Herr Brun Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er definitivt enig i at Giggs fortjente månedens spiller mye mer enn Torres. Giggs var magisk mot city, og har spilt over evne hele måneden. Han er helt vill! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Foster O'Shea - Vida - Evans - Evra Nani - Fletcher - Scholes () - Welbeck (!! ) Rooney - Berbatov ----------------------------------------------------- Exciting stuff, Welly og greier. Bent OG Jones på topp. Brucey er ihvertfall mer positiv enn Sunderland var i fjor på OT om dere husker den kampen. Vida 1-0 etter sånn 90 min. Var en ekkel, ekkel kamp. ----------------------------------------------------- BENKEN: Kuszczak, Ferdinand, Brown, Anderson, Carrick, Fabio Da Silva, Valencia NADA Giggs, hviler. Fortjener det da. Endret 3. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Subs: Kuszczak, Ferdinand, Brown, Anderson, Carrick, Fabio Da Silva, Valencia Fornøyd med laget. Spent på hvordan Welbeck klarer seg. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 ASJ, Nani isteden for Valencia =/ Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor finner dere oppstillingen allerede nå? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 kommer ikke den på Redcafe forumet eller no ganske så tidlig? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skummelt uten Giggs eller en spiss på benken, vi trenger dem hvis vi stanger på slutten(Husk ifjor.). Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skummelt uten Giggs eller en spiss på benken, vi trenger dem hvis vi stanger på slutten(Husk ifjor.). Ikke glem at Anderson er mulig å bruke som spiss, samt at det går ann å flytte opp Wellbeck hvis Berba eller Rooney må ut! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skummelt uten Giggs eller en spiss på benken, vi trenger dem hvis vi stanger på slutten(Husk ifjor.). Ikke glem at Anderson er mulig å bruke som spiss, samt at det går ann å flytte opp Wellbeck hvis Berba eller Rooney må ut! Anderson som spiss hehe, han må først bli bedre på å plassere ballene innen for stengene å forbi keeper, anderson ville jeg personlig brukt som wing å Welbeck på topp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Anderson som spiss hehe, han må først bli bedre på å plassere ballene innen for stengene å forbi keeper, anderson ville jeg personlig brukt som wing å Welbeck på topp Anderson spilte da hengende spiss for Porto Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Anderson som spiss hehe, han må først bli bedre på å plassere ballene innen for stengene å forbi keeper, anderson ville jeg personlig brukt som wing å Welbeck på topp Anderson spilte da hengende spiss for Porto my friend, jeg husker da for svarte ikke alle kampene, om hvor den enkelte spillte, den å den dagen. nei gudbedre, men det var bare mitt syn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Selv om Giggs har spilt mye i det siste, så er det synd at han ikke er på benken engang. Han har jo stått bak de sju siste målene vi har scoret i PL og SL. Ellers er det spennende med Welbeck på laget. SAF har virkelig trua på han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Svarte faen! Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det You'll never walk alone som synges eller? Oi, 0 - 1 gitt... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var da som bare faen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvem er egentlig dagens kaptein? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Foster,du har rekkevidden til en tepose! Helvetes gauk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Venstresida har hatt flere feilpasninger enn pasninger med riktig adresse. Tåpelig å se på for øyeblikket. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fy faen jeg våkner opp til bare tull og tøys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå