Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

First, Nani lacks the single-mindedness of Ronaldo. He's more relaxed, he's got a smaller ego which does him no favours in this case. Ronaldo simply could not tolerate mediocrity, he wanted to be outstanding and eventually he found a way to be precisely that.

However, the route he found is blocked for Nani: he just doesn't have Ronaldo's astonishing athleticism. He'll never be the powerful, unstoppable goalscorer Ronaldo became because he does not have the tools for it. He's not as strong, not as fast, not as good in the air, not as direct. Yes, direct: Ronaldo became a very, very direct player. Gone were the needless tricks, the endless dribbles: he cut them out as they did not advance his chances of becoming the best player in the world.

Dette svartmaler jo Nani noe inni granskauen. Nani er en bedre lagspiller, en bedre servitør. Han slår bedre innlegg enn Ronaldo og har en mer presis skuddfot. Jeg har fortsatt troen på Nani, men han er en spiller som trenger spilletid. Han trenger å bli vist tillit for det er først da han gjør de riktige valgene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
snipp.

Dette svartmaler jo Nani noe inni granskauen. Nani er en bedre lagspiller, en bedre servitør. Han slår bedre innlegg enn Ronaldo og har en mer presis skuddfot. Jeg har fortsatt troen på Nani, men han er en spiller som trenger spilletid. Han trenger å bli vist tillit for det er først da han gjør de riktige valgene.

Det svartmaler vel ikke Nani når man sammenligner han med Ronaldo,noe som var utgangspunktet i artikkelen?

Samt,Nani har mer presis skuddfot enn Ronaldo?Har du drukket maling?Hvis du mener Nani har bedre skuddfot fordi han treffer mål med innsiden-av-foten skuddene sine kontra når han bruker vrista,så vil jeg bastant mene at Ronaldo har en outstanding bedre skuddfot enn Nani pdd.

Lenke til kommentar

Kamp om snaue tre timer. Kanskje vi burde begynne å snakke om den? :D

Troppen

Foster, Kuszczak, Neville, Brown, Fabio, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Valencia, Scholes, Fletcher, Anderson, Carrick, Nani, Giggs, Rooney, Berbatov, Owen.

Og da kan jeg tenke meg noe sånt:

Foster

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Giggs - Nani

Rooney - Owen

Håper for all del at SAF ikke spiller defensivt på hjemmebane. Han har hatt en tendens til å starte med 4-5-1 i det siste, så håper han legger den taktikken på hylla. Er egentlig ganske sikker på at SAF ikke spiller med to vinger, så kanskje det blir tre på midten. I så fall, spiller sikkert Scholes for Nani, og Giggs i en rolle på venstresiden. :hmm:

Lenke til kommentar
Håper på dette laget i kveld:

Foster

O'Shea - Vidic - Evans - Fabio

Valencia - Anderson - Carrick - Nani

Berbatov - Owen

Enig i dette laget, selv om jeg kanskje heller ville hatt Brown på høyreback så han får litt kamptrening. Ellers ser det veldig bra ut. Da har vi også to jokere på benken i Giggs og Rooney som kan endre kampbildet drastisk om ikke alt skulle gå vår vei.

Lenke til kommentar

Vil ha Fletcher mot Wolfsburg, det nærmeste man kommer Roy Keane i dagens mannskap. Han må demme opp for assistkongen Misimovic.

EDIT: Forresten litt synd at reglene er sånn som de er og at vi kan nappe Fornasier, men vi har sikkert alt på det rene, men jeg synes synd på Viola.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...