Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

OBE Ryan Joseph Giggs: Verdens beste kantspiller gjennom tidene. Topp 5 beste fotballspiller som noen gang har levd. Kun når Giggs har lagt opp vil folk skjønne hvor stor han har vært. Det eneste Giggsy mangler er en god VM/EM historie, men det var umlig med Wales.

Paul Scholes: Beste sentrale midtbane spiller overall sett i PL. Ikke pdd selvsagt, men han er originalen og en ekte klubblegende.

Ikke å overdrive engang.

Men nå må man diskutere noe annet her. Blir gråtkvalt av tanken på at spesiellt Giggs går mot slutten.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well said. :) Kommer til å bli en utrolig trist dag når en av de legende legger opp ja. Men også en dag alle kommer til å skjønne hvor mye disse spillerne har gjort som du sier. Fortjener alt de får, derfor jeg synes at det var greit for Giggs å få PFA Players' Player of the Year i fjor. At han aldri hadde fått det før i fjor er hårreisende for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Min favorittspiller er og vil alltid være Giggs. Fy faen for en Mann! Hvordan i all verden skal man erstatte noe slikt? Et fenomen, en Legende!

http://www.youtube.com/watch?v=NKMOw0EnJ_Y...feature=related

Jeg gråt når Cantona la opp, jeg vet at jeg vil grine når Giggs legger opp. Å jeg vurderer virkelig å dra på den siste kampen hans. Blir totalt emo her jeg sitter av tanken på at han faktisk må legge opp en gang.

Lenke til kommentar

NÅr Higgs hegger opp så skal jeg då, så bare enkelt er dat bare, beste pilleren som har ligget mdsd United på i herfal 70 år"!

Jeg har drakten hanx liggende i plast aog ramme på vegen, blir ikke bere. NÅ har han vel 9 eller 5 målhivene på de to sse kampene, ikk e galt va en mann påå snart 54 år, skulle are tor han var like under 40.

Lenke til kommentar
Well said. :) Kommer til å bli en utrolig trist dag når en av de legende legger opp ja. Men også en dag alle kommer til å skjønne hvor mye disse spillerne har gjort som du sier. Fortjener alt de får, derfor jeg synes at det var greit for Giggs å få PFA Players' Player of the Year i fjor. At han aldri hadde fått det før i fjor er hårreisende for å være helt ærlig.

Grunnen til at han ikke har vunnet den før er nok fordi han har vært ganske ustabil i prestasjonene hele sin karriere. Toppnivået er helt fantastisk og det er nok ikke mange som kan matche det, i hele fotballhistorien.

Lenke til kommentar

Faen, sitter enda å mimrer. Ser nå på Solskjær filmer, faen at den mannen måtte komme under Drillo-tiden. Kunne hatt en enorm karriere på landslaget som det ikke hadde vært for taktikken om at vi måtte ha en stor dum en alene på topp.

Uansett! Solskjær, sykeste avslutteren av alle. Mannen fikk mål fra absolutt alle vinkler, å hadde en syk evne til å treffe målet !

Men den største legenden av dem alle er jo Sir Alex Ferguson, den mannen. Fy faen, når han forsvinner både fra benken og jordas overflate. Vel da vil det bli som at et familiemedlem er dø.

Lenke til kommentar
Haha, det var jaggu et litt trist øyeblikk på dine vegne Manx. :p

Nei da, overlever sånt og hvorfor skal jeg være noe bedre. Jeg har heldigvis klart å begrense meg til tre innlegg når jeg sjekket i sta. Jeg våknet med en dårlig følse på at jeg hadde vært på forumet når jeg kom hjem :)

Kan jo ta kampen også, Giggs er bare stor om dagen fem assist på 2 kamper sier vel bare det meste. Hvis han fikk årets spiller prisen i fjor for lang og tro tjeneste så ligger han bedre ann i år :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...