Sir Game Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Den beste sesongen offensivt var helt klart 99/00 sesongen for meg. Vi var treble mester fra foregående år og alle var ute etter å slå oss. HERREGUD som gutta bøtta inn med mål. Orker ikke leite, men mener å huske det er tidenes mestscorende lag i PL. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Denne dagen er komplett for min del. Jeg har blitt gitt venstrevingen av GBD og George Best av Game og stemningen i tråden er skikkelig god og koselig. Premier League er i gang igjen og vi har vår beste start på mange år. Vi har fått sett King i ligacupen. Det er få dager til vi skal spille mot Wolfsburg i CL før vi spiller mot Stoke få dager senere. Livet er herlig som Manchester United - supporter. EDIT: Sunderland selvsagt, vi møtte jo nettopp Stoke, haha. Endret 28. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Sant det Wisbatov. Alt er ganske sweet nå for tiden Utd-messig. Eneste er at du skrev Stoke og ikke Sunderland. (oh no) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Sunderland kan bli tøft, selvom vi spiller på hjemmebane. Med Foster i mål blir det veldig viktig å passe på Darren Bent. Hadde tre assists og ett mål mot Wolves i går, så han er absolutt i form. Laget ligger på 8. plass, blir viktig å ikke undervurdere dem. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 JJævlig bra skrevet om Man.Utd. lag, det er alltid morsomt å lese om sånt. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Kan ikke jeg få være svettetørker på laget da?? Er flink til slikt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Sant det Wisbatov. Alt er ganske sweet nå for tiden Utd-messig. Eneste er at du skrev Stoke og ikke Sunderland. (oh no) Thanks, editet nå. Sunderland kan bli tøffe, ja. Darren Bent er strålende for tiden og Rio kan godt begynne å være litt mindre nonchalant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Planen er å gjennomføre de fleste trenerkursene i løpet av sin aktive karriere, slik at han kan satse på en managerkarriere umiddelbart etter at han legger fotballskoene på hyllen, melder Daily Mail. Manchester United-stjernen (Wayne Rooney) skal ta Uefas trenerkurs i høst sammen med sine lagkamerater Rio Ferdinand, Paul Scholes og Edwin van der Sar. Scholes og van der Sar inn i trenerstabben vår hadde ikke gjort meg noe Ferdinand er mange år til vi får se som trener, og ihvertfall Rooney! Har aldri sett på Rooney som en trener type, men kan jo bli spennende! Endret 28. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5589044,00.html Håper for guds skyld dette er fjas. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5589044,00.html Håper for guds skyld dette er fjas. Kommer fra en seriøs side da Satser på at vi ikke henter han, mener at han ikke holder nivået, han blir bare å råtne i benken uansett! Ser heller at vi henter Skjelbred da! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Ingen i tippeligaen er gode nok for united. Det står jeg for Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Ingen i tippeligaen er gode nok for united. Det står jeg for Hva skjer med Diouf da? Jeg ser KUN Skjelbred som en som kan utvikle seg til å bli drit god! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tok i høyeste grad diouf med i betraktningen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5589044,00.html Håper for guds skyld dette er fjas. Nei takk. Han kan gjerne komme og varme reservelagsbenken, men han kommer i hvert fall ikke til å få plass i førstelagstroppen. Håper heller at Arsenal kjøper han. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5589044,00.html Håper for guds skyld dette er fjas. Nei takk. Han kan gjerne komme og varme reservelagsbenken, men han kommer i hvert fall ikke til å få plass i førstelagstroppen. Håper heller at Arsenal kjøper han. Det er ihvertfall noe fjas, Annan er mer enn god nok for reservelaget deres. Noe annet er tull. Annan er en ung og allerede veldig god defensiv midtbanespiller, med en enorm fysisk kapasitet og svært gode posisjoneringer. Hvis han legger av seg det verste av temperamentet kan han lett ta PL-nivået. Jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt han i Arsenal. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 He's all yours, mate Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det rykte der må jo bare være tull. Tipper norsk presse kommer til og blåse dette opp. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det rykte der må jo bare være tull. Tipper norsk presse kommer til og blåse dette opp. Akkurat som med Kuseleppa.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5589044,00.html Håper for guds skyld dette er fjas. Nei takk. Han kan gjerne komme og varme reservelagsbenken, men han kommer i hvert fall ikke til å få plass i førstelagstroppen. Håper heller at Arsenal kjøper han. Det er ihvertfall noe fjas, Annan er mer enn god nok for reservelaget deres. Noe annet er tull. Annan er en ung og allerede veldig god defensiv midtbanespiller, med en enorm fysisk kapasitet og svært gode posisjoneringer. Hvis han legger av seg det verste av temperamentet kan han lett ta PL-nivået. Jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt han i Arsenal. Men han kommer seg aldri forbi Anderson, Carrick, Fletcher, Hargreaves og Gibson. Så vi trenger han ikke. Uansett, skal ikke all verdens til for å dominere i Norge. Latterlig dårlig kvalitet i TL. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hvorfor denne lite tiltroen til norsk liga og nivået? Jeg er enig i at nivået er begredelig,men jeg er sikker på at tippeligaen er et mekka for unge talenter. Som SAF selv sa det,klimaet i Norge er ganske likt England (om ikke verre),samt di får et meget godt treningsgrunnla...Nordmenn er kjent for å gi alt på trening,særdeles i forhold til kondisjon. Jeg er ikke i tvil om at Annan og Diouf har det som skal til for å lykkes på et høyt nivå..Om det er Man Utd-nivå,er jeg derimot litt usikker på.Men en spiller blir uansett bedre med gode spillere rundt seg.Se på Owen feks.Giftig i United trøya,råtten i Newcastle sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå