Lochan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja ganske sugent lag i dag det var det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Katastrofekamp. 1.om:. Hele laget utenom Oshea står til strykkarakter. Vi kommer tilbake tidlig i 2. omg men Foster dreper moralen i laget. Send gutta hjem i skam, la Foster bli hjemme og overfør Nani til freestyle-fotball. Han har ingenting i et lag å gjøre. Patetisk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Gleder meg så kraftig til Van Der Sar kommer tibake nå... Jeg og fy faen. Tenk en keeper som ikke gjør tabber. Jizz in my pants. Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det tenker jeg også tosha, jeg bare vet at Giggs ville ha snudd kampen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du kødde med meg.. Skal ikkje dommaren legge til litt ekstra når United scorer. Reglene sier det. Feigt av dommeren. Om kampen så var det merkelig å se hvor stresset vi er. Vi går mange ganger for unødvendige vanskelige løsninger. Hadde vi hatt roen så tror jeg sjangsene hadde vert større for seier. Vi slipper inn altfor mange mål for tiden. Foster skulle ikke ha prøvd å holde ballen på det andre målet. Skuffende spill. Ro er det vi er aller best på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get. Hva faen mener du? Vi skulle hatt en straffe i første omgang. Og vi er klart bedre enn sunderland, styrer 99% av andre omgang, og er jevne med sunderland i første. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 jaja, klarte uavgjort da Sjølv slik kampen har gått skal me ikkje vera nøgd med 2-2 heima mot Sunderland. United fortente neste å tape i dag, så tam og trist var kampen. Nja. Vi spillte under evne. Men united var Sunderland helt overlegne. De har nesten ingen sjanser og vi har mange. Et typisk united poengtap. Vi er det desidert beste laget, men klarer ikke vinne. Det er surt. Nei, dei har få sjansar. Men slik United framstår i første omgang er ikkje bra. Sunderland var ikkje overlegne oss, men det er ingen som tar ansvar i første omgang. United tar seg ein del opp i 2. omgang, men eg syns likevell det var heilt greit at det gjekk slik det gjekk. Me trong ein vekkar etter ein slik kamp. Einaste positive eg tar med meg er at Berba scorer eit fint mål og at me iallfall fekk 1. poeng Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Flau forestilling fra vår side. Evans og Vidic er de eneste som spiller ok minus Nå fikk vi se hvordan det blir når hele laget underpresterer. Rooney, Evra, Fletcher og Scholes, de som pleier å være solide var i dag av de dårligste. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skal ikke lyve. Jeg gikk berserk når utligningen kom, hadde gitt opp. Fortsatt misfornøyd med innsatsen, og vi kan ikke være avhengig av Giggs og en keeper i form, når den samlede alderen på disse to leddene er 75 år. Vi hadde vunnet med en bedre Foster, men vi hadde også vunnet om laget haddet vært nettopp det; et lag. Ræva over hele bordet i dag. Glad for poenget, for vi fortjente det ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get. Sant det, men jeg synes vi gjorde det litt for enkelt for Sunderland (av det jeg har sett) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Er i slike kamper man vinner Premier League... Tenkte det jeg og når Berba hadde ballen der etter corner i 94. min. Dette skuddet kan vinne PL for oss. Men jeg tar andreplass i år jeg altså, vi er litt heldige som faktisk har så mange poeng som vi har. Så lenge Pool ikke vinner PL, er det jo greit. Må bare ta 19 før de, that's it. Endret 3. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Utligningsmålet føltes som seier. Vet ikke hvorfor. Får med oss ett poeng på en dag vi suger. Greit nok det, men er veldig skuffet over spillet i dag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get. Hva faen mener du? Vi skulle hatt en straffe i første omgang. Og vi er klart bedre enn sunderland, styrer 99% av andre omgang, og er jevne med sunderland i første. Vi er faen ikke klart bedre enn Sunderland, hvilken kamp har du sett? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Glad for poenget, for vi fortjente det ikke. Det er sånne ting som kjennetegner et storlag. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men vi fortjente ikke mer enn ett poeng da. Let's take what we get. Hva faen mener du? Vi skulle hatt en straffe i første omgang. Og vi er klart bedre enn sunderland, styrer 99% av andre omgang, og er jevne med sunderland i første. Har me sett same kamp? United var elendige i 1. omgang. Kva straffesituasjon du tenker på veit eg ikkje, men no skal det seiast at eg ikkje såg heile 1. omgang. Me er litt betre enn Sunderland, men skal me vinne må laget som heilhet stå fram på ein heilt anna måte. Dette var rett og slett trist Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hele laget utenom Oshea står til strykkarakter. Uenig. O'Shea var tilskuer i press på både skuddet fra Bent og innlegget. Da hjelper det ikke om han spiller "ok" ellers i kampen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Glad for poenget, for vi fortjente det ikke. Det er sånne ting som kjennetegner et storlag. Bare at det skal være 3, ikke 1 poeng... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er diverre ikkje første gang i år me slepp inn mål grunna dårleg press på ballførar, mellom anna Bellamy, Arshavin og Bent sitt mål. Skal me la motstandaren gå ballen inn i mål snart og no? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Glad for poenget, for vi fortjente det ikke. Det er sånne ting som kjennetegner et storlag. Bare at det skal være 3, ikke 1 poeng... Tror han mener at et storlag får med seg poeng, selvom de spiller ræva. Og det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Glad for poenget, for vi fortjente det ikke. Det er sånne ting som kjennetegner et storlag. Eit storlag vinn på ein dårleg dag, dei spelar ikkje uavgjort mot Sunderland heime. Eg kunne til nød godtatt uavgjort mot Sunderland borte, men heime skal me køyre over dei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå