Sir Game Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 http://www.skysports.com/video/clips/0,237...5586694,00.html http://www.skysports.com/video/clips/0,237...5586694,00.html Siste linken omhandler kun United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Begge av de er identiske. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Off topic er slettet fra tråden. Ta kontakt med meg på PM dersom det skulle være noe. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Sitter å ser på reprise av stoke kampen nå, herregud for noen forferdelige avgjørelser Nani tok, rotet vekk ballen altfor ofte på kontringer der han kunne spillt ballen slik at andre spillere kom alene med keeper. Han er alt for egoistisk og alt for sulten etter mål til seg selv isteden for å prøve å spille med laget, syns han var absolutt forferdelig med noen få unntak i den kampen. Skuddet var kanskje greit nok det, etter å ha drept Jesus selv med de skuddene før. på det ene skuddet burde det mesten blitt mål til United hvis han ikke hadde vært så egoistisk.. En annen ting er når han dribler, ofte så prøver han å bare gå forsiktig forbi bekkene og blir stoppet hver eneste gang, han har veldig bra rykk, og kommer ofte med innlegg med rykkene sine, men han prøver også å rykke gjennom spillere alt for ofte, blir stoppet hver bidigste gang. Får håpe han dropper alt tullet i neste kamp og fortsetter som han gjorde de første kampene i sesongen.. Endret 27. september 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Un-fucking-believable. "How many other players in the world would 1) see that pass, 2) consider it, 3) do it? 99% wouldn't get to step 1." RedCafe. Mange syns han var banens beste i går, og må si meg enig der. Giggs var avgjørende med assistene men Scholes var fantastisk gjennom hele kampen. Og har dette blitt postet før? Som noen sier under: "One genius respecting another genius". Btw: Haha. ALLAAAAAAAAH MICHAEL! Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Scholes er en av de få som har utrolig god fotballforståelse, det er snakk om å lese spillet. Alt er så gjennomtenkt, han visste alltid hvor hans lagspillere var og brukte dem veldig godt. HElt fortjent å få honnøret han ahr fått av dere Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Seriøst tc, du må slutte å poste sånne GIFs og videoer av Scholes! Du stjeler jo all tiden min! Hehe, Scholes er fantastisk, han er er så fotballklok og så god til å slå pasninger at det ikke går an. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hei! Jeg driver og lager en Manchester U-film og vil ha noen tips til mål dere vil ha filmen? Videoen kommer ikke til å være av beste kvalitets-redigering, akkurat. Det er min første ''montage''. Filmen får dere rundt neste helg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hei! Jeg driver og lager en Manchester U-film og vil ha noen tips til mål dere vil ha filmen? Videoen kommer ikke til å være av beste kvalitets-redigering, akkurat. Det er min første ''montage''. Filmen får dere rundt neste helg. Owen sitt mot City. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Dette målet, Schjellin? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Unnskyld meg HCG, men er det ikke VELDIG åpenbart at han mente det målet? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hva tenkte jeg på? ^^ Joda, det var ganske så åpenbart. Håper dere liker den videoen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Bare mål? Jeg vil gjerne ha med Giggs når han latterliggjør City. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Lag denne filmen HCG: Låt: Coldplay - Viva La Vida 2:47 av låta så "switcher" du fram og tilbake mellom forspillet før Giggs sitt mål mot Wigan og at Anelka går fram for å ta straffen i CL-finalen. 3:00 av låta så redder VDS straffen samtidig som Giggs avgjør PL mot Wigan. Utover dette så switcher du mellom Giggs sitt løp bak målet og mot hjørnet samt United som løper mot VDS i CL-finalen. Slow motion selvfølgelig. 3:15 av låta så kaster spillerne seg over Giggs og VDS. Lag denne bra og du har tidenes United-video. Endret 27. september 2009 av Points Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Er ikke den beste i redigering, men innlegget ditt er bokmerket. Altså, jeg lager ikke den videoen nå, men lagrer den til senere moviemaking. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Lag denne filmen HCG: Låt: Coldplay - Viva La Vida 2:47 av låta så "switcher" du fram og tilbake mellom forspillet før Giggs sitt mål mot Wigan og at Anelka går fram for å ta straffen i CL-finalen. 3:00 av låta så redder VDS straffen samtidig som Giggs avgjør PL mot Wigan. Utover dette så switcher du mellom Giggs sitt løp bak målet og mot hjørnet samt United som løper mot VDS i CL-finalen. Slow motion selvfølgelig. 3:15 av låta så kaster spillerne seg over Giggs og VDS. Lag denne bra og du har tidenes United-video. Terry da ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Det er September. Å lede nå betyr ingenting. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Bare mål? Jeg vil gjerne ha med Giggs når han latterliggjør City.Laster ned hele kampen nå, kan du si når i kampen han gjør det?Så ikke kampen, skjønner du. Det er September. Å lede nå betyr ingenting.Å lede betyr alt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Un-fucking-believable. "How many other players in the world would 1) see that pass, 2) consider it, 3) do it? 99% wouldn't get to step 1." RedCafe. Scholes er fantastisk, det der har han gjort nå i 15 år, sinnsykt Eneste spilleren på denne kloden som hadde klart å gjøre seg spillbar inne i en telefonkiosk og slått den passningen i samme slengen med 4-5 motstandere i samme telefonkiosk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Men det er en herlig følelse nonetheless. Og dessuten er vi fortsatt top of the league når oktober settes i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå