Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kanskje han er bedre nå, men ting kan endre seg. Vi får se, men han blir nok et stort navn. Ikke akkurat en ny Edgar Davids, men han blir stor.

 

Hva er det med Diskusjon.no og de sykeste diskusjonene? :p Først er det utseende på fotballspillere, og nå hvem som er best til å snurre i lufta? :D

9240632[/snapback]

Og jeg startet begge :blush:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han tok vel bare salto uten skru? Nani tar med!  :p

9240501[/snapback]

Jaja, men Nani tar bare salto. Ikke turnsaker før saltoen, og han er raskere enn Nani :tease:

9240594[/snapback]

Hvordan kan du si det med sikkerhet? Nani er raskere enn både Giggs i sine beste år og Ronaldo.

Lenke til kommentar
Hva er det med Diskusjon.no og de sykeste diskusjonene? :p Først er det utseende på fotballspillere, og nå hvem som er best til å snurre i lufta? :D

9240632[/snapback]

Og SasaB startet begge diskusjonene...

 

Tror uansett at Nani blir en bedre spiller enn Babel til slutt, sett at han holder seg unna skadene.

 

Han har Ronaldo, ingen ringere enn verdens beste spiller og landsmann, som gir motivasjon, pluss at Fergie har vist at han er en av verdens beste til å utvikle talenter.

 

Giggs, Scholes, Beckham, Ronaldo, alle har utviklet seg enormt med Sir Alex som manager.

Lenke til kommentar
Kanskje han er bedre nå, men ting kan endre seg. Vi får se, men han blir nok et stort navn. Ikke akkurat en ny Edgar Davids, men han blir stor.

9240643[/snapback]

 

Du kan jo ikke sammenligne Babel med Davids, blir jo som å sammenligne Solskjær med Steve Bruce (vel nesten), si Marc Overmars så skal jeg være litt enig...

 

Og det er ingen som slår Mini når det kommer til salto, den var så lav at han nesten måte dukke for å ikke skalle i bakken når han gjorde den. Dukke blir vel kanskje litt feil ord når man er opp ned, men dere skjønner hva jeg skal fram til :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror uansett at Nani blir en bedre spiller enn Babel til slutt, sett at han holder seg unna skadene.

9240680[/snapback]

 

Det tviler jeg på. Men det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke sammenligne Babel med Davids, blir jo som å sammenligne Solskjær med Steve Bruce (vel nesten), si Marc Overmars så skal jeg være litt enig...

9240713[/snapback]

Ja, jeg vet det. Men jeg mente at alle vil kjenne til det navnet... Sånn som Davids, untatt at jeg ikke vil at Babels skal dope seg. Og forbli ustraffet...

 

Vi snakker VM 1998, mot Jugoslavia, tror at det var kvartfinale. Davids dopet seg i den kampen, men Jugoslavia fikk ikke gå videre selv om det var bevist at han dopet seg. Sur for det, den dag i dag...

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si det med sikkerhet?  Nani er raskere enn både Giggs i sine beste år og Ronaldo.

9240657[/snapback]

Søsteren hans er en av de beste i verden på 100-meter. Babel har også arvet det.

 

Link

 

9240709[/snapback]

Hehehe, hva så? Ærede miss Babel trener 100m, Mr.Babel gjør ikke det.

 

Forøvrig har jeg ikke store troen på at Babel utvikler seg i Liverpool, har vel aldri vært kjent for verken sitt offensive spill eller vingspill.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uansett, det holder ikke å bare være rask.

 

Nani har vist at han spiller glimrende i United.

9240813[/snapback]

 

Og det er det som betyr mest, derfor er denne diskusjonen til bakvendt. Om Nani spiller som en helt i United, sammen med resten av laget, så gjør han jobben sin. Hvis Babel utvikler seg til å bli supermann så hjelper ikke det hvis ikke han passer inn.

Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg ikke store troen på at Babel utvikler seg i Liverpool, har vel aldri vært kjent for verken sitt offensive spill eller vingspill.

