Vi trenger en keeper som VDS hvis vi skal vinne ting.

Når kom VDS? Jo, 05/06. Hva hadde vi gjort siden 03 uten en veldig god keeper? Jo, ikke vunnet ligaen 2 år på rad.

Og etter VDS kom da? Jo, 3 PL på rad etter en svak nok sesong (med Carling Cup) i 05/06. Case closed.

EDIT: Over and out. Glemme denne kampen nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere har imot Akinfeev, han er en god keeper som faktisk er mulig å få kjøpt! Vi har jo ikke sjangs på Chech, Casillas eller Buffon! Da blir det enten Mandanda eller Akinfeev i United trøya, og jeg må si at jeg liker Akinfeev bedre!

Har du i det hele tatt sett Akinfeev spilt? :p

Øhm...ja :p Tørr jeg å nevne EM 2008, der han var en av de store grunnene til at Russland overbevisste :roll:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere har imot Akinfeev, han er en god keeper som faktisk er mulig å få kjøpt! Vi har jo ikke sjangs på Chech, Casillas eller Buffon! Da blir det enten Mandanda eller Akinfeev i United trøya, og jeg må si at jeg liker Akinfeev bedre!

og det er stort sett alt du har sett? Herlig at du vet at han er riktig for oss da :roll:

Du liker han i tillegg fremfor Mandanda? Jeg ser en del Marseille når jeg får muligheten, men lurer nok engang på om du gjør det?

Foster er for øvrig for dårlig. Rekkevidden/Reaksjonene hans er for dårlige og han er ingen autoritær leder som en keeper trenger å være. Han klarer ikke å kommunisere med backrekken som fører til rare tilbakespill og klarering i tillegg til mål. Hvis Kuz har planer om å fortsette i samme autoritære stil som mot Wolfsburg (så dere hvor mye han skreik til forsvaret, eller?) så bør han stå frem til VDS returnerer. Foster kan aldri være United's nummer en og aldri England's nummer en. Nani er tilbake i samme håpløse stil og skal kjøre one man show, hvorfor må han absolutt finte med null fart? Det ble bedre med Anderson inn. Nei, denne kampen skal glemmes så fort som mulig, men tror fortsatt vi tar gullet i år.

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sett Akinfeev spilt? :p

Øhm...ja :p Tørr jeg å nevne EM 2008, der han var en av de store grunnene til at Russland overbevisste :roll:

Igor Akinfeev var IKKE en av de store grunnene til at Russland hadde et godt EM. Det var nærmest ene og alene Guus Hiddinks fortjeneste, han klarte å overbevise russerne om at de kan hamle opp med de største. Dessuten organiserte han laget på en ekstremt bra måte, fikk rett og slett det beste ut av dem. Klassetrener. Men Akinfeev var trygg, det er ingen tvil om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg vet ikke hvem Akinfeev er :)

Kan ikke si at jeg la serlig merke til han i EM.

Spiller du ikke FM?? Jizzes ass!

Ikke sikker Akinfeev har lyst å spille reservekeeper heller jeg da.

Ikke at jeg har sett mye av han. (blir vel kun i EM. Der han spilte greit)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pm 97 er meget bra,ellers enig med deg.

Forøvrig kom Berba med rundens mål idag(så langt denne runden ivertfall)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...