Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Heller Thioune(?) enn Annan.

Om Diouf. Han bommer jo på x antall mål sjanser i en kamp, får Solskjær retta opp det så kan han riktignok bli god. Men jeg tror ikke han blir god nok for United. Kanskje ett annen middels lag i PL hvem vet.

Diouf skaper veldig mye selv samt har en tendens til alltid å treffe mål...Beste eksempelet jeg kommer på i farten er i kampen mot RBK igår,hvor han på et innlegg fra høyre må bak å hente ballen før han vannrett header ballen helt nede med stolperoten.Kun en overnaturlig redning fra Jarstein hindret en klassiker av en scoring.Solskjær har jo aldri vært like robust og sterk som det Diouf er nå,og han har jo rundlurt storheter som Sol Campbell,Tony Adams,Carragher osv :thumbup:

Annan får forhåpentligvis sin debut i neste års Champions League for RBK.Det er jo et enormt utstillingsvindu og ikke minst en verdifull erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om United-videoer og blodpriser. Jeg måtte ut med 400,- for The Treble på DVD for et år sia.. :blink:

Et eller annet sier meg at du har blitt grundig lurt ja.

Tror jeg betalte ca.100lappen for den samme dvden for ca.2 år siden.Sheep compared to u :innocent:

Edit:

Snubla forresten over denne artikkelen nå.

En velskrevet artikkel om hvorfor Nani ikke er en Ronaldo 2.

First, Nani lacks the single-mindedness of Ronaldo. He's more relaxed, he's got a smaller ego which does him no favours in this case. Ronaldo simply could not tolerate mediocrity, he wanted to be outstanding and eventually he found a way to be precisely that.

However, the route he found is blocked for Nani: he just doesn't have Ronaldo's astonishing athleticism. He'll never be the powerful, unstoppable goalscorer Ronaldo became because he does not have the tools for it. He's not as strong, not as fast, not as good in the air, not as direct. Yes, direct: Ronaldo became a very, very direct player. Gone were the needless tricks, the endless dribbles: he cut them out as they did not advance his chances of becoming the best player in the world.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...