Smågal Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Fantastisk morsomt GBD Creds! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Og når vi er inne på det, er vel noe som mangler? Manager, kaptein, materialforvalter, ballgutt, flaskebærer, assisterende flaskebærer osv. Her er det mange som kan få en rolle i laget. Jeg melder meg som materialforvalter. Jeg er en røver på å stryke skolisser, m.m Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Flaskebærer her, har mye erfaring på området Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Morsomt og treffende GBD. Et fint bidrag til tråden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Takk for en plass på førstelaget Det er en ære å være venstreback Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 HCG du er på U12 laget. Men veteran, blir kalt gammel å nå! Har ikke jeg spilt meg inn på laget? Ikke bli lei deg. Du har nettopp fått en fin rolle på OT: Ballgutt Jeg visste noen ville komme med den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Offensiv midtbane – tc47Nok en spiller med temperament, noe som kanskje ikke er spesielt overraskende med tanke på at han er fra Bergen. Man kan til tider lure på om han ønsker å innlede et seksuelt forhold til Paul Scholes, men det er på ingen måte negativt. Herlig engasjement. Hahahaha. Fantastisk bidrag, GBD. Og takk for at jeg fikk plass på førstelaget! Er sikker på at jeg hadde hatt sykt mange assist til Gamey og Points. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Det med Park skal jeg vente litt av, men at han kan erstatte Scholes ser jeg ikke bort ifra Leste tilbake i tråden, dette må være det dummeste jeg noensinne har sagt. Forøvrig flere steder jeg skriver "Man U", vi lar det ligge. ok?! Endret 27. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hahahahahhahaha. DEN var drøy ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Haha, så fantastisk bra GBD! Du er en god trener Edit: Noen må vel nesten lage et lag for oss liverpoolfolk også.. Here you go. Ikke i nærheten så proft oppsett som GBD sitt da, og ble laget for lenge siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Park er bare en dårligere og mer ueffektiv variant av Kuyt. Noen ganger føler jeg at vi bare har han i klubben for at United-interessen i Asia skal være høy. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ser på Park som en Tevez type bare at han ikke er en like stor trussel som Tevez, han springer jo mer enn noen andre på laget. Ikke like nyttige løp hele tiden, men på noen kamper der vi feks skal prøve å holde ut er han god å ha til å stresse motstanderen. Dette klarte han ganske bra i forfjor hvis jeg ikke husker helt feil, når fortiden blir han absolutt helt usynlig. Har vi signert ny kontrakt med han? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Liker at jeg ble kantspiller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Haha, genial post GBD. Men jeg syntes vi skal hedre en gammel slugger med å holde skjorte nr 7 hellig. Fakey er vår Duncan Edwards! Fakey døde som kjent i vår münchen ulykke, mens jeg bl.a tok en Bobby Charlton og overlevde etter å ha vært teknisk død to ganger. Den perioden vil bli husket som "moder-skandalen" Noen spillere har forsvunnet, men vi har siden den gang bygget opp et nytt lag og vant CL senset i 08. Nye talenter som feks den freidige italieneren Giallorossi (klubb nomade) og Tomhel har blomstret. Mest merkbart er nok GBD's (grunnleggeren av klubben og nåværende manager) akademi, med flere talentfulle ungdommer. Sistnevnte har dog havnet i noe unåde med forbundet (moderatorstyret er FA) etter å ha hentet inn et 11årig talent. For meg: Geir M - Steve Bruce. Limbeck - Andrej Kantsjelskis Fakey - Dunc Edwards. Hvor god kunne du blitt?!? G - G. Rossi Wisbatov - Georgie Best (Du har litt å leve opp til etter dette stempelet. For en spiller!) Hyrlen - Roy Keane (Denne får du ta som en ære mann. Jeg vil helst være Super Roy sjøl) Points - David Beckham. Raste - Nani (ikke helt Ronaldo enda) Sameboe - Solskjær Nightkeeper - Sir. Alex Ferguson. Forumlegende når det gjelder mindgames aka "motjinx". Som spiller er det selvsagt Bryan Robson. GBD - Sir Matt Busby. TomHel - Pat Crerand Endret 27. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Solskjær tar jeg som en ære Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg antar at Beckham-sammenligningen går på utseende og dametekke, Game? Isåfall kjenner jeg meg veldig godt igjen ja. Endret 28. september 2009 av Points Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Flotte innlegg fra GHB og Game. Tar det som en ære. Jeg har bedrevet mind games på div. offentlig fora de siste 7-8 år så har endel erfaring. Motjinxer absolutt alt og alle med en spesiell jinxeteknikk. Ikke akkurat A4. I tillegg er jo paranoid og nevrotisk under kamper. Jeg tror aldri på seier før klokken har passert godt over 90 minutter. Husker matchen mot WBA der vi ledet 5-0. Jeg var livredd for å slippe inn mål grunnet den teite rekorden vi skulle ta. Et annet eksempel var 1-0-matchen mot West Ham borte i fjor. Jeg er genrelt livredd når det gjelder bortekamper i PL, og Upton Park var intet unntak. Vi hadde tapt bittert der to år på rad i ligaen, og jeg holdt på å få slag hver eneste gang West Ham var over på vår banehalvdel. Den Scholes-gifen som ble linket et par sider tilbake; rett og slett klasse. Det holdt på å gå for meg da jeg så den live i går. Det skal ikke være mulig å slå en slik pasning med yttersiden med det tyngtepunktet. Det der har Scholes gjort i mange år, jeg trodde han hadde nådd middagshøyden i 05/06. Etter øyeoperasjonen som holdt han utenfor banen et halvt år så hadde jeg liten tro på Scholes. Men han kommer tilbake og dominerer alt og alle i Premier League i 06/07-sesongen. Som 32-åring spilte han bedre fotball fra sin sentrale midtbaneposisjon enn Lampard og Gerrard har gjort tilsammen. Har også tvilt på Giggs. 07/08-sesongen var i beste fall medioker. I den sesongen var det faktisk provoserende å se Giggs på banen, men han har godt i seg selv, og blitt en helt anderledes spiller. Naturlig nok, da han ikke kunne være en typisk ving-spiller med alderen tyngende over seg, så han omgjøres til en sentral playmaker, hvor han kan bruke sitt overlegne faglige fotballhode og se alternativer som få andre gjør. Pasningen til Owen er et kremeksempel her. Føles rart å være Top of the League så tidlig som i oktober, hvertfall med tanke på de to foregående sesongene friskt i minne. Der har vi måttet kjempe oss til toppen rundt vinterstider etter å nærmest ha vært avskrevet etter dårlige starter. Hvertfall sesongstarten i 07/08 var horribel. To poeng på tre kamper, og vi lå på direkte nedrykk etter tapet mot City på COMS. Som forøvrig var blant de mest ufortjente tapene noensinne. City hadde ikke en eneste sjanse, og scoret sitt eneste mål på et skudd som var på vei 25 meter utenfor, men utrolig nok fikk en deflection av beste Lampard-klasse og gikk i mål. Og etter det fulgte 6-7 1-0kamper på rad, før vi slo Chelsea 2-0 etter scoringer av Tevez og Saha. Det var vel først mot Wigan det løsnet, og det var den kampen hvor Anderson fikk sitt definitive gjennombrudd. Tilbake til 06/07. Det er mitt definitive høydepunkt som mangeårig United-supporter. Etter tre magre år i skyggen av Arsenal og Chelsea så slo vi tilbake. Og det mest imponerende var at vi brøt det fremtidige Chelsea-hegemoniet. Chelsea var uslåelige, men Sir Alex viste i den sesongen at han er tidenes største manager, og klarte på en eller annen måte å bryte det hegemoniet som Chelsea-fansen trodde de hadde opparbeidet seg. Og når man tenker på ogligark-kapitalen til Abramovich så vitner det om en enorm manager. Det var kjøpet av Carrick som gjorde det. Scholes og Carrick sammen den sesongen var helt enormt. Salget av RvN fikk Ronaldo til å utvikle toppnivået sitt, og han hadde faktisk sin beste sesong for oss da, selv om han ikke scoret så mange mål som han gjorde i de to siste sesongene i klubben. Den horrible sesongstarten i 07/08 legger jeg på Hyrlen. Husker enda hans famøse utspill et par timer før Reading-kampen her inne; Catch us if you can. Det var rett og slett en fæl jinx Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Syntes oppriktig at vi to har litt skyld i at vi vant CL og begge oppgjøra mot Liverpool i 08 sesongen. Din motjinx til min "falske" jinx er tidenes vinneroppskrift. Hva skjedde når jeg var utestengt? Tapte CL finalen og begge kampene mot Pool. Men jeg er her i år....... Jeg har forøvrig din rolle her, på United.no. De kaller meg bare "optimist" (ironi) ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Litt uenig i det du sier om Fletcher. Synes at han absolutt er en for framtiden(21år),og han har til tider noen meget lekre passninger. Spilte blant annet både Park og Neville gjennom et par ganger.Håper og tror at han vil briljere på midtbanen om et par år, og for å gjøre det må han få spilletid på førstelaget. Du tok veldig rett her GBD! Tok noen år, men han har virkelig tatt steget i år etter Ronaldo sin epoke! Kanskje Fletcher er neste mann ut til å bli den store stjerna i klubben! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Herlig post Night. 06/07 er favorittsesongen min som Utd-supporter og; og tror ikke det kommer til å forandre seg. Mest pga. måten Scholes spilte på etter å ha blitt written off av de fleste i media og til og med mange Utd-supportere. Men ikke av mannen selv, og nesten enda viktigere av Fergie. Og ja, Scholes - Carrick var latterlig bra. Husker de startet MANGE kamper sammen det året ja. Ronaldo var magid en sesongen, hadde vel flere assists den sesongen enn han hadde i 07/08 som var jo supersesongen hans mtp. målscoring. Husker også godt en pasning av ren MAGI mot AC-Milan av Scholes i semi-finalene da vi røk men vant hjemmekampen 3-2 etter vi lå under 1-2 (pga. skandaleforsvar vel og merke). Offensivtmessig var vi herlige uansett, dessverre ikke på San Siro der vi ble overkjørt og trolig spilte med helt feil taktikk. Men vi fikset det året etter, så det var ikke noe å bekymre seg lenge over. Finale året etter det er heller ikke verst. I tillegg til det var jo det den sesongen jeg først gikk på Old Trafford mot Blackburn når vi snudde 0-1 til 4-1 med Scholes utligning. Right in front of my eyes. Umulig å ikke sette den sesongen på toppen av listen min da. Game: Regner med at jeg er Scholesy da? Endret 28. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå