Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

DRITDOMMER.

Men først og fremst så suger den sentral midtbanen balle, Berbatov må ta rollen som ren playmaker. Rooney må ned på kant. Midtbanen står til stryk. Anderson kommer inn og kjemper så jeg tilgir hans feilpasninger. Å for første gang i år var jeg glad for å se Carrrick. Selv om jeg syns han la seg alt for lavt. Men Scholes og Fletcher, har ALDRI sett Fletcher så dårlig før. Vi er så forutsigbar, Sunderland takler og sparker oss lett ihjel. Nani, vel.... Han gidder jeg ikke nevne engang. Ser for meg av Evra leverer oppsigelse om han må jobbe med han igjen nede på kanten. Valencia kommer inn å utgjør vel stort sett ingenting. Helt grått på midtbanen. Sunderland ligger lavt, men fortsatt står den sentrale midtbanen for lavt, å kantene for høyt iforhold. Nei grusomt!

Foster.... Gud, nå er jeg lei. Få Sar tilbake. Dette er hårreisende, min kvalifiserte synsing sier at han kostet oss 3 poeng idag. PIG neste.

Berbatov, det er synd at han er omgitt av spillere som tydeligvis har tatt helg med unntak av Rooney.

Forøvrig er det røde kortet helt på jordet, Richardson spiller den i retning av hvor forseelsen skjer. Møkkadommer, i tillegg legger han ikke noe til for målet eller drøying av tid. Jævla feige faen, redd for avisskriverier.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leser her riktig ofte, men sier ikke så mye.

Men jeg mener at Nani hevet seg en stor del i 2. omgang. Fikk i gang sjangser, og spilte mye bedre enn i 1. (noe annet hadde vært rart, ja.)

Ellers er vel de fleste enige om at det var nokså horribelt der ute i dag.

Lenke til kommentar

Ben Foster bør ha stått sin siste kamp. Taibi fikk 8, Foster har fått fler. Selv Nightkeeper inser vel at Foster ikke blir god nok. Rekkevidden hans er jo en vits. Alt som er i nærheten av hjørene går inn. Med VDS i goalen i dag hadde vi vunnet denne kampen komfortabelt. 2-1 målet drepte oss i dag dessverre.

Carrick hadde forøvrig et fint nok innhopp i dag. I dag var, synd for oss, spillere rundt seg ala Rooney på 4.divisjons nivå.

Vidic MOM og en verdig United kaptein. Ando også veldig positiv i dag !

Dårlig av SAF (taktisk) og elendig innsats i første omgang. Hvorfor i helvete er vi så dårlig spillemessig i førsteomgangene? Er jo helt på bærtur! Og vi savner ikke Ronaldo, vi savner tryggheten defensivt. Klart det tar på moralen når vi spiller inn et soft mål etter et annet.

Ikke godt nok. Strykkarakter fra meg.

Lenke til kommentar
Glad for poenget, for vi fortjente det ikke.

Det er sånne ting som kjennetegner et storlag.

Eit storlag vinn på ein dårleg dag, dei spelar ikkje uavgjort mot Sunderland heime. Eg kunne til nød godtatt uavgjort mot Sunderland borte, men heime skal me køyre over dei ;)

På en dag vi ikke fortjente annet enn å tape, er jeg glad for det ene poenget vi fikk. Vet at det er hjemmebane, men det er faktisk vanskelig å vinne 19/19 kamper på hjemmebane i PL.

Lenke til kommentar
Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get.

Hva faen mener du? Vi skulle hatt en straffe i første omgang. Og vi er klart bedre enn sunderland, styrer 99% av andre omgang, og er jevne med sunderland i første.

Altså. Hvis man ikke PRØVER en gang i hele første omgangen er det greit å få med seg ett poeng fra kampen. Ingen innsats i første omgangen. Vi var overlegne i andre ja, men når vi har en keeper som er så jævlig dårlig så MÅ vi bli straffet for det. Seriøst.

Arsenal - 0-1 målet, BØR ta den. Vi vinner uansett. "Phew"

City - TO mål som Foster må ta skylden for, IHVERTFALL det første. I en storkamp. Men så vinner vi uansett. "Phew"

IGJEN i dag, samme keeperen føkker opp igjen. (Kan faktisk si at han føkket opp på BEGGE målene). Hadde vi vunnet igjen, hadde vi jo hatt gull å komme forbi disse tabbene og vinne uansett. Måtte jo bli straffet for det EN gang sånn at vi ser hvor dumme vi er å spille med en slik keeper akkurat nå. Når Kuz faktisk var god nok på onsdag.

Var mer det jeg mente. Jeg vet ikke, tar poenget jeg.

Lenke til kommentar

Sunderland skapte ikke mye i første. De fikk et mål som Foster kunne/burde tatt. I andre har de én sjanse, og scorer ett mål, ikke på sjansen dog, målet var egentlig ikke en sjanse. Det var bare en brøler av Foster.

United skaper ikke stort i første. Men skaper mye i andre. Ikke noen stor kamp, men vi er soleklart bedre enn Sunderland på alle måter utenom resultatet totalt sett.

Lenke til kommentar
Forøvrig er det røde kortet helt på jordet, Richardson spiller den i retning av hvor forseelsen skjer. Møkkadommer, i tillegg legger han ikke noe til for målet eller drøying av tid. Jævla feige faen, redd for avisskriverier.

Ikke enig. Han spiller bort ballen fordi en av våre spillere skulle til å ta den opp. Det er bortsparking av ball. 50/50 situasjon.

Lenke til kommentar

Ufattelig dårlig av United idag.

Ikke noe plan i angrepsspillet, og denne kampen viser at vi mangler en offensiv kraft på midtbanen. Den smellen måtte komme. Når Berbatov og Rooney er under pari i dag, så kan vi ikke tillegge alt ansvar på midtbanen vår.

Hvorfor var vår beste spiller den siste tiden plassert på tribunen?

Jeg mener vi ble snytt for et straffespark, og at målet til Jones burde blitt avblåst. Foster skulle ha bokset der, men Jones går knallhardt inn i kroppen på han. Synd, for nå får Foster-haterne her inne blod på tann. Det er Vidic som ikke gjorde jobben der.

Et poeng er bedre enn ingenting, og jeg er faktisk ikke så veldig skuffet. Vi spiller en elendig kamp på alle plan. Heldigvis ble det ikke tap, det hadde vært flaut og utilgivelig.

Flott mål av Berba.

Nå er det NHL resten av kvelden for min del.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get.

Hva faen mener du? Vi skulle hatt en straffe i første omgang. Og vi er klart bedre enn sunderland, styrer 99% av andre omgang, og er jevne med sunderland i første.

Altså. Hvis man ikke PRØVER en gang i hele første omgangen er det greit å få med seg ett poeng fra kampen. Ingen innsats i første omgangen. Vi var overlegne i andre ja, men når vi har en keeper som er så jævlig dårlig så MÅ vi bli straffet for det. Seriøst.

Arsenal - 0-1 målet, BØR ta den. Vi vinner uansett. "Phew"

City - TO mål som Foster må ta skylden for, IHVERTFALL det første. I en storkamp. Men så vinner vi uansett. "Phew"

IGJEN i dag, samme keeperen føkker opp igjen. (Kan faktisk si at han føkket opp på BEGGE målene). Hadde vi vunnet igjen, hadde vi jo hatt gull å komme forbi disse tabbene og vinne uansett. Måtte jo bli straffet for det EN gang sånn at vi ser hvor dumme vi er å spille med en slik keeper akkurat nå. Når Kuz faktisk var god nok på onsdag.

Var mer det jeg mente. Jeg vet ikke, tar poenget jeg.

Foster er ung. Han mangler erfaringen. Skal vi få en god Foster så må vi la han stå

Lenke til kommentar
Det er diverre ikkje første gang i år me slepp inn mål grunna dårleg press på ballførar, mellom anna Bellamy, Arshavin og Bent sitt mål. Skal me la motstandaren gå ballen inn i mål snart og no?

Godt poeng, tenkte på de målene der jeg og når Bent putta sånn som han gjorde. Alle fra venstresiden til motstanderne og. Hmmm....

Lenke til kommentar

Ikke enig. Han spiller bort ballen fordi en av våre spillere skulle til å ta den opp. Det er bortsparking av ball. 50/50 situasjon.

Enig der, hadde absolutt ikke klaget om det ikke ble noe... Han sparker den tilbake dit den skal, men Carrick(?) er på vei til å plukke den opp. Men forsåvidt greit dommern gir kortet, var mye av det i helt siden de tok ledelsen, fint de slår ned på slikt...

Lenke til kommentar
Glad for poenget, for vi fortjente det ikke.

Det er sånne ting som kjennetegner et storlag.

Eit storlag vinn på ein dårleg dag, dei spelar ikkje uavgjort mot Sunderland heime. Eg kunne til nød godtatt uavgjort mot Sunderland borte, men heime skal me køyre over dei ;)

På en dag vi ikke fortjente annet enn å tape, er jeg glad for det ene poenget vi fikk. Vet at det er hjemmebane, men det er faktisk vanskelig å vinne 19/19 kamper på hjemmebane i PL.

Eg og er glad for eitt poeng, men å kalle oss eit storlag fordi me får med oss eit (heldig?) poeng på overtid mot Sunderland er ikkje bra nok, iallfall ikkje på OT.

Sjølvsagt forventer eg ikkje at me skal vinne 19 av 19 kampar, men det må vera lov å håpe og tru at United ikkje gir vekk poeng mot lag som Sunderland. Aksepterer at me taper eit par poeng mot dei andre topplaga, men å gi vekk poeng til Sunderland som Foster gjer i dag er for dårleg.

Lenke til kommentar

Jeg hadde klikket i vinkel om United hadde fått rødt for noe slikt. Den Ferdinand får er soleklar. Richardson sitt gule for det er det ikke. Å bør ikke belønnes med rødt når han knapt har gjort noe galt hele kampen. Uansett, CARE.

Nei fy faen, midtbanen vår er helt RÆV i denne kampen. Carrick og Anderson kommer heldigvis inn å hever oss noe.

Lenke til kommentar

Enig der, hadde absolutt ikke klaget om det ikke ble noe... Han sparker den tilbake dit den skal, men Carrick(?) er på vei til å plukke den opp. Men forsåvidt greit dommern gir kortet, var mye av det i helt siden de tok ledelsen, fint de slår ned på slikt...

Det gule kortet er heilt greit etter mitt syn. Richardson burde latt ballen ligge. Sjølv om han sparkar ballen meir eller mindre der den skal er det unødvendig når ein United spelar er på veg til å hente ballen.

Lenke til kommentar
Ben Foster bør ha stått sin siste kamp. Taibi fikk 8, Foster har fått fler. Selv Nightkeeper inser vel at Foster ikke blir god nok. Rekkevidden hans er jo en vits. Alt som er i nærheten av hjørene går inn. Med VDS i goalen i dag hadde vi vunnet denne kampen komfortabelt. 2-1 målet drepte oss i dag dessverre.

Carrick hadde forøvrig et fint nok innhopp i dag. I dag var, synd for oss, spillere rundt seg ala Rooney på 4.divisjons nivå.

Vidic MOM og en verdig United kaptein. Ando også veldig positiv i dag !

Dårlig av SAF (taktisk) og elendig innsats i første omgang. Hvorfor i helvete er vi så dårlig spillemessig i førsteomgangene? Er jo helt på bærtur! Og vi savner ikke Ronaldo, vi savner tryggheten defensivt. Klart det tar på moralen når vi spiller inn et soft mål etter et annet.

Ikke godt nok. Strykkarakter fra meg.

Perfekt innlegg, rett og slett. Veldig bra av Carrick å være rolig der på 2-2 målet og se Evra i god plass heller enn å skyte selv. En bra "assist".

Lenke til kommentar
Foster er ung. Han mangler erfaringen. Skal vi få en god Foster så må vi la han stå

I tillegg til erfaringen mangler han litt på de grunnleggende ferdighetene som man trenger for å stå i mål på Manchester United sitt fotball-lag.

Han er rett og slett ikke United-materiale. Jeg håper Kuz står neste kamp, for kampen hans mot Wolfsburg var 10/10 iforhold til Foster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...