Latias Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Seier og top of the league. Blir ikke bedre enn det. For en fantastisk spiller Giggs er. 6 assists og 1 mål på seks kamper. Bare å ta av seg hatten for det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Godt å se seier. Skulle gjerne sett