Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tror det eneste negative med å dra til England (eller andre land som satser på fotball) er å måtte være i et fremmed land.

De får tilgang jeg treningssenter i verdensklasse. Fotball trenere i ypperste klasse. Rådgivere, idrettspsykologer. Får spille med store talenter og folk med veldig stor erfaring som har gjort dette før dem. Alt blir lagt tilrette for dem.

Og skulle det ikke bli fast spill for en stor klubb, så blir de aller fleste hentet opp av mindre klubber og de kan tjene seg rike på å spille fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det eneste negative med å dra til England (eller andre land som satser på fotball) er å måtte være i et fremmed land.

De får tilgang jeg treningssenter i verdensklasse. Fotball trenere i ypperste klasse. Rådgivere, idrettspsykologer. Får spille med store talenter og folk med veldig stor erfaring som har gjort dette før dem. Alt blir lagt tilrette for dem.

Og skulle det ikke bli fast spill for en stor klubb, så blir de aller fleste hentet opp av mindre klubber og de kan tjene seg rike på å spille fotball.

Man ser jo bare på Premier League. Stort sett alle lagene nyter godt av fruktene som faller fra United's ungdomsakademi.

Lenke til kommentar

Om noen har link til den fantastiske videoen som viser det beste fra sesongen 07/08,som kulminerer med Take That - Rule the world og champions league finalen i moskva?Vet den har sirkulert i denne tråden et par ganger,og mistet selvfølgelig bokmerket når jeg investerte i en Mac :blush:

Lenke til kommentar

Faen, enda en JÆVLA 18.30 kamp. Fy faen jeg hater dem. Det er alltid et slit, aldri om vi klarer å få til noe som helst. Virker som alle som spillere på United er jævla A-mennesker som går totalt i zombiemodus etter barne-tv på lørdager. Faen ta denne populæriteten som gjør at vi trekker Seertall uansett når våre kamper går, det er en forbannelse.

Lenke til kommentar
Haha, nice one Limbeck.

Hyrlen, vi tapte jo mot Pool to ganger i 13.45 kamper. Da banker vi ikke ræv, simple. Tapte også mot Arsenal i fjor på Emirates i en 13.45 kamp.

Alle storkamper United spiller er stort sett 13.45 kamper om vi spiller på lørdager. Om du påstår vi har en tendens til å tape dem. Vel den antydningen er historieløs. Jeg har rett, som alltid. Uansett og uavhengig så hater jeg 1830 kamper.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Foster

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Fletcher - Scholes - Carrick - Valencia

Rooney - Berbatov

Håper også på noe slikt. Så har vi en matchvinner på benken i Giggs. :) Kanskje vi får se Neville/Brown i stedet for O'Shea? :hmm:

Macheda blir nok å se på benken i kveld. Gleder meg til å se hva han får til om han blir byttet inn. :D

Lenke til kommentar
Sa aldri at vi har en tendens å tape dem. Bare at vi ikke er 100% perfekte der heller. Take it easy.

Ikke rull over og ta den i ræva. Kjemp. Jeg var forøvrig aldri 100% seriøs i noe av det jeg sa :)

Jeg håper vi får se et spennende lag, hvertfall på benken. Det vi kom med mot Stoke var ufattelig sterilt, ikke et talent klart for matching. Welbeck, Macheda, Gibson, King, Eikrem e.l De Laet er noen av navnene jeg vil se.

Forøvrig LATTERLIG at Torres får månedens spiller. Giggs var lysår bedre enn alle denne måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...