bruno99 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 HVA FAEN GAUTE! Hvorfor benker du meg!? Tendens til å bli utvist Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jaja, et opphold i reservelaget vil forhåpentligvis bringe meg til en plass på førstelaget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Skuffet! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Til alle som ikke nevnes med navn så må det gjøres klart at denne benken er uendelig stor, og alle er en del av den. Men det er ikke alle navn man husker i farten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Er jeg på benken? Hva faen? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Du er vel den som er nærmest førstelaget Raste. Du har definitivt vært en del av det, men har havnet på benken i det siste. Glimrende innsats, men har blitt overskygget litt av andre den siste tiden. Ikke ulikt rollen Ryan Giggs har vil jeg si Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Flott laguttak, men litt skuffet over et par ting: Latias bør spille på vingen, denne gutten er jo utvilsomt spilleren i laget som kommer seg til flest innlegg. Og hvorfor står ikke NightKeeper i mål? Vi kunne trengt Hyrlen på stopperplass. Men ja, dette laget lukter det krutt av. Her har vi individualister som kan svare kjapt om det kommer én imot. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hehe. Et par gode poeng der Points. Latias føler jeg er så hardtarbeidende at jeg valgte å bruke den vinkelen, ettersom Wisbatov er veldig glad i Giggs, og det sto mellom de to. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Latias bør spille på vingen, denne gutten er jo utvilsomt spilleren i laget som kommer seg til flest innlegg. Hahahhahaha, dagens GBD, mener dog at jeg bør ta høyreback plassen fra Jotun. Er en mye sterkere der enn Jotun. Endret 27. september 2009 av Raste Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 GBD, mener dog at jeg bør ta høyreback plassen fra Jotun. Er en mye sterkere der enn Jotun. Du får jobbe for plassen din den neste tiden, så får vi se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Edit: Noen må vel nesten lage et lag for oss liverpoolfolk også.. Be trådstarteren deres om å gjøre det da. Kan vedde på at han ikke er like kul som vår. Uansett, så hadde dere slitet med å få en full tropp. TiA-tråden er ikke i nærheten av så aktiv som denne. Latias bør spille på vingen, denne gutten er jo utvilsomt spilleren i laget som kommer seg til flest innlegg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nå, Latias. Jeg ville ikke ledd av det om det var meg. GBD, mener dog at jeg bør ta høyreback plassen fra Jotun. Er en mye sterkere der enn Jotun. Du får jobbe for plassen din den neste tiden, så får vi se. Hehe, får se på det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Og når vi er inne på det, er vel noe som mangler? Manager, kaptein, materialforvalter, ballgutt, flaskebærer, assisterende flaskebærer osv. Her er det mange som kan få en rolle i laget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg er så evig forelsket i GBD for at jeg fikk æren av å komme på førstelaget og attpåtil som venstreving . Det her er noe av det kuleste som har blitt gjort i United - tråden og utrolig morsomt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Uansett, så hadde dere slitet med å få en full tropp. TiA-tråden er ikke i nærheten av så aktiv som denne. Det er kvalitetene på innleggene som teller vet du Endret 27. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Og når vi er inne på det, er vel noe som mangler? Manager, kaptein, materialforvalter, ballgutt, flaskebærer, assisterende flaskebærer osv. Her er det mange som kan få en rolle i laget. Manager: Joachim Raste. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Uansett, så hadde dere slitet med å få en full tropp. TiA-tråden er ikke i nærheten av så aktiv som denne. Det er kvalitetene på innleggene som teller vet du Ikke hvis man skal ha fullt lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) GBD, mener dog at jeg bør ta høyreback plassen fra Jotun. Er en mye sterkere der enn Jotun. Piss off Raste. Plassen min er fortjent. "There will always come a stronger one, faster one. But it's not sure it is a younger one!" Sa han med et fårete flir rundt munnen! Men for all del. Finnes folk her inne som balanserer på en usannsynlig mye tynnere suspensjonslinje enn denne karen! Endret 27. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Var inne på tanken om flere posisjoner innad i klubben Points, men lot det være for denne gang. Du skal ikke se bort fra at det kan komme en revidert utgave. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Har ikke jeg spilt meg inn på laget? Ikke bli lei deg. Du har nettopp fått en fin rolle på OT: Ballgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå