Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig LATTERLIG at Torres får månedens spiller. Giggs var lysår bedre enn alle denne måneden.

Nå overdriver du litt for mye. Fem mål på en måned er nok litt bedre enn seks assists. ;)

Sier ikke at Giggs gjorde det dårlig eller noe, bare at Torres hadde en litt bedre måned.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Giggs har kanskje spilt bedre, men Torres har som spiss en hovedoppgave: Å score mål. Når han putter så mye som han gjorde forrige måned, er det nesten å forvente at han får månedens spiller. Torres spilte for øvrig som en Gud mot Hull og jeg har ikke sett Giggs spille bedre. Kanskje i hele år.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Giggs har kanskje spilt bedre, men Torres har som spiss en hovedoppgave: Å score mål. Når han putter så mye som han gjorde forrige måned, er det nesten å forvente at han får månedens spiller. Torres spilte for øvrig som en Gud mot Hull og jeg har ikke sett Giggs spille bedre. Kanskje i hele år.

Giggs har som oppgave å gi assist :)

Lenke til kommentar

Det er på ingen måte urettferdig at Torres får prisen. De siste ligakampene har han vært strålende, og har en scoringsrate som viser nettopp dette. På den andre siden vil jeg heller ikke mene at noen kunne sagt at det var urimelig om Giggs hatt fått den. Måten han har styrt kamper i Uniteds favør er grunnen til at vi ligger på toppen før denne runden. Men i en jevn konkurranse mellom midtbanespiller og spiss vil det stort sett være spissen som får prisen, ettersom mål tydeligvis har høyere verdi hos juryen enn assist. Så lenge Giggs fortsetter storspillet sitt bryr jeg meg fint lite om hvem som får prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Syns Giggs og Defoe har spilt bedre overall enn Torres denne månden.

Men er ikke latterlig at Torres vant.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Match i kveld. Deilig med en senkamp på lørdag for en gangs skyld.

Håper på dette laget i kveld:

Foster

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Fletcher - Nani

Rooney - Berbalove

Syntes Nani kan få spilt på seg litt selvtillitt. Fletcher spilte ikke i midtuken og starter garantert. Giggs joker på benken.

Lenke til kommentar

Vel Giggs har etter mitt syn ikke vært bedre enn han er nå de siste ti årene. City-kampen går hvertfall i min bok inn som hans beste post-99. Jeg skal ikke debattere hva Torres gjorde mot et bunnlag som noe dårlig, men det Giggs gjorde mot City var ikke langt unna ufattelig. Å tar man det i betraktning at han er 35, så blekner alle andre i Premier League. Men selvfølgelig, han scorer masse mål. Da er det rett og rimlig at man får honnør for det. Å jeg tror at hvis ikke Sir Alex hadde fått prisen sin ville nok Giggs fått den andre. Man kan jo også nevne at Giggs spilte godt i samtlige av månedens kamper, det gjorde ikke Torres.

Jeg tror nok Giggs lurer litt på hva som skal til for å vinne månedens spiller når selv en slik prestasjon ikke slår gjennom. Uansett, whatever. Noe må må jo også Torres få å putte oppe på peishylla sammens med Em-gullet, det er ikke så veldig mye annet der sammenlignet med Giggs.

Dagen kamp:

Steve Bruce, mannen har enda ikke slått Sir Alex. Å Sunderland har vel strengt tatt ingen offensive trusler som skal kunne true United. Jeg tror det må tabber og markeringsvikt som skal til for at Sunderland får seg et mål ikveld. Evt de sagnomsuste once in a liftime hendelsene som bestandig har uvanen med å hende mot akkurat oss.

Defensivt gjør alltid Bruce en jobb med gutta, men vi slo Stoke som er enda hardere defensiv. I tillegg har Sunderland noe svakheter på backene, er mye rom å ta av om vi vender spillet raskt. Så Dette kan bli en Nani-dag, selv om jeg tviler ekstremt sterkt på det.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Det er på ingen måte urettferdig at Torres får prisen. De siste ligakampene har han vært strålende, og har en scoringsrate som viser nettopp dette. På den andre siden vil jeg heller ikke mene at noen kunne sagt at det var urimelig om Giggs hatt fått den. Måten han har styrt kamper i Uniteds favør er grunnen til at vi ligger på toppen før denne runden. Men i en jevn konkurranse mellom midtbanespiller og spiss vil det stort sett være spissen som får prisen, ettersom mål tydeligvis har høyere verdi hos juryen enn assist. Så lenge Giggs fortsetter storspillet sitt bryr jeg meg fint lite om hvem som får prisen.

This.

Kamp i kveld, gleder meg som faen. Har en god følelse på 2-1, mål av Rooney og Park/Valencia av oss. Bent for Sunderland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...