Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Jepp, dette har jeg sagt lenge nå. Ble latterlig irritert på aviser som Dagbladet, da de mente at Berbatov var et bomkjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Det blir vel for dumt å si, en spiss er kjøpt inn for å score mål. Noe annet vil bli for dumt. Men Berbatov er en genial spiller som han har vist veldig bra de siste kampene. Hvorfor skal Berbatov score når han spiller igjennom hvem som heldst fra hvorsomheldst med hælen, utsida og hodet? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 @Hyrlen: Litt drøyt etter min mening å si at Carrick var "ok" i dag for han spilte bra slik jeg ser det. Pasningssikkerhet på 80 % og han slo 77 pasninger, 20 ballvinninger og 3 av 3 avslutninger på mål. Det er uansett for tidlig å friskmelde han, men han hadde en god kamp der han avgjorde for oss. @TomHel: Hvem er disse du referer til, egentlig? Nysjerrig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Jepp, dette har jeg sagt lenge nå. Ble latterlig irritert på aviser som Dagbladet, da de mente at Berbatov var et bomkjøp. Nå så jeg flere innlegg av deg i fjor og påsto at han var en flopp. Kan godt innrømme at jeg klagde endel på han i fjor, men i år har han overbevist meg mere. Dog, så kan han bli litt bedre ved noen avsluttninger som en spiss i hans klasse bør score på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Det blir vel for dumt å si, en spiss er kjøpt inn for å score mål. Noe annet vil bli for dumt. Men Berbatov er en genial spiller som han har vist veldig bra de siste kampene. Det der blir dumt å si. Om en spiller kommer med 20 assists i en sesong, samt. løfter spillet betraktelig hver gang han er på banen, så trenger han faktisk ikke å score mål. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Det blir vel for dumt å si, en spiss er kjøpt inn for å score mål. Noe annet vil bli for dumt. Men Berbatov er en genial spiller som han har vist veldig bra de siste kampene. Owen, Rooney og Berba er 3 forskjellige typer SPISSER! Ser du på spillestilen er det mest sannsynlig at Owen eller Rooney scorer. Ronaldo var ving, får han ikke lov å score han da? EDIT: Rio hadde også en god kamp btw. Endret 30. september 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Greit at dem er forskjellig, men en SPISS skal score. Enkelt og greit! Han skal være målfårlig. Det at Ronaldo var ving har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Raste, SLUTT Å BRUK OPP ORDET "KLASSE".. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Er enig i det, Ronaldo var aldri en ren ving, han hadde vel en såkalt fri rolle som jeg vil kalle det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Ja, fri rolle. @Limbeck: "snart" er det jo bursdagen til Wazza så blir nok mange mål da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Ronaldo var veldig mye på egen banehalvdel Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Ja, fri rolle. @Limbeck: "snart" er det jo bursdagen til Wazza så blir nok mange mål da. Ikke bare bursdagen hans, han skal bli far nå snart også gitt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Man of the Match Berbatov eller Giggs? Giggs har 1 mål og 1 assist, men Berbatov har 4-5 passninger som burde vært assist og flere passninger og vendinger som løser opp forsvaret til Wolfsburg fullstendig. Skjønner virkelig ikke at han greier å holde så bra på ballen som han gjør, skal jo ikke være mulig å holde på ballen(e) når det ligger tre digre tyskere oppå deg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Jepp, dette har jeg sagt lenge nå. Ble latterlig irritert på aviser som Dagbladet, da de mente at Berbatov var et bomkjøp. Nå så jeg flere innlegg av deg i fjor og påsto at han var en flopp. Da har du sikkert sett feil. Var en gang jeg var skuffet over Berbatov i hele forrige sesong, og det var etter straffemissen mot Everton i FAC-semien. Var frustrert på han da, men utenom det har jeg ikke sagt så veldig mye negativt om han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Limbeck, et grovt poeng? Du trenger ikke å ta det på bokstavelig talt Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) C.Ronaldo var en ving som var aldri på sin egen banedel, han var egentlig spiss. Det var heller Rooney som var ving. Ja, fri rolle. @Limbeck: "snart" er det jo bursdagen til Wazza så blir nok mange mål da. Ikke bare bursdagen hans, han skal bli far nå snart også gitt. Jævlig til unger a, har han ikke ett allerede? EDIT: snakker du om denne ungen her eller? http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jul2009/...os-65468541.jpg Endret 30. september 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 http://images.mirror.co.uk/upl/m4/jul2009/...os-65468541.jpg Bare ikke den ungen blir født med grønn gugge rundt seg og ligner på faren.Man kan bli mobbet for mindre stakkar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 @Hyrlen: Litt drøyt etter min mening å si at Carrick var "ok" i dag for han spilte bra slik jeg ser det. Pasningssikkerhet på 80 % og han slo 77 pasninger, 20 ballvinninger og 3 av 3 avslutninger på mål. Det er uansett for tidlig å friskmelde han, men han hadde en god kamp der han avgjorde for oss. @TomHel: Hvem er disse du referer til, egentlig? Nysjerrig 3 av 3 på mål, men han burde strengt tatt scoret et til. Statistikk lyger ofte. Er absolutt noen, men at jeg nevner noen etter å ha satt det helt utpå spissen fører ikke noe godt med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå