Jotun Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Da blir det feiring med Pizza folkens. Bare å stikke innom en tur! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Til og med en klassespiller kan ha dårlige perioder. Å si at vedkommende da ikke er klassespiller blir for dumt. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Grattis til alle United fans. Giggs klart banens beste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Grattis til alle United fans. Giggs klart banens beste. Syns at Carrick og Berbatov var et hakk bedre i dag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fint mål, det setter en god del folk her på plass tenker jeg? Nå er det vel bare Game som har kritisert Carrick så heftig, men som nevnt tidligere så jubler han som alle andre, det skal Game ha for. Han er mer lidenskapelig enn de fleste. Jeg har troen på Carrick som tidligere, men det er altfor tidlig å friskmelde han etter denne kampen. Kuz sto en god kamp i dag og han var sikrere både i feltet og kommuniserte bedre med forsvaret. Han har tidligere sagt at han vil kjempe for å bli 1. keeper, har vi en keeper - krig på gang? Jeg er for det. Det er for øvrig en grei seier av oss, tidvis fantastiske, tidvis begredelige. Jeg koser meg fortsatt forresten over at Ronaldo gjør det så bra i Spania for det fortjener han, og ja, jeg er enig med den som skrev at Premier League er mye av årsaken til dette. Han ble tøffere og større, utvilsomt mye mer atletisk enn han hadde vært om han i utgangspunktet aldri hadde spilt i Premier League da hadde han nok aldri lagt ned innsatsen for å bli så velbygd. Det er også litt komisk at det er de aller største tidligere Ronaldo-elskerne (les: Raste, LuckyNr7 osv.) som nå er de aller største Ronaldo-haterne. Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing Feared by the Blues Loved by the Reds Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing Du er så god at det gjør vondt, Giggs! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva i alle dager er det Anderson driver med? Imiterer målvakten? Dette gjelder frisparkmålet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hva i alle dager er det Anderson driver med? Imiterer målvakten?Dette gjelder frisparkmålet. Haha, det så faktisk ut som han prøvde å psyke ut målvakten der. EDIT: Det er ingen hemmelighet at du var stor Ronaldo - fan når han var i United, Raste. Endret 30. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, samme tenkte jeg da jeg så Anderson. Hva faen drev han med? Komisk anyway. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Herlig å møte et lag som gidder å angripe, og ikke bare legge seg bakpå. Om alle PL-lagene hadde gjort det på OT, så hadde fotball blitt mye gøyere å se på. De tør å angripe, de får et mål. Kudos til Wolfsburg. Ellers er jeg strålende fornøyd over Carrick, Giggs og Berba. Da Berba kom inn, ble spillet løftet med flere hakk. For noen syke pasninger, og for en strålende teknikk. Rett og slett en genial mann. Giggs, fy faen jeg har ikke ord. Presterer gang på gang. Hadde flaks med scoringen, men store spillere får litt noen ganger. Og så serverer han Carrick på det andre målet. Tror han snart er oppe i tosifret antall assists denne sesongen. Og Carrick var også herlig. Vært under pari denne sesongen, men presterer nå. Fin scoring også. Håper han kan bygge på dette, og komme seg i form. For en Carrick i form, er rett og slett en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg er innom her ganske ofte, jeg har dessverre en annen oppfatning. Mener å ha sett at mange har hånet Carrick ved å pirke hver eneste feil han har gjort. Men uansett, denne kampen spilte han godt og verden går videre Endret 30. september 2009 av Fox Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Asj, håper Owen ikke er skadet i lang tid =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Carrick har ikke vært klassespiller siden Ronaldosesongen. Ifjor viste han tidvis klasse, men klassespillerene var Xavi, Iniesta, Gerrard, Alonso osvosv, Carrick var ikke helt der oppe. Denne sesongen har han vært direkte svak ofte. Er Owen klassespiller fordi han var stor i Liverpool? Gir meg forresten, men at noen mener at etter en god kamp har alle kritikerne fått svar på tiltale bør revurdere om de har noe her å gjøre. De fleste ser vel hvor dumt, og nesten provoserende det blir. Kritikk blir også møtt med at man er "tøff", følger de store gutta (som regel refferert til Game) og at man henger seg på generelt. Noen kommer med skikkelige argument for at Carrick har vært god, ok, men så kommer det alltid andre for å si ett eller annet ekstremt unødvendig angående at man er på bærtur fordi man er uenig med majoriteten. Håper alle followerene der ute har det gøy med seg selv. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I fotballøyemed så er det en lang periode,spesielt med tanke på hvor omfattende drøy den transfer sagaen var Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Jeg er innom her ganske ofte, jeg har dessverre en annen oppfatning. Mener å ha sett at mange har hånet Carrick ved å pirke hver eneste feil han har gjort. Men uansett, denne kampen spilte han godt og verden går videre Han scorer et mål så plutselig er han god? Mannen var jo en statue før målet mot kom. Var aldri der han burde være, kjørte oss fast på kanten gang på gang grunnet at den sentral midtbanen var for langt bak. Carrick spilte en ok andre omgang. Men kan vedde min høyre ballstein på at en oppstilling med Giggs og Fletcher ville skapt mer. Nei en sentral midtbane med Anderson og Carrick håper jeg ikke jeg får se igjen på en stund, fy faen så grått. Forøvrig er Berbatov Motm. Skaper 3 hundre prosent bare på sin genialitet. Fyren er ufattelig. Bare for å ha det klinkende klart, jeg elsker Carrick når han er i slag. Endret 30. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Carrick har ikke vært klassespiller siden Ronaldosesongen. Ifjor viste han tidvis klasse, men klassespillerene var Xavi, Iniesta, Gerrard, Alonso osvosv, Carrick var ikke helt der oppe. Denne sesongen har han vært direkte svak ofte. Er Owen klassespiller fordi han var stor i Liverpool? Gir meg forresten, men at noen mener at etter en god kamp har alle kritikerne fått svar på tiltale bør revurdere om de har noe her å gjøre. De fleste ser vel hvor dumt, og nesten provoserende det blir. Kritikk blir også møtt med at man er "tøff", følger de store gutta (som regel refferert til Game) og at man henger seg på generelt. Noen kommer med skikkelige argument for at Carrick har vært god, ok, men så kommer det alltid andre for å si ett eller annet ekstremt unødvendig angående at man er på bærtur fordi man er uenig med majoriteten. Håper alle followerene der ute har det gøy med seg selv. Nå er det å sammenligne Gerrard og Carrick som å sammenligne en pære og en banan. To forskjellige spillere. Endret 30. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Synes at han var helt ok i det siste, var aldri så dårlig som noen enkelte her vil ha det til. Han har denne jobben som er helt usynlig for de fleste. Noe ala som Song og Denilson. Usynlig jobb på bane er egentlig den verste oppgave du kan ha, for høy forventing av supportere og oppgaven krever 100% av deg i hver eneste minutt i forhold til f.eks. en spiss og hans oppgave. Carrick var fantatisk idag, men ellers pleier han å være ok i denne sesongen. Endret 30. september 2009 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Enda en som har skjønt det. Carrick scorer og alt det der, men han mangler endel basics, og da blir det bare feil å snakke om det lille ekstra som f.eks målet. Som i hver eneste kamp denne sesongen feilplassert, og ble runda en del. Bare synd at alle ser seg blind på at han har to(?) gode crosser og et mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Folk kaller Berba for en flopp fordi han ikke scorer mål, men det er ikke hans oppgave å score mål. Selvom mange vil påstå det. Han er mer en (genial) assist- og gjennombrudds-spiller. Det blir vel for dumt å si, en spiss er kjøpt inn for å score mål. Noe annet vil bli for dumt. Men Berbatov er en genial spiller som han har vist veldig bra de siste kampene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nydelig kamp. Blir aldri stresset og vinner fortjent. Vi er inne i et veldig godt spor nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå