Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får Solskjær faen meg ta seg sammen, dersom det fast fisk i dette ryktet. Er jo garantert han som foreslår disse navnene.

Diouf, hva skal jeg si. Har sett mange Molde kamper som resultat av overgangen og han har vært regelrett dårlig i alle. Mye mulig han har vært god tidligere, men Martin Andresen hæpper også med jevne mellomrom i den ligaen. Diouf kommer aldri i verden til spille en kamp for 1.laget engang. Det er min spådom.

Og nå enda en umoralsk afrikaner..

Nei huff. Kjipt rykte og de har det vært nok av i sommer.

Lenke til kommentar

Manchester United vil gjerne ha Grenoble-spilleren Sofiane Feghouli, skriver franske aviser. Han ville først heller spille fast i Frankrike istedenfor å slite benken i en storklubb, men etter å ha kritsert fansen for manglende støtte siden de ligger sist på tabellen, skal Feghouli ha endret mening. Barcelona, Liverpool og Inter skal også være interesserte. (Sky Sports)

Er da enda en spiller vi linkes med, talent fra Frankrike!

Lenke til kommentar

Greit nok at nivået i tippeligaen er dårlig, men det er betyr ikke at det ikke finnes spillere som er/kan bli gode nok for klubber som United, Liverpool eller Chelsea. Nivået i tippeligaens klubber er ikke ensbetydende med at det ikke finnes spillere som kan spille seg inn på høyt nivå. Annan, Thioune, Rindarøy(!), Forren og flere av ungutta til Stabæk er svært gode eller sitter med stort potensial.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge trodd at Kjartan enten led av alvorlig schizofreni eller var support av både Liverpool og United, men jeg har nå funnet ut at det er to brukere med navn som ligner litt.

Jeg er veldig glad for at jeg har oppklart dette mysteriet, og at vi alle nå kan gå videre med livene våre.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Wow. Husker når jeg var rundt 7 år da så jeg "Champions Again" sikkert 100 ganger. Må være minst 10 år siden jeg så den sist da jeg kun har den på VHS og en VHS-spiller har jeg ikke hatt på mange år. Har akkurat "fått tak i" i en digital kopi, så nå gleder jeg meg til å se den igjen. Husker spesielt godt den ekstremt kule musikken i starten og "What do you give to man that has everything? More!". Blir knallbra, nå gleder jeg meg! :D

Lenke til kommentar
Wow. Husker når jeg var rundt 7 år da så jeg "Champions Again" sikkert 100 ganger. Må være minst 10 år siden jeg så den sist da jeg kun har den på VHS og en VHS-spiller har jeg ikke hatt på mange år. Har akkurat "fått tak i" i en digital kopi, så nå gleder jeg meg til å se den igjen. Husker spesielt godt den ekstremt kule musikken i starten og "What do you give to man that has everything? More!". Blir knallbra, nå gleder jeg meg! :D

Nå minnet du meg om alle de VHS United filmene jeg har også. :(

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...