Limbeck Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor får man ikke svare kritikkerene til Carrick når han leverer en så bra kamp? Det har jo vert lynsjestemning når kritikkerene har ment han spiller dårlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Én kamp overbeviser ikke. Når han gjør 10 dårlige kamper og 1 god betyr ikke det at han er "tilbake". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor får man ikke svare kritikkerene til Carrick når han leverer en så bra kamp? Det har jo vert lynsjestemning når kritikkerene har ment han spiller dårlig. Han var ikke så god som alle skal ha det til. Mannen hevet ikke spillet sitt før målet kom mot. Han er ganske uspillbar stort sett hele tiden, er ikke å hjelper kanter når de kjører seg fast. Nei jeg blir frustrert når man plutselig skal kunne gni denne kampen i tryne på dem som har kritisert han. Btw, jeg er ikke en av dem. Forresten er ikke 80% pasningsikkerthet så bra når man skaper så lite. Keane hadde stort sett over 90% i hans rolle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor får man ikke svare kritikkerene til Carrick når han leverer en så bra kamp? Det har jo vert lynsjestemning når kritikkerene har ment han spiller dårlig. To kamper til på det nivået er han friskmeldt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Én kamp overbeviser ikke. Når han gjør 10 dårlige kamper og 1 god betyr ikke det at han er "tilbake". Gitt at alle er enige i at han har spilt dårlig da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor får man ikke svare kritikkerene til Carrick når han leverer en så bra kamp? Det har jo vert lynsjestemning når kritikkerene har ment han spiller dårlig. Han var ikke så god som alle skal ha det til. Mannen hevet ikke spillet sitt før målet kom mot. Han er ganske uspillbar stort sett hele tiden, er ikke å hjelper kanter når de kjører seg fast. Nei jeg blir frustrert når man plutselig skal kunne gni denne kampen i tryne på dem som har kritisert han. Btw, jeg er ikke en av dem. Forresten er ikke 80% pasningsikkerthet så bra når man skaper så lite. Keane hadde stort sett over 90% i hans rolle. Nå slo heller ikke Keane i nærheten av like mange "Hollywood-pasninger" som det Carrick gjør. Det var forresten bare ved et tilfelle (som jeg kunne telle) at Carrick ikke var spillbar for kanten når backen ikke var spillbar. Carrick var god i dag, noe annet vil være tull. Når han vinner 20 baller i løpet av kampen tyder det på at han ikke er så feilposisjonert som mange mener, de som har spilt/sett de som spiller "den usynlige jobben" ser at Carrick ofte ligger helt rett. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Carrick var tidevis veldig god i andre omg og styrte spillet som en majestro bakfra, men det var for faen i perioder hvor Wolfsburg ble kjørt ned i egen boks. Når bortelaget trillet ball i første, var Carrick dårlig. Anderson var langt flinkere defensivt og selv om han slo endel feilpassninger, var han veldig iniativrik og kreativ fremover på banen. Jeg håper Carrick finner tilbake til formen nå, for det trenger vi virkelig. Da er han pure klasse. Dessverre er dette den første godkjente kampen han har hatt på veldig lenge. Å si noe annet er bullocks. Forøvrig var VIdic ekstremt heldig som ikke ble utvist i dag. Midtstopperne våre slet noe med superparet til Wolfsburg, da spesiellt Rio mot Dzeko. Likevel syntes jeg det er beundringsverdig at et så godt offensivt lag Wolfsburg skaper så lite som de gjorde. Kudos til gutta bak! Meget fornøyd med andre omgangen. Vi skaper mange sjanser og spiller i perioder strålende footy. Endret 30. september 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Enig med det du sier om Vidic Game, han hadde rett og slett grisflaks som ikke ble sendt av banen. Tror nesten han fikk beskjed om å gå av banene å tørke vekk blodet som en kompensasjon på frisparket til Wolfsburg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Trist at vi på en gledens dag som dette skal bli sittende å diskutere Michael Carricks bidrag til Manchester United. La oss heller se på den største av dem alle, mannen jeg aldri ønsker at skal legge opp. Ryan Joseph Giggs. Han har spilt for oss siden 1990, året jeg ble født. Tenk på det 90/91 - 09/10 kan dere tenke dere det? 814 kamper har han fått for oss og i dag scorte han sitt 150. mål. Jeg synes vi alle skal hylle mannen som har gjort så mye for oss og fortsetter i samme stil. Ryan Giggs the Welsh Wizard For øvrig ønsker jeg sterkt msn - adressen din Game, hvis du ønsker meg på msn, that is. PM meg hvis det er så. Endret 30. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Carrick god = diskuterbart. En god kamp vs 10 dårlig = lite imponerende. Ikke uforventa at Game fikk høre det siden han hadde annonsert at han skulle på pub. Virker som som alle tror at Carrick blir hata av oss, la oss kalle oss Axis. Axis mener at Carrick har vært dårlig sålangt, og at han må finne formen for å ikke være på vei ut. Ingenting hadde gledet mer enn at Carrick kom tilbake, han er like høyt elsket som resten av troppen, men vi ofrer de som ikke er gode nok. Mtp at han hadde en diskuterbart god kamp så er han nok tilbake i toppform, i følge enkelte her. Endret 30. september 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Fikk mail fra SirRyanGiggs.com med beskjed om å spre ordet, Sir Giggs før han legger opp hadde vært konge. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Er da ikke veldig kontroversielt å kritisere etter City-kampen. Sir Alex var heller ikke helt fornøyd. Uansett, en glimrende snuoperasjon i dag! Fantastisk følelse når Carrick avgjorde, og jeg synes virkelig han fortjener det etter en tung sesongstart for hans del. Håper han kommer for fullt nå. Nå kan jeg snart begynne å glede meg over grunkene jeg tjente på målet til Dzeko. Følte meg skitten en stund. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er da ikke veldig kontroversielt å kritisere etter City-kampen. Sir Alex var heller ikke helt fornøyd. Sier som Mourinho : Kamper med mange mål begge veier er bra for atmosfæren og publikum,men det er ikke bra for managerne,for det betyr at noe har gått veldig galt taktisk! Syntes det var veldig bra sagt,selv om jeg ikke har greid å gjenta sitatet ordrett. Edit: leif Endret 30. september 2009 av Corey Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 For øvrig ønsker jeg sterkt msn - adressen din Game, hvis du ønsker meg på msn, that is. PM meg hvis det er så. Kjærleken blomar. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Tre stykker som stikker seg ut i dag, Berbatov, Giggs og Evra. (in that order) Grei kamp, ikke det helt store. Lurer på hvordan den hadde utartet seg om vi fikk første målet (som vi burde fått på handsen i første omgang.) Når det gjelder Carrick -- variabel, sekser, kanskje sjuer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) De første 15 minuttene satt jeg bare å erga meg over angrepsspillet vårt uten Berbatov. Det er faen ikke en dritt. Sorry å si det, men ble sjeleglad når Owen gikk av. Satt å så kampen istad som et jævla smileyfjes. Klarte ikke stoppe å smile. Jeg telte 6 passninger på 10 minutter av Berba som fikk jubelbrus med ben å gå på gjennom setene på OT. Mannen er et geni uten like. Hadde sikkert 30 outstanding passninger i dag. Giggs har vært en fabel hele sessongen. Ubeskrivelig. True legend. Carrick hevet seg også idag. Evra har vært mye stødigere denne sessongen enn slutten av forrige. Jævlig fornøyd med hele laget, troppen og klubben generelt for tida. Laget lider null av Ronaldo & Tevez-salget ser det ut som. Bare United som gjør noe sånn. ONE UNITED!! Endret 30. september 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Diskusjon på person framfor sak er fjernet/iferd med å bli fjernet fra tråden. Reaksjoner kan gjerne komme til meg på PM. Det som feks kan sendes på PM til meg er en forklaring på hvorfor de jeg har sletta innlegg til og evt har redigert innlegg til absolutt MÅ oppføre seg som de er i barnehagen og krangler om hvem som har sterkest pappa... Ser dere ikke hvor tåpelig "hvem sa hva når"-diskusjonen er? One United, godt sagt. Endret 30. september 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 "We think that he's always slow to start the seasons since he's come to us and it's normally about October that he gets into his stride and we're seeing that." Om Carrick, av Fergie. Fantastisk godt poeng, å et korrekt et. Nå er nivået ekstra lavt i år i starten, men mye skyldes nok en ELENDIG CS kamp. Å kanskje en enda verre en mot Burnley som tok totalt piffen ut av kjære Carrick. Men håper virkelig dette målet kan gjøre det slik at Giggs og Scholes slipper å spille hver eneste kamp for at vi skal ha noe som helst offensivt fra den sentrale midtbanen. Forøvrig er kombinasjonen Giggs og Berba ufattelig dødelig, Giggs med sin ekstreme spillerforståelse matchet med Berbatov sin gjør det til en syk combo inne i 16-meteren. Dette må Sir Alex melke mer, flytte Giggs lenger opp på venstre, å ørlite mer sentralt så tror jeg vi har en vinner under etablert offensivt spill. For Giggs der har du en mann man skal se til som ALLTID er spillbar offensivt, aldri en idiotisk bevegelse. Står aldri oppå en annen som Anderson tidvis gjør. Nei vi har mye fotballforståelse i laget med f.eks Berba, Giggs, Owen og Scholes samtidig på banen, det er nesten for mye. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Er det noen som så Berbatov i dag? For en fantastisk fotballspiller. Du ser hvordan alt blir bedre med Berba på banen. Bare i førsteomgang alene burde han hatt hele tre assist. Til Rooney, Valencia og Carrick. Helt enorm. Sir Ryan Giggs? Arise you fuckin legend. Tidenes venstreving. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Godt å se at flere begynner å se Berbatovs rolle i laget. Det er en helt annen driv fremover når han er på banen. Det virker ofte som han er hoveddirigenten på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå