Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Siden jeg støtter laget mitt i motgang skrur jeg av, går ut og får tak i en kebab også ser vi hva kvelden bringer. Satan så trist å se på. Jeg synes synd på de som har betalt for kampbillett idag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette her er noe av det verste jeg har sett på lang tid. Null vilje, feilpasninger, forsvarsfeil og virker ikke som det er noen som helst interesse for å få 3 poeng.

Scholes MÅ ut. Vi vet at dette kommer til å ende med rødt kort og i tillegg er han elendig. Nani og Welbeck benytter selvfølgelig anledningen til å vise fram noen nye triks, IKKE å gjøre en jobb for laget. Fletcher er elendig, Rooney løper rundt og sutrer, Evra gjør så mye tull i forsvaret og Berba har ingenting å jobbe med. Bytt ut HELE laget.

Fy faen så forbanna jeg er over at Giggs ikke sitter på benken engang. Brukte vi virkelig opp kreftene hans i en fullstendig uinteressant og uviktig kamp mot Wolfsburg?

Lenke til kommentar

Foster - Burde tatt målet.

Evra - Driver bare med tull.

Welbeck - Har ikke noe på dette nivået å gjøre.

Nani - Ikke han heller.

Scholes - Mista synet igjen?

Ellers jevnt over dårlig.

Hårføner i pausen, så kommer vi tilbake og vinner dette.

Av bytter må iaff. 2 av disse 3 inntreffe, og helst den første:

Ut med Scholes, inn med Carrick.

Ut med Welbeck, inn med Valencia.

Fletcher ut på høyreving;

Ut med Nani, inn med Anderson.

Lenke til kommentar
Dette her er noe av det verste jeg har sett på lang tid. Null vilje, feilpasninger, forsvarsfeil og virker ikke som det er noen som helst interesse for å få 3 poeng.

Scholes MÅ ut. Vi vet at dette kommer til å ende med rødt kort og i tillegg er han elendig. Nani og Welbeck benytter selvfølgelig anledningen til å vise fram noen nye triks, IKKE å gjøre en jobb for laget. Fletcher er elendig, Rooney løper rundt og sutrer, Evra gjør så mye tull i forsvaret og Berba har ingenting å jobbe med. Bytt ut HELE laget.

Fy faen så forbanna jeg er over at Giggs ikke sitter på benken engang. Brukte vi virkelig opp kreftene hans i en fullstendig uinteressant og uviktig kamp mot Wolfsburg?

er det noen som hveertfall ikke skal ut så er det fletcher, han jobber hvertfall nok, å har vært en av di beste hittil, ohhh, jeg må ha en sigg

Lenke til kommentar

Fy faen, så skuffende. Og når Scholes bommer på enkle pasninger, så forteller det egentlig hvordan vi har spilt. Er ganske sikker på at Scholes får rødt om han ikke blir byttet ut.

Selv har jeg forsvart Foster veldig lenge, men nå begynner det å bli latterlig. Han skal ikke la ballen trille i mål fra 20 meter...

Dette skjer når man ikke har Giggs på benken. Carrick må i hvert fall komme inn, slik at vi begynner å spille ball på midten. Vi er heldige om vi greier uavgjort nå!

Lenke til kommentar

Jeg sitter med at Fletcher er elendig som følge av at Scholes virkelig er bedriten + wellbeck ikke finner sin plass.

Hele midtbanen sliter, men vi kan ikke bytte alle fire, så jeg ser for meg 1 bytte nå i pausen + 1 til etter 60 minutter, hvor ny midtbane blir:

Park - Fletcher - Anderson - Nani.

Dette med bakgrunn i potensialet til hver enkelt vs kampbildet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Første gang på lenge jeg mener piping retteferiggjøres. Dette er regelrett grusom innsats. Når man ikke klarer å slå en 4m passning engang, da er det lite håp for kvelden. Dette hadde ikke Roy Keane funnet seg i!

Se hvor blotta vi er på midten. Scholes står jo helt stille og lar Fletcher løpe som en gal hund. Scholes for Anderson eller Carrick i andre omgang. Jeg er pro Ando, vi trenger løpskraft.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Dette var rimelig råttent. De fleste spillerne våre har hatt en dårlig dag på jobben så langt. Nani og Rooney f.eks. har vært katastrofale. O'Shea er vel den som har bidratt mest offensivt så langt i kampen, han har i motsetning til midtbanen og angrepsrekka vært rimelig god.

Forøvrig er det også surt at vi blir snytt for en helt soleklar straffe.

Lenke til kommentar

Hahaahahahaha. Dette må være kødd? Evra i første 20 min er det verste jeg har sett av han i hele livet mitt. Og det inkluderer første kampen hans for Utd, borte mot City. Og Rooney? Jeg er faktisk sikker på at han tuller. Det er ikke han. Han bare kødder med alle, no doubt. Må være prank eller noe.

Scholes var jo faktisk grei første delen av omgangen, men når han spiller ved siden av en Fletcher som spiller SÅNN (dårligste på banen egentlig siden vi trenger han mest i dag). Han har gitt ballen vekk 8 ganger tror jeg. Grusom, bare grusom. Og Berba har jeg aldri sett ha så mange feilpasninger. Begynte hele kampen med en grov feilpasning mot Rooney som aldri skulle ha skjedd. Da begynte alt å gå nedover gitt. Synd vi ikke har noen flere spiss på benken.

Nani? Hva kan man si? Hvor mange sjanser skal han få? Få han ut for faen, og inn med Valencia. HVIS Fergie venter til 60 min med dette blir jeg så jævlig provosert. Uansett om han scorer 2 mål og har en assist i de første 15 min bryr jeg meg ikke, står får det jeg sier. Fordi det er ikke bare i dag, men flere av de siste kampene. GRUSOM.

Scholes ut og Carrick inn er jeg med på, men bør vente med å se hvordan Scholes gjør det når han faktisk har en ving å sentre til som KAN utfordre og spille fotball uten å prøve på triks hver jævla gang. Welbeck har faktisk ikke vært SÅ dårlig.

EDIT: Og greit nok at de buer litt, whatever. MEN, de fansene på OT i dag er SKAM uansett. Synger ikke LITT en gang, heier faen ikke på laget når det er corner og lager ekle lyder som "AAAA" hver gang en spiller har en feilpasning. Ok da, greit å være litt frustrert. Men fy faen, å ikke synge i det hele tatt og ikke støtte laget, vel, eneste jeg kan tenke på er: hva faen har Raste gjort med OT? Det er ekkelt å se og høre på sånt. Hadde ikke skjedd på en bortekamp. Sunderland fans utsynger Utd supporterne som at det er en piece of cake. Og det er 70 000 mot 5000. Pinlig.

Uansett. COME ON BOYS. VI SKAL ta 3 poeng. Red fucking devils, get the fuck in. STÅ OPP FOR FAEN WAZZA!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Eigentleg glad straumen har vore vekk store delar av første omgang når eg les det som står her. Såg dei 20 siste, og det var rett og slett flaut. Glad eg ser kampen åleine, og at det er ferie så eg kan låse meg inne den neste veka og håpe at alle har gløymd kampen. Uansett korleis dette ender har det vore ein hårreisande kamp.

Viss ikkje SAF tar ut Scholes ut så blir det 10 mot 11, nok ein gong. Høyres heldigvis ut som Anderson kjem inn! United treng eit tidleg mål for at dette skal gå vegen...

Lenke til kommentar

Anderson inn, Scholes ut. Smart at Fergie gjør bytte i selve pausen denne gangen. MEN HVA GJØR NANI PÅ BANEN HELVET FAEN.

Btw, ikke at jeg har hatt lyst å si dette eller noe, men tror dere vi hadde vært like gidderlause med en Tevez på banen som i første omgangen? Nei er svaret, så derfor syns jeg Park på banen nå hadde vært greit. Vi er ikke vandt til at nesten alle spillere ikke gidder noe, for vi hadde alltid en som Tevez som jobbet for oss. For Utd spiller ofte veldig bra når folk jobber. Sånn fungerer det. Er jo som matte det, merkelig hæ. Park inn hadde vært herlig spør du meg.

Vi får se. Stoler på Fergie her, men Nani er på banen så... jaja. LETS GO RED DEVILS.

Anderson starter med en GEDIGEN feilpasning. Hva har skjedd med laget vårt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...