Jotun Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Bare mål? Jeg vil gjerne ha med Giggs når han latterliggjør City.Laster ned hele kampen nå, kan du si når i kampen han gjør det?Så ikke kampen, skjønner du. Andre omgang Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Un-fucking-believable. "How many other players in the world would 1) see that pass, 2) consider it, 3) do it? 99% wouldn't get to step 1." RedCafe. Scholes er fantastisk, det der har han gjort nå i 15 år, sinnsykt Eneste spilleren på denne kloden som hadde klart å gjøre seg spillbar inne i en telefonkiosk og slått den passningen i samme slengen med 4-5 motstandere i samme telefonkiosk! Hehe ja. Men den pasningen var litt ekstra spesiell om jeg kan få si det sånn. Kroppen var jo ikke i stand for å slå en slik pasning der med høyrefoten. Som folk på RC sa, det hadde jo vært veldig vanlig å prøve den ballen med venstrefoten der men pgal vinkelen hadde sikkert keeperen tatt en slik evt. ball. Perfekt, bare perfekt. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Bare mål? Jeg vil gjerne ha med Giggs når han latterliggjør City.Laster ned hele kampen nå, kan du si når i kampen han gjør det?Så ikke kampen, skjønner du. Andre omgang Dosen dag. *KREMT* Tusen takk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Dette er grunnen til at jeg mener Viva La Vida ville gått så jævelig perfekt inn med disse scoringene. Nå henta jeg bare klipp fra YouTube og la på låta, så elendig kvalitet, men du skjønner hva jeg mener: Movie.wmv Greie å samkjøre den der med CL-finalen også "legend" midt på skjermen når Giggs putter. Ville blitt en knakandes god video. Endret 27. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er September. Å lede nå betyr ingenting.Å lede betyr alt. 9 Mai. Litt utpå kvelden og jeg skal være enig med deg. Tror ikke så mange husker hvem som ledet på denne tiden i fjor Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Som sagt, er dette min første film, så ikke forvent så mye. Den skal vare rundt 4-8 minutter, vet ikke helt ennå. Skal starte imorgen. Men en ting til, dere vet at dere ikke kan forvente så mye av en 11-åring, vel? Eller, jo, jeg er jo HCG. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Men dropp ídéen min HCG. Jeg tror jeg bruker det i min egen video, fikk ånden over meg til å lage en. Planlegger å starte litt lekent: Ronaldo vs. Arsenal Så fortsetter vi med litt Giggs Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jepp, det er nok best at jeg dropper ideene, ja. Så komplisert er jeg nok ikke kompabitel til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Gleder meg til videoen, Points. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ok, så jeg har kjedet meg en del i dag. Har derfor skrevet litt i word. I present to you: DISKUSJON UNITED ----------------------Hyrlen------------------------ ---Jotun----Alastor----Nighty----Sameboe— --Limbeck—Latias----tc47--------Wisbatov— -----------------Points----Sir Game--------------- Benk: niko_90, DJ_dark, Raste, Manx, D’Amico, TomHel, SideSwipe, Stonemeister, RePaC, HCG, Geir M, Corey med flere Grunnlegger: GBD Keeper – Hyrlen Alle lag trenger en veteran man kan stole på. Hyrlen er en slik type. Han gir trygghet, med god kontroll over historie og argumentasjon. Kan mangle litt på enkelte områder (å/og), men er jevnt over et glimrende tilskudd. Høyreback – Jotun Ikke ulikt vår ekte kaptein er Jotun en person som elsker å irritere andre. Han liker å leve på en tynn linje i forhold til suspensjon, men er en som gir alt for å forsvare laget. Midtstoppere – Alastor & Nightkeeper Midtstopperne er et par med eldre sluggere. Alastor sørger for å rydde opp, og er flink til å gi beskjed til andre spillere når de må bedre spillet sitt. Nighty er en mer spillende stopper som alltid setter klubben foran alt annet, selv om han kanskje virker litt negativ til klubbens muligheter før kamper. To typer som utfyller hverandre på en god måte, og sørger for at det er vanskelig å finne på noe tull uten at det stoppes. Venstreback – Sameboe Kan finne på mye rart (32), men er i bunn og grunn en som gir alt for å forsvare oss. Vil bli en stor spiller når han får litt mer rutine i enkelte situasjoner. Defensiv midtbane – Latias Når andre sliter med å finne rom for innlegg kan man alltid stole på Latias. Jobber hardt for å oppnå lagets respekt, og mener at mye diskutering med motstanderen er en bra måte å gjøre dette på. Høyreving – Limbeck Gjør ikke alltid det konvensjonelle, og kan nesten kalles en liten rebell. Likevel er talentet ubestridelig, og antall innlegg han klarer å produsere er intet mindre enn imponerende. Venstreving – Wisbatov Er en spiller som definitivt har vært med på å heve laget (Clicky) og har etter hvert utviklet seg til å bli en viktig del av førsteelleveren. Et av de første navnene på blokka. Offensiv midtbane – tc47 Nok en spiller med temperament, noe som kanskje ikke er spesielt overraskende med tanke på at han er fra Bergen. Man kan til tider lure på om han ønsker å innlede et seksuelt forhold til Paul Scholes, men det er på ingen måte negativt. Herlig engasjement. Spisspar - Sir Game & Points Hva kan man si om dette spissparet? Leder alltid laget i angrep, og samspillet er flott å se på. Game er den mest kontroversielle, en liten bad boy. Han har slitt med suspensjoner, men er nå tilbake og bedre enn noen sinne. Points har en nærmest uovertruffen fotballforståelse (2.plass i FPL), og sørger for at disse spissene alltid er en fare for motstanderen. Man vil ikke møte disse i storform om det kan unngås. Benken – niko_90, DJ_dark, Raste, Manx, D’Amico, TomHel, SideSwipe, Stonemeister, RePaC, HCG, Geir M, Corey med flere En god blanding av unge talenter og mer rutinerte spillere utgjør benken. Her er det flere spillere som kan kalles ”supersubs”, og de sørger for at laget har en særdeles sterk tropp. Verste motstandere Det er vel strengt tatt bare rom for to motspillere i denne kategorien. Kjenner vi dem rett, vil begge være stolte over å havne i en slik bås. Vi snakker selvsagt om Danielzu og Kjakan24. Alt er skrevet i godt humør, og er på ingen måte ment å støte noen. Om noen ønsker at deres navn skal strykes fra innlegget er det bare å sende inn en PM. Endret 27. september 2009 av GBD Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Har ikke jeg spilt meg inn på laget? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Haha, så fantastisk bra GBD! Du er en god trener Edit: Noen må vel nesten lage et lag for oss liverpoolfolk også.. Endret 27. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 HCG du er på U12 laget. Men veteran, blir kalt gammel å nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Eg vil IKKE strykes fra det innlegget! For en ære! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Antar at jeg er kapteinen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Haha, genialt. :!: Def. midtbane jo. Keane! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Antar at jeg er kapteinen? Tss, det er jo helt åpenbart at det er jeg som fremheves som det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Lurte også litt på hvem som var kaptein. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 HVA FAEN GAUTE! Hvorfor benker du meg!? Hvem putta vårt eneste mål mot Haugetun kanskje!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 HVA FAEN GAUTE! Hvorfor benker du meg!? Hvem putta vårt eneste mål mot Haugetun kanskje!? Man kan ikke leve på bare gamle prestasjoner vet du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå