tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kuz inn, Foster ut. Vær så snill. Burde vært 1-0 til oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det faen meg mulig!? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hold den jævla ball da Foster!!! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Trur kanskje det var ein liten olboge mot Foster, men likevell kva i svarte h****** held han på med Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Alex Ferguson: Hent Akinfeev i Januar! PLEASE! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster er ferdig i United.Mark my words! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har støtta Foster hele tiden. But not anymore. Feil på feil på feil. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skjer med at Foster blir dårligere og dårligere jo flere kamper han spiller? Frustrerende å se på! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 FAEN! Er det bare jeg som ser at O'Shea har vært sugd i presset på begge målene?! patetisk forsvarspill Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Foster må få lov til å gjøre sånt om han skal få erfaringen Der er Rooney Endret 3. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Med VDS i mål hadde det stått 1-0 til oss. Helvette. Jeg fikk troen på Foster etter hans gode åpning, men nå vet jeg ikke lengre. Han har ikke vært god i det siste, og 1-2 målet var faenmeg en ny brøler. Tror vi trenger ny keeper til neste år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster har gjort nok feil nå. Uansett om han har en suprredning x 3 nå i kampåen, er det nok. Arsenal, City, også en slite kamp mot Sunderland. Viktige øyeblikk. That's it. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor lenge er Van der Saar skadet? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 No har Foster brukt opp alt tolmodet mitt. Foster har brukt opp kvoten sin no, United treng verkeleg ein ny keeper til den dagen VdS legger opp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Med VDS i mål hadde det stått 1-0 til oss. Helvette. Jeg fikk troen på Foster etter hans gode åpning, men nå vet jeg ikke lengre. Han har ikke vært god i det siste, og 1-2 målet var faenmeg en ny brøler. Tror vi trenger ny keeper til neste år. Ja. Kuz gjør jo ikke SÅNNE tabber, bare mer på innlegg og sånt. Han kan jo fikse på det. Men ny keeper hadde vært greit ja. Nok med Foster uansett. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Målet gav oss piffen tilbake. Foster satte oss tilbake til steinalderen igjen. Same old story. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor lenge er Van der Saar skadet? Muligens tilbake om 2 uker (neste PL-kampen). Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster må få lov til å gjøre sånt om han skal få erfaringen Eigentleg enig med deg, men når han har fleire tabbar enn redningar byrjar varsellampane å lyse hjå meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå