Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Haha, klokken er så meget som 07:28. Jeg, Game og tc47 har hatt quiz-night siden kl. 02:00 elns. tc47 var quizmaster og lagde noen syke spørsmål. Jeg knuste game på draktnummer runde 1, mens Game stjal seieren fra meg i runde 2. Så ble det "hvem scorte målet"-spørsmål. Skjikkelig vrient. Fikk 6 spørsmål hver og det endte 1-1.

Ahh.. Good times! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål: Gjorde ikke Evra en veldig slett jobb på målet til Wolfsburg? Wolfsburg spissen bare rygger et par meter og får gå opp totalt upresset.

Hadde Evra fulgt spissen så hadde det aldri blitt 0-1.

Berbatov ja... Helt enig Night. Bare se på "gjennombruddspasningen" til Anderson. MED HODET!?!=GOD. Det ser så enkelt ut, det er så enkelt. Eg tror i mange tilfeller så sliter de andre spillerne med å henge med Berbatov. Men de skjønner mer og mer, og derfor begynner Berbatov å bli "bedre og bedre". Han har vært god hele tiden, men nå har de andre begynt å plassere seg rett og gå på de rette løpene.

Ta ene innkastet helt framme på høgre kant. Berbatov vinker og peker på seg og på en medspiller (husker ikke hvem). Har en eller to spiller klin i seg, og eg skjønte ikke ka han skal ha ballen for, og enda mindre hvordan han skal få ballen videre. Så kastes ballen, en liten kjapp kjipp med hælen, og han andre spilleren står der med ballen i bena. Og der og da er både forsvaret og han overrasket. Hadde han vært klar for mottak hele tiden der så hadde det blitt en stor sjanse.

Berbatov er bare litt for genial! Det blir som i en klasse på ungdomsskolen der en elev er syyykt mye flinkere i matte enn de andre. Han får ikke vist seg fram, og de andre må jobbe hardt for å forstå hva han holder på med ;)

Lenke til kommentar

Angående kampen i dag så var våre beste spiller Berbatov og Carrick, og etterfulgt av Giggs. Må bare bukke meg i støvet for Berba denne sesongen, han har overbevist meg.

Han har bare et sykt touch. Håper han virkelig får noen flere scoringer for han selv denne sesongen, så blir nok de fleste overbevist over han :)

Endret av Alastor
Send meg PM først neste gang ~alastor
Lenke til kommentar

Har tenkt tanken Limbeck. Ingen bør adles kun fordi han har spilt lenge og godt i en klubb.

Slike SIR titler går jo ofte på å sette landet på kartet og en jobb man har gjort for kultur/samfunnet rundt deg. Så sånn sett har jo Giggs hatt en viss impact...

Noen har nevnt noe jobb med unger, men har aldri hørt at Giggs har utmerket seg der.

Bobby Charlton fikk vel adelstittelen sin mye pga hans rolle som "fotballambassadør" samt prestasjoner i europa og verden med United og det engelske laget.

Nå har jo Giggs vunnet vel så mye som Charlton med United, men på landslagsnivå har han jo ikke vunnet noe. Ikke Giggs sin feil dog :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Liste over footballers som har blitt knighted.

Man har jo også CBE og OBE som er litt lavere status.

De som er knighted har ofte denne grunnen: For services to football

Så må nok noe litt ekstraordinært til. Som dominerende årsak til VM seieren i 66, og eller "vie livet sitt" til fotball omtrent. Charlton har jo aldri holdt på med noe annet.

Slik det ser ut så er det en liten stund til Giggs blir sir, men en MBE, OBE eller CBE bør da være innenfor rekkevidde. En spiller som Lineker har jo en slik sak.

Her er starten på disse utnevnelsene:

"King George V created the honours known collectively as the Order of the British Empire in 1917 to recognise service or achievements outside wartime combat."

Lenke til kommentar
Bobby Charlton fikk vel adelstittelen sin mye pga hans rolle som "fotballambassadør" samt prestasjoner i europa og verden med United og det engelske laget.

Charlton fikk vil tittelen først og fremst fordi han er verdensmester.

Jeg ser ikke at Giggs adles med det første, men vi får se på fortsettelsen. Stor manager karriere så kan han bli det.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Charlton fikk vil tittelen først og fremst fordi han er verdensmester.

Vant han VM alene?

Neida, men det er det tyngste argumentet tenker jeg. Mange ble adlet etter VM. Geoff Hurst blandt andre. Kan ta med ting som at han fremdeles er toppscårer for England. 4 mest spilte kamper, pluss alt han har gjort for Manchester United.

Tror det hadde hjulpet mye om Giggs hadde klart å ta enda en CL tittel. Da har han 3 og det lar seg høre. Men tror han trenger en god del mere.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
2 mål av Eikrem, og et av King sålangt i reservekampen :)

Og der ble Eikrem tatt av, selv om han skal ha spilt meget bra. Kanskje han er å se i førstelagstroppen på lørdag?

Hadde vært spennende, men tviler på det. Må nok spille litt LC først tror jeg, kanskje CL. Og uansett skal det nok mer enn to mål i en reservekamp for å komme på A-laget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...