Jørgen Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 First, Nani lacks the single-mindedness of Ronaldo. He's more relaxed, he's got a smaller ego which does him no favours in this case. Ronaldo simply could not tolerate mediocrity, he wanted to be outstanding and eventually he found a way to be precisely that. However, the route he found is blocked for Nani: he just doesn't have Ronaldo's astonishing athleticism. He'll never be the powerful, unstoppable goalscorer Ronaldo became because he does not have the tools for it. He's not as strong, not as fast, not as good in the air, not as direct. Yes, direct: Ronaldo became a very, very direct player. Gone were the needless tricks, the endless dribbles: he cut them out as they did not advance his chances of becoming the best player in the world. Dette svartmaler jo Nani noe inni granskauen. Nani er en bedre lagspiller, en bedre servitør. Han slår bedre innlegg enn Ronaldo og har en mer presis skuddfot. Jeg har fortsatt troen på Nani, men han er en spiller som trenger spilletid. Han trenger å bli vist tillit for det er først da han gjør de riktige valgene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Fiorentina! Keep it going! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Viola bedret kvaliteten på min tirsdagskveld. Flotte greier, og overraskende, når man ser på hvor gode Liverpool er på bortebane i Europa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Herlig forestilling av Stevan Jovetic. Jeg elsker rett og slett å se han med ballen. Fantastisk spiller. Montenegro har spennende profiler i han og Simon Vukcevic EDIT: Endret til Vukcevic, tenkte ikke klart. Endret 29. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Guardado er mexicaner. Hvem mente du egentlig? Ble litt nysgjerrig nå. Endret 29. september 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Guardado er mexicaner. Hvem mente du egentlig? Ble litt nysgjerrig nå. Det ble mye blanding her nå, får skylde på at jeg bulket pannen min seriøst innover i går i en hodeduell, mente selvsagt Simon Vukcevic. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 snipp. Dette svartmaler jo Nani noe inni granskauen. Nani er en bedre lagspiller, en bedre servitør. Han slår bedre innlegg enn Ronaldo og har en mer presis skuddfot. Jeg har fortsatt troen på Nani, men han er en spiller som trenger spilletid. Han trenger å bli vist tillit for det er først da han gjør de riktige valgene. Det svartmaler vel ikke Nani når man sammenligner han med Ronaldo,noe som var utgangspunktet i artikkelen? Samt,Nani har mer presis skuddfot enn Ronaldo?Har du drukket maling?Hvis du mener Nani har bedre skuddfot fordi han treffer mål med innsiden-av-foten skuddene sine kontra når han bruker vrista,så vil jeg bastant mene at Ronaldo har en outstanding bedre skuddfot enn Nani pdd. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Nani treffer mål oftere når han skyter, selv med vrist. Dette viste han på slutten av forrige sesong, hele pre - season og denne sesongen. Det er lett å la seg blende av Ronaldo sin skuddfot, men man må huske på at mannen hadde flere skuddforsøk enn noen andre spillere i Premier League. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Har problemer med å kalle skuddfoten til nani god etter sist kamp med to baller i taket på stadion, dette sjer heldigvis ikke så altfor ofte da.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 - I derbyet mot United hadde jeg bestemt meg for å ikke feire våre mål, men jeg har endret holdning etter den dårlige behandlingen jeg fikk fra supporterne den dagen. Hvis jeg scorer i det neste derbyet er jeg sikker på at jeg vil feire, sier Tevez til Daily Mail. http://www.dagbladet.no/2009/09/30/sport/c...r_city/8355939/ Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Håpe han sette inn eit mål mot oss i det 85 min.. Og reduserer til 5-1 Hadde vore spennande å sjå feiringa då. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Haha, han kan bare vente å se hva som skjer hvis han scorer og velger å feire det åpenlyst foran fansen vår. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Håper på dette laget i kveld: Foster O'Shea - Vidic - Evans - Fabio Valencia - Anderson - Carrick - Nani Berbatov - Owen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Kamp om snaue tre timer. Kanskje vi burde begynne å snakke om den? Troppen Foster, Kuszczak, Neville, Brown, Fabio, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Valencia, Scholes, Fletcher, Anderson, Carrick, Nani, Giggs, Rooney, Berbatov, Owen. Og da kan jeg tenke meg noe sånt: Foster Brown - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Fletcher - Giggs - Nani Rooney - Owen Håper for all del at SAF ikke spiller defensivt på hjemmebane. Han har hatt en tendens til å starte med 4-5-1 i det siste, så håper han legger den taktikken på hylla. Er egentlig ganske sikker på at SAF ikke spiller med to vinger, så kanskje det blir tre på midten. I så fall, spiller sikkert Scholes for Nani, og Giggs i en rolle på venstresiden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Du må tenke på at Giggs nærmer seg en alder der 3 kamper på 1 uke blir litt vel mye og at i den formen han er i nå trenger vi han i PL og ikke i et CL-gruppespill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Han spilte bare en halvtime mot Stoke, så det greier han fint. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Håper på dette laget i kveld: Foster O'Shea - Vidic - Evans - Fabio Valencia - Anderson - Carrick - Nani Berbatov - Owen Enig i dette laget, selv om jeg kanskje heller ville hatt Brown på høyreback så han får litt kamptrening. Ellers ser det veldig bra ut. Da har vi også to jokere på benken i Giggs og Rooney som kan endre kampbildet drastisk om ikke alt skulle gå vår vei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hmm, kanskje vi ikke skal riske Owen likevel. - Han hadde en stram lyske på gårsdagens trening, men det er ikke snakk om noe alvorlig. På grunn av kampen i morgen ville vi ikke presse lysken. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Er det forresten ingen som har fått med seg at vi har signert Michele Fornasier ? Av det lille jeg har lest om han,så virker han spennende. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vil ha Fletcher mot Wolfsburg, det nærmeste man kommer Roy Keane i dagens mannskap. Han må demme opp for assistkongen Misimovic. EDIT: Forresten litt synd at reglene er sånn som de er og at vi kan nappe Fornasier, men vi har sikkert alt på det rene, men jeg synes synd på Viola. Endret 30. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå