D'Amico Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Stemmer det, Macheda scorte vel 3 i reservelagskampen før kampen mot Aston Villa. Er nok også en del andre som er før ham i køen, for eksempel Gibson, men at Eikrem får minst en kamp i ligaen, LC og/eller FA-cupen i løpet av sesongen er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) King med to og Eikrem med to, den norske revolusjonen King begynner å virke som et skikkelig stjerneskudd. Endret 1. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kan jo alltid håpe på at United avgjør ligaen fem runder før slutt, og vi får se de norske i PL. Btw, er ganske sikker på at King hadde fått en scoring mot Wolves, om de andre hadde sentret til han. Litt kjipt at man gjør alt annet enn å prøve og score når man leder med ett mål ti minutter før slutt. Endret 1. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Norwegian revolution in Manchester Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 1. oktober 2009 av Points Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/01/sport/f...united/8378377/ Haha, nå har det kommet ut i media også da :=) Hender at de følger med de også, jeg lo i hvertfall godt når jeg så han sto der i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Flotte mål de to til Eikrem. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, da er det ikke lenge til jeg skal "stå opp" får å ta flyet. Drar vel 0400 i natt elns, satser på en knallkamp mot Sunderland som ender 4-0. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Kos deg på tur Raste, håper du får helt rett! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Kos deg på tur Raste, håper du får helt rett! Takker, satser på det selv. De gangene jeg har vært på OT har kampene endt 4-0, så satser på en 4-0 på lørdag også Nå tror jeg får ta "kvelden". Snakkes! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 God tur Raste Håper du får en strålende match! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlige mål av gutta boys. Flott frispark og flott overblikk av Eikrem, hvertfall på andremålet. King kan bli enorm, for en fart og fysikk, og han er bare 17! Tror dere de hadde blitt satset på i Norge? De hadde vel vært regnet som talenter til de var 25...... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det eneste eg lurer på er hvor gode disse prestasjonene ville vært på A-Lagsnivå. Håper vi får se mer av de i årets sesong. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Liten artikkel om Berbatov. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Herlige mål av gutta boys. Flott frispark og flott overblikk av Eikrem, hvertfall på andremålet. King kan bli enorm, for en fart og fysikk, og han er bare 17! Tror dere de hadde blitt satset på i Norge? De hadde vel vært regnet som talenter til de var 25...... Norge er pinlig, er egentlig ikke noe vits å satse på fotball i Norge. Min gamle trener var på trenerkurs, der var det mange store navn. Blant annet Drillo og noen navn som jeg ikke husker. Trenere min nevnte at vi bør satse fotball i yngrealder, det ble rabalder blant trenere med navn. De mente at vi skal la de yngre i fred, det skal begynne når de er 16år. Treneren min prøvde å forklare at vi ligger langt bak i fotballutvikling iforhold til andre land og må la de unge trene tidlig, og det med 16år er ALTFOR seint. Men nei, det kom ikke gjennom Utrolig trist syn NFF og norske trenere i toppnivå har på fotball -.- Men godt er det å se på dem to unge hos Man.Utd., håper at de vil lykkes Endret 2. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvilke sider er gode å bestille drakt ifra? United.no har jo vært tomme på lager i en evighet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlige mål av gutta boys. Flott frispark og flott overblikk av Eikrem, hvertfall på andremålet. King kan bli enorm, for en fart og fysikk, og han er bare 17! Tror dere de hadde blitt satset på i Norge? De hadde vel vært regnet som talenter til de var 25...... Tipper Eikrem hadde blitt en av dem som aldri hadde slått helt igjennom i Norge og at King først hadde fått debutere for Vålerenga som 18 - 19 åring. @Lars: Hører Kitbag er bra og billig. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tenk om norske Eikrem hadde vært en liten ny scholes da , med en kjapp kraftig norsk spiss som bøtter inn med mål.. hadde vært nice ! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Liten artikkel om Berbatov. Erik Cantona faktisk. Herre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Men godt er det å se på dem to unge hos Man.Utd., håper at de vil lykkes Nesten uansett om de ikke slår ut på førstelaget har de et grunnlag som er MYE bedre enn de idiotene som er overtalt til å bli i Norge. Få frem dyrking av talenter, unger tar ikke skade av konkurranse. Tvert imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå