tc47 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 FUCK OFF GAMMMEEEE!!! HAN HAR VÆRT GOD I DAG OG FORTJENTE DET MÅLET! HEHEHE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nå er sikkert The Game stille Skal vedde mye på at han klarer å prate dritt om Carrick tilogmed i dag. Han er en av banens beste i dag. Berbatov er høyt der oppe, samme er Giggs. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Giggs med enda en assist. Og et flott skudd av Carrick selvfølgelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 1. Berbatov 2. Carrick 3. Giggs Lenke til kommentar
salomo Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Begynte å bli engstelig at dette skulle ende uavgjort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Fletcher Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Haha..fikk vi frispark der?Er jo en av di tydeligste obstruksjonene jeg noengang har sett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nå er sikkert The Game stille Skal vedde mye på at han klarer å prate dritt om Carrick tilogmed i dag. Carrick - 1/10. Skuffende spill. Han glapp på markeringen i forkant av Wolfsburg-målet. Han hadde flere feilpasninger. Og så bommer han alene mot keeper. Fy faen, for en elendig spiller. Målet er ikke akkurat noe å skryte over, for den hadde selv bestemoren satt i nettmaskene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Begynte å bli engstelig at dette skulle ende uavgjort. Det er eg aldri før det er spilt minst 97 minutter. Haha..fikk vi frispark der?Er jo en av di tydeligste obstruksjonene jeg noengang har sett! Nå var det ikke obstruksjonen det ble blåst på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Fint mål, det setter en god del folk her på plass tenker jeg?Han scorte = tilbake til formen han hadde i Ronaldosesongen? Nå er sikkert The Game stille Tipper at de andre på puben hører han ganske godt. HVOR ER ALLE CARRICK-HATERNE NÅ? De ser vel på kampen uten å skrive her hver gang Carrick har en innvolvering. Fint mål, det setter en god del folk her på plass tenker jeg? Håper det, Carrick = Klassepiller. Behøver jeg å si mer? Har vært god idag, men motstanden er bare Wolfsburg, som det hadde vært flaut å miste poeng mot. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg køddet med min fuck off Game da. Tror Game hadde skjønt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel, nå er jeg den som har beskyttet Carrick hele tiden og i dag har han overbevist over alle forventninger. "Beskyttet" han har jo vært svak i hele pre-season og starten av sesongen, hvorfor ellers har han av og til ikke vært på benken engang? Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Det er ikke flaut å miste poeng mot Wolfsburg, de tør å spille fotball. Skikkelig fotball, det synes jeg at det har de nesten fortjent et poeng for. Til tross Man.Utd. har vært inntil nu(Jotun ) rettmessig best Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel, nå er jeg den som har beskyttet Carrick hele tiden og i dag har han overbevist over alle forventninger. Ja, fordi han spiller én god kamp, og det er ikke nok til å overbevise. Uten at jeg fortsatt gidder å blande meg inn i den diskusjonen.. Jeg køddet med min fuck off Game da. Tror Game hadde skjønt det. Ja, du gjorde det med et glimt i øyet, så du er tilgitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 EG HATER VIASAT NÅ!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel, nå er jeg den som har beskyttet Carrick hele tiden og i dag har han overbevist over alle forventninger. Ja, fordi han spiller én god kamp, og det er ikke nok til å overbevise. Uten at jeg fortsatt gidder å blande meg inn i den diskusjonen.. Nå har jeg alltid ment at han er klassespiller, og jeg mener det også pdd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Møkkakanal. Om Berbatov hadde puttet den i målet, så hadde jeg aldri tilgitt Viasat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har vært god idag, men motstanden er bare Wolfsburg, som det hadde vært flaut å miste poeng mot. Hvor i fotballverden er du da? Å tape mot Burnley er flaut. Uavgjort mot Wolfsburg er ikke flaut. Det er bare ikke bra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Og så er det sikkert mange av dere som tror at Game ønsker Carrick alt vondt. DET er feil det. Som en nevnte sitter vel Game på puben å jubler som alle andre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Og så er det sikkert mange av dere som tror at Game ønsker Carrick alt vondt. DET er feil det. Som en nevnte sitter vel Game på puben å jubler som alle andre. Hehehe. Det er eg viss på. En ting skal Game ha, han er lidenskapelig. Og det er jo det som skaper de krasse meningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå