Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo alltid håpe på at United avgjør ligaen fem runder før slutt, og vi får se de norske i PL. :D

Btw, er ganske sikker på at King hadde fått en scoring mot Wolves, om de andre hadde sentret til han. Litt kjipt at man gjør alt annet enn å prøve og score når man leder med ett mål ti minutter før slutt. :p

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Herlige mål av gutta boys. Flott frispark og flott overblikk av Eikrem, hvertfall på andremålet. King kan bli enorm, for en fart og fysikk, og han er bare 17!

Tror dere de hadde blitt satset på i Norge? De hadde vel vært regnet som talenter til de var 25......

Norge er pinlig, er egentlig ikke noe vits å satse på fotball i Norge. Min gamle trener var på trenerkurs, der var det mange store navn. Blant annet Drillo og noen navn som jeg ikke husker. Trenere min nevnte at vi bør satse fotball i yngrealder, det ble rabalder blant trenere med navn. De mente at vi skal la de yngre i fred, det skal begynne når de er 16år. Treneren min prøvde å forklare at vi ligger langt bak i fotballutvikling iforhold til andre land og må la de unge trene tidlig, og det med 16år er ALTFOR seint. Men nei, det kom ikke gjennom

Utrolig trist syn NFF og norske trenere i toppnivå har på fotball -.-

Men godt er det å se på dem to unge hos Man.Utd., håper at de vil lykkes :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Herlige mål av gutta boys. Flott frispark og flott overblikk av Eikrem, hvertfall på andremålet. King kan bli enorm, for en fart og fysikk, og han er bare 17!

Tror dere de hadde blitt satset på i Norge? De hadde vel vært regnet som talenter til de var 25......

Tipper Eikrem hadde blitt en av dem som aldri hadde slått helt igjennom i Norge og at King først hadde fått debutere for Vålerenga som 18 - 19 åring.

@Lars: Hører Kitbag er bra og billig.

Lenke til kommentar
Men godt er det å se på dem to unge hos Man.Utd., håper at de vil lykkes :)

Nesten uansett om de ikke slår ut på førstelaget har de et grunnlag som er MYE bedre enn de idiotene som er overtalt til å bli i Norge. Få frem dyrking av talenter, unger tar ikke skade av konkurranse. Tvert imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...