9240788[/snapback]

Oh, please... Babel spiller ikke hengende spiss, fordi han er defensiv. eller var det Liverpool du mente? Benitez satser mer offenisvt, sier han så vi får se. Det er ikke vi som styrer framtiden ;)

 

Uansett, det holder ikke å bare være rask.

Nani har vist at han spiller glimrende i United.

9240813[/snapback]

Sant nok, men tror Babel trenger tid. Det er ingen unnskyldning at han er ung, siden Nani er det også. Men han blomstret under kampen mot Feyenord, kanskje han spiller best under press? Feyenord-fansen var ikke snille mot ham..

Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg ikke store troen på at Babel utvikler seg i Liverpool, har vel aldri vært kjent for verken sitt offensive spill eller vingspill.

9240788[/snapback]

Oh, please... Babel spiller ikke hengende spiss, fordi han er defensiv. eller var det Liverpool du mente? Benitez satser mer offenisvt, sier han så vi får se. Det er ikke vi som styrer framtiden ;)

 

9240873[/snapback]

Oh jesus... Jeg mener at Babel vil slite mer enn f.eks Nani og Ronaldo siden spillestilen til Liverpool spesielt på bortebane pent kan kalles defensiv.

Lenke til kommentar

Med tanke på kva Nani har gjort i treningskampane til no så ser det veldig lovande ut. Litt vaklande ei lita stund mot Chelsea, men det var også den første kampen som faktisk betydde noko, og det er naturlig at en så ung spelar blir litt nervøs då.

 

Målet han scora mot Glentoran i går var jo nydelig, og han har som kjent både fantastisk teknikk og stor fart. Blir veldig spennande å sjå. Dersom han får prøve seg litt mot Reading på søndag og får ein god start, så ser eg ikkje vekk i frå at Nani kan blomstre ganske raskt for united. Potensialet er iallefall på plass.

 

Håpar også vi får sett superfinta til Anderson etterkvart. Den er rett og slett berre sjuk.. :)

Lenke til kommentar
Oh jesus...  Jeg mener at Babel vil slite mer enn f.eks Nani og Ronaldo siden spillestilen til Liverpool spesielt på bortebane pent kan kalles defensiv.

9240926[/snapback]

Nettopp. Mens Babel egentlig ikke passer inn i Liverpools taktikker i det hele tatt, spiller United meget aggressiv fotball som passer Nani utmerket.

 

Jeg håper så inderlig at Nani og Ronaldo finner tonen på vingene fort og terroriserer forsvar i både øst og vest.

 

Blir gøy og se hvordan de unge nykommerne klarer seg, og det er bare tre dager igjen!

Lenke til kommentar

Sånn snakker en lojal klubb spiller :thumbup:

 

Jeg kommer ikke til å spille fast for Manchester United lenger. Både alder og skader taler imot det. Men det er viktig at jeg er disponibel og klar når jeg eventuelt trengs. Om det er ti minutter i en kamp eller to-tre kamper på rad i en periode, ja, da skal jeg være klar. Det er litt sånn indre stolthet at når du får en sjanse, så skal du ikke henge etter fordi du har vært sur eller frustrert. Du kan ikke være frustrert når du er 34 år. Da må du nyte det siste av fotballkarrieren.

 

Fra VG...

 

Gidder ikke å skrive hvem som har sagt det en gang, regner med at dere klarer å legge sammen 2+2...

Lenke til kommentar

Nani er en perfekt spiller for ManU, han kommer til å erstatte Giggs enkelt nå som Giggs

bare blir eldre og dårligere form (selv om han har sine glans perioder) Men hvorfor diskuterer vi om at Babel er et bedre kjøp en Nani er bare teit i et fan forum for ManU, du er ikke en fan vis du ikke støtter kjøpet 110%, og si at erke rivalen har en bedre spiller er ihvertfall dumt. ManU er et gull lag etter sommerens kjøp og det vil de forsvare lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...