Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) SAF er ihvertfall i det spøkefulle hjørnet før kampen :!: Edit: Ja,synd for Fiorentina at regelverket er slik.Regner med Platini & co har noe i emming på den fronten. Endret 30. september 2009 av Corey Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Då var forrige månadslønning brukt på "litt" United-effekter Sidan eg ikkje klarte å bestemme meg for anten bortedrakta eller heimedrakta blei det begge Bortedrakta er langarma med Fletcher, og heimedrakta er med kort arm og har Giggs bak Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har fri i mårra noe som betyr fylla på puben i kveld. Har dresset meg opp i hettegenser, med Uniteddrakta (fra 07 sesongen, den er litt tykkere) utenpå, olabukse og hvite sneakers, itilfelle man må løpe. Blir en fin kveld. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Engelske klubber drar stor nytte av denne regelen, ja, men det er ikke bare England som har fordeler. Man ser jo hvordan andre store ligaer importerer mengder med talenter fra Sør-Amerika og Afrika, mens dette er mye vanskeligere for de engelske klubbene pga arbeidstillatelse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Engelske klubber drar stor nytte av denne regelen, ja, men det er ikke bare England som har fordeler. Man ser jo hvordan andre store ligaer importerer mengder med talenter fra Sør-Amerika og Afrika, mens dette er mye vanskeligere for de engelske klubbene pga arbeidstillatelse. Dette er ikke et problem, de klubbene er ikke Engelsk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Gleder meg til kamp, men jeg frykter Grafite. Har likevel tippa at vinner med to mål, så de bør ikke skuffe meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 * 29 Tomasz Kuszczak * 3 Patrice Evra * 5 Rio Ferdinand * 7 Michael Owen * 8 Anderson * 10 Wayne Rooney * 11 Ryan Giggs * 15 Nemanja Vidić * 16 Michael Carrick * 22 John O'Shea * 25 Antonio Valencia Substitutes * 12 Ben Foster * 6 Wes Brown * 9 Dimitar Berbatov * 17 Nani * 18 Paul Scholes * 20 Fabio * 24 Darren Fletcher Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Satser på at Rio er våken i dag, den nonchalantheten kan han spare seg for når vi møter et såpass sterkt lag. Obafemi Martins har de klart å skaffe seg også. Grafite, Dzeko, Misimovic og Martins er slagkraft. EDIT: Ingen Berbatov og ingen Fletcher, KOM IGJEN'A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 30. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Livredd for Dzeko og Grafite i dag. Deilig å se kamp hjemme. Hurra for Viasat 4 for en gangs skyld... EDIT: I SVARTE HELVETE? KUSZACK? Endret 30. september 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg la ikke engang merke til det, HVA SKJER? Dette er søren meg det vanskeligste laget vi møter å vi stiller med polakken? Jeg vil se Foster, dette kan fort gå dårlig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Sikkert noe sånt da: Kuz O'Shea - Rio - Vidic - Evra Valencia - Anderson - Carrick - Giggs Owen - Rooney Eventuelt (Gud forby): Kuz O'Shea - Rio - Vidic - Evra Anderson - Carrick - Giggs Valencia - Owen - Rooney Liker ikke at Kuz står i mål og at det er ingen Evans å se, men seier bør være mulig uansett. Edit: WHAAAAAT??!??!?! Evans ikke på benken en gang. Og han som var med på pressekonferansen og greier. Endret 30. september 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi møter Grafite og Dzeko og vi stiller med polakken. Gud bedre. Foster må spille disse kampene når VDS er ute. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Var overraskende at det tok så lang tid før folk reagerte på Kuz, litt mindre overraskende at ingen har stavet navnet hans riktig. Jeg tror det blir tap, og det laget, med Carrick og Kuz, forsterker bare mine bekymringer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi kommer til å bli så kjørt at det ikke går an. Misimovic var strålende i hele fjor og var den soleklare assistkongen i Bundesliga. Når vi stiller med Carrick og Anderson sentralt kommer han til å få rommet til å boltre seg og få spille gjennom Dzeko og Grafite gang på gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Var da voldsomt med jinxing i kveld. Jeg vet hvor gode ulvene er, og jeg vet hvor gode spissene deres er også. Men det får da være grenser for hvor mye man kan overdrive. Vi er Manchester United, vi spiller på hjemmebane, og dette laget er mer enn god nok til å slå Wolfsburg. Jeg driter i hvem som var strålende og hvem som var assistkongen, for vi har spillere som er mye bedre enn det. Selv med dette laget burde vi greie å slå Wolfsburg på hjemmebane, så skjønner ikke hvordan dere kan si at vi skal bli kjørt... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 KUZ i målet? Grøss, målene vi får imot kommer på retur eller en corner der han burde vært ute. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vi har spillere som er mye bedre enn Misimovic, Grafite og Dzeko? Vi stiller med en sentralmidtbanespiller i dårlig form og Anderson som utvilsomt kommer til å gi Misimovic rom til å boltre seg i. De som så Misimovic ifjor vet at han er strålende. Dzeko og Grafite's mål snakker for seg selv. Vi starter med en usikker keeper og uten den viktigste midtbanespilleren vår og med Owen på topp lukter det ikke akkurat kreativitet fra vår side. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vel nå har vi Giggs og Rooney, så kreativitet bør ikke stoppe oss. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Grafite....er det mulig å si det? Eller må kara i studio si "grafitsh" ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) De har fått for seg at det er sånn man uttaler det, og uten at jeg skal være for sikker så vil jeg gjette at uttalen er på bærtur. EDIT: og jeg tok faktisk feil, forandring fryder. Endret 30. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå