Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
D'Amico, mjooo... Vanskelig å si, men det var offside. Hårfin offside, men offside ihvertfall.

Tenkte egentlig mest på spill og sjanser. Offsiden var så tvilsom at den skal de få. Heter jo at hvis dommeren er usikker skal det gå det angripende laget til gode.

GIGGS!!! :D :D :D :D

Åja :) Man.Utd. var best inntil nu, så klart :) Men Wolf spiller bra, kjemper og prøver å skape noe. Altså ikke noe ala 10mann i forsvar.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor han ikke tar straffene. Hadde vært hat-trick nå. :p

Han ble visstnok grisetaklet i forkant.

* 60

* Rødt kort Marseille (to gule): Diawara får dagens klareste gule kort - det er hans andre for dagen og rett i dusjen.

# 63

# Kampen snudde selvsagt fullstendig på disse to minuttene. Taklingen til Diawara var helt håpløs og stygg. Han kom veldig sent inn og tok anklene til Ronaldo. Ser ut til å gå greit med Ronaldo, men dette kunne resultert i en alvorlig skade.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Lurer egentlig på hvorfor han ikke tar straffene. Hadde vært hat-trick nå. :p

Bryr meg ikke, håper bare hans karriere i Real går i dass.

Det gjør den neppe. Med hans bakgrunn i PL kommer han til å regjere i spansk fotball.

Tør påstå at PL gjorde Ronaldo. Tror ikke han hadde vært like god om han ikke hadde spilt så mange år i PL. PL har gjort han tøff.

Lenke til kommentar
Åja :) Man.Utd. er best inntil nu, så klart :) Men Wolf spiller bra, kjemper og prøver å skape noe. Altså ikke noe ala 10mann i forsvar.

Det stemmer. Deilig å møte et lag på Old Trafford som tør å stå høyt og angripe, så sånn sett har de fortjent å få med seg noe tilbake til Tyskland. Men når alt kommer til alt, syns jeg at vi har vært mange nok hakk bedre enn dem til å fortjene seieren i kveld.

Lenke til kommentar
Åja :) Man.Utd. var best inntil nu, så klart :)

Inntil nu? Hva er de nå da? Superbest?

Kampen er ikke over, det jeg sa gjelder kun fra start til tidspunktet jeg skrev innlegget. ;) Ikke vær kverulant

Eg liker jo det så godt :)

Bare lurte på om du mente Wolfsburg liksom hadde tatt over. Synest det hørtes litt rart ut.

Lenke til kommentar
Åja :) Man.Utd. er best inntil nu, så klart :) Men Wolf spiller bra, kjemper og prøver å skape noe. Altså ikke noe ala 10mann i forsvar.

Det stemmer. Deilig å møte et lag på Old Trafford som tør å stå høyt og angripe, så sånn sett har de fortjent å få med seg noe tilbake til Tyskland. Men når alt kommer til alt, syns jeg at vi har vært mange nok hakk bedre enn dem til å fortjene seieren i kveld.

Da er vi to om det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...