Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synest Carrick har vært frisk i dag eg!

Men så har ikke eg en kampanje mot han. Synest heller ikke det er kult å være en av de "store gutta" som klager på Carrick.

Er jo nesten in i tråden her for tiden.

+1

Er lei alle de som sier "ånei, kampen er tapt :cry:" hver gang Carrick står ført opp på startoppstillingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at Carrick får det litt bedre til i dag. Herlig å se på Berbatov, og håper det fortsetter etter pausen. Ellers syns jeg at Valencia er litt for feig når han kommer én mot én. Han har greit teknikk og et herlig rykk, og burde det bruke det litt oftere. Føler at han har en tendens til å gjøre det som føles trygt, og dermed sender han en støttepasning tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Synest Carrick har vært frisk i dag eg!

Men så har ikke eg en kampanje mot han. Synest heller ikke det er kult å være en av de "store gutta" som klager på Carrick.

Er jo nesten in i tråden her for tiden.

+1

Er lei alle de som sier "ånei, kampen er tapt :cry:" hver gang Carrick står ført opp på startoppstillingen.

Er 3-6 jeg vet om som mener at Carrick ikke er god nok for tiden. Limebeck blir vel ofte å regne som en stor gutt, siden han ofterer uenig med strømmen?

Lenke til kommentar
Godt å se at Carrick får det litt bedre til i dag. Herlig å se på Berbatov, og håper det fortsetter etter pausen. Ellers syns jeg at Valencia er litt for feig når han kommer én mot én. Han har greit teknikk og et herlig rykk, og burde det bruke det litt oftere. Føler at han har en tendens til å gjøre det som føles trygt, og dermed sender han en støttepasning tilbake.

Enig. Han burde utfordre mer. Som du sier, så er han god til å rykke. Kan nevne flere situasjoner der han hadde gjort det bedre om han hadde utfordret, i stedet for sentre. Han trenger litt av egoet til Ronaldo. ;)

Btw, fin scoring av han på Zurich. Minner meg om Ronaldo mot Villa. :wee:

Lenke til kommentar
Er 3-6 jeg vet om som mener at Carrick ikke er god nok for tiden. Limebeck blir vel ofte å regne som en stor gutt, siden han ofterer uenig med strømmen?

Selvsagt, men det eg snakker om er slaktingen. Han suger sjeldent, men han spiller heller ikke så bra som han både bør og kan.

I dag ser man tydelig at ting er i bedring.

Lenke til kommentar

Synd det med Owen, jeg håper virkelig at han klarer å overbevise at han tilhører toppklasse! Selv om jeg har ikke sans for Man.Utd. noe som er selvfølgelig, heier jeg faktisk på Owen.

Håper at det var pga han kjente noe og ba å bli byttet ut. Som LAtias sa :) Og Jotun, siden han klager sånt :p

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Trist å se hvor tamme vi er uten Berbatov, man kan snakke mye om at vi sliter hvis Rooney blir skadet, men vi har faktisk ikke spilt bra i noen kamp uten Berbatov. Morsomt å se at Carrick finner formen tilbake hadde faktisk håpet på Fletcher i dag, men han har gjort som jeg trodde og håpet og tatt seg sammen. Anderson slår altfor mange feilpasninger desverre. Wolfsburg var det klart farligste laget før Berbatov kom inn, men heldigvis har vi klart å demme opp for Misimovic. Det er en grunn til at vi aldri lar han vende opp og det er ikke fordi vi har spillere som er mye bedre enn han for å si det sånn :p Grafite og Dzeko kan fortsatt finne på og ødelegge det for oss, Vidic sliter helt klart med Grafite og Ferdinand kan fort finne på å miste Dzeko. Nå er det 45 minutter til som skal spilles så da får vi se hvordan kampen utvikler seg.

EDIT:

Latias skrev det for tre timer siden, lenge før kampstart.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...