Sveern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er vitsen med å skyte når det er 3 folk midt foran deg og mål Rooney? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skulle gjerne sett at Fletcher fekk fullføre kampen, og at det var Nani og Wellbeck som forsvann ut. Vingane våre har vore mildt sagt dårlege... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Med litt marginer hadde den gått i Rooney, tydleg at det ikkje er vår dag i dag He he, nei, viss han hadde truffet bedre hadde den gått inn. Slapp av gutter. Dere får nok av tilleggstid. Og du snakker om United briller Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sunderland er ihvertfall bedre enn Wigan Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men seriøst. Taper Utd i dag, så taper ikke bare laget. Men OT publikum og. Verste jeg har hørt i hele livet mitt. INGEN støtte nå som det er 1-2. Ikke når vi har corner, ikke når vi presser på og ikke når vi har frispark. Ufattelig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Greit nok at Nani har vært dårlig denne kampen, men han har ikke vært den værste. Foster, O'Shea, Evra, Scholes, Fletcher stiller foran i rekken etter min mening. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster må få lov til å gjøre sånt om han skal få erfaringen You gotta be kiddin me.. Fy faen nå provoserer du Limbeck. Slutt å tyne så jævelig. Vi har forskjellig syn på laget og fotball. Du provoserer meg du også Forskjellig syn? Vi har ikke et forskjellig syn. Du gjør deg til fordi du tror folk vil se på deg som en god supporter bare fordi du ikke krever ditt og datt osv. Den siste kommentaren din var PATETISK! Det er ikke lov å være uenig med deg vel? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ett mål er nok nå. Får vi ett mål er jeg forsåvidt fornøyd med resultatet, sett utifra kampbildet. Vinner vi dette blir det et nytt Owen-mot-City-gå-bananas-øyeblikk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men seriøst. Taper Utd i dag, så taper ikke bare laget. Men OT publikum og. Verste jeg har hørt i hele livet mitt. INGEN støtte nå som det er 1-2. Ikke når vi har corner, ikke når vi presser på og ikke når vi har frispark. Ufattelig. Jeg tror Raste sitter tyst som faen akkurat nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster må få lov til å gjøre sånt om han skal få erfaringen You gotta be kiddin me.. Fy faen nå provoserer du Limbeck. Slutt å tyne så jævelig. Vi har forskjellig syn på laget og fotball. Du provoserer meg du også Forskjellig syn? Vi har ikke et forskjellig syn. Du gjør deg til fordi du tror folk vil se på deg som en god supporter bare fordi du ikke krever ditt og datt osv. Den siste kommentaren din var PATETISK! Det er ikke lov å være uenig med deg vel? Det har jeg aldri sagt. Men du kommer med idiotiske kommentarer HELE tiden. Det er kvalmt å se på. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lei av at rooney flytter ballen til utrolig dårlige skuddposisjoner før han skyter-.- Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du står for mye kvalmt du også, Points. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 vuderer sterkt å drikke berre for gløyme kampen i kveld Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er Giggs skadet? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er Giggs skadet? Tvilsomt, SAF sparer han nok berre fordi han har spelt mykje i det siste og fordi Sunderland på OT skal vera i nærleiken av plankekjøring. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kor i helvette er bevelgelsene fremover? Lenke til kommentar
Lochan Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er Giggs skadet? Tvilsomt, SAF sparer han nok berre fordi han har spelt mykje i det siste og fordi Sunderland på OT skal vera i nærleiken av plankekjøring. oja, japp det er sant Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kvifor i svarte skyt du frå 800 meter Nani Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi han ikke har hode. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du står for mye kvalmt du også, Points. Hvem er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå