fox Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Corey, jævlig bra innlegg! Det skulle jeg ha gitt deg et kvalitetpoeng for Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Nå får Solskjær faen meg ta seg sammen, dersom det fast fisk i dette ryktet. Er jo garantert han som foreslår disse navnene. Diouf, hva skal jeg si. Har sett mange Molde kamper som resultat av overgangen og han har vært regelrett dårlig i alle. Mye mulig han har vært god tidligere, men Martin Andresen hæpper også med jevne mellomrom i den ligaen. Diouf kommer aldri i verden til spille en kamp for 1.laget engang. Det er min spådom. Og nå enda en umoralsk afrikaner.. Nei huff. Kjipt rykte og de har det vært nok av i sommer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Heller Thioune(?) enn Annan. Om Diouf. Han bommer jo på x antall mål sjanser i en kamp, får Solskjær retta opp det så kan han riktignok bli god. Men jeg tror ikke han blir god nok for United. Kanskje ett annen middels lag i PL hvem vet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Manchester United vil gjerne ha Grenoble-spilleren Sofiane Feghouli, skriver franske aviser. Han ville først heller spille fast i Frankrike istedenfor å slite benken i en storklubb, men etter å ha kritsert fansen for manglende støtte siden de ligger sist på tabellen, skal Feghouli ha endret mening. Barcelona, Liverpool og Inter skal også være interesserte. (Sky Sports) Er da enda en spiller vi linkes med, talent fra Frankrike! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Aldri hørt om han. Hvilken posisjon spiller han i? Hvor god er han sånn ca? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Aldri hørt om han. Hvilken posisjon spiller han i? Hvor god er han sånn ca? Offensiv midtbane/ving Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Skulle den videoen vise hvor god han er? Ble ikke særlig imponert... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Skulle den videoen vise hvor god han er? Ble ikke særlig imponert... Tok bare det første jeg fant Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Feghouli blir jævlig god på FM09 ;p Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Greit nok at nivået i tippeligaen er dårlig, men det er betyr ikke at det ikke finnes spillere som er/kan bli gode nok for klubber som United, Liverpool eller Chelsea. Nivået i tippeligaens klubber er ikke ensbetydende med at det ikke finnes spillere som kan spille seg inn på høyt nivå. Annan, Thioune, Rindarøy(!), Forren og flere av ungutta til Stabæk er svært gode eller sitter med stort potensial. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Feghouli blir jævlig god på FM09 ;p Skulle si det samme. Han blir latterlig god! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/28/sport/f..._yorke/8329903/ Keane er faen meg noe av de hissigste vi kommer borti =P Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg har lenge trodd at Kjartan enten led av alvorlig schizofreni eller var support av både Liverpool og United, men jeg har nå funnet ut at det er to brukere med navn som ligner litt. Jeg er veldig glad for at jeg har oppklart dette mysteriet, og at vi alle nå kan gå videre med livene våre. Endret 28. september 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hehe, riktig at han blir god på FM09, kåret til verdens beste spiller i 2013 på man utd-saven min blant annet. Et spill er et spill, men jeg vil tro han er en av Frankrikes største talenter? Og han er vel ikke eldre enn 19-20 år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hyrlen - Roy Keane (Denne får du ta som en ære mann. Jeg vil helst være Super Roy sjøl) En stor ære! Keane, kanskje den største kapteinen. Synd og skam at han ikke fikk spille CL-finalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Å nei, ikke snakk om spillere som ikke fikk spille CL-finalen. Begynner å tro mer og mer at vi hadde gjort det mye bedre mot Barcelona med Fletcher på laget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Å nei, ikke snakk om spillere som ikke fikk spille CL-finalen. Begynner å tro mer og mer at vi hadde gjort det mye bedre mot Barcelona med Fletcher på laget. Dette hersker det ingen tvil om. Mannen er stor. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Wow. Husker når jeg var rundt 7 år da så jeg "Champions Again" sikkert 100 ganger. Må være minst 10 år siden jeg så den sist da jeg kun har den på VHS og en VHS-spiller har jeg ikke hatt på mange år. Har akkurat "fått tak i" i en digital kopi, så nå gleder jeg meg til å se den igjen. Husker spesielt godt den ekstremt kule musikken i starten og "What do you give to man that has everything? More!". Blir knallbra, nå gleder jeg meg! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Husker jeg ble frelst da broren min viste meg VHS videoen sin av Treble sesongen når jeg var rundt 6-7 år. Er ikke så mye som skal til for å bli supporter egentlig, er ganske så tilfeldig.. Endret 28. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Wow. Husker når jeg var rundt 7 år da så jeg "Champions Again" sikkert 100 ganger. Må være minst 10 år siden jeg så den sist da jeg kun har den på VHS og en VHS-spiller har jeg ikke hatt på mange år. Har akkurat "fått tak i" i en digital kopi, så nå gleder jeg meg til å se den igjen. Husker spesielt godt den ekstremt kule musikken i starten og "What do you give to man that has everything? More!". Blir knallbra, nå gleder jeg meg! Nå minnet du meg om alle de VHS United filmene jeg har også. Endret 28. september 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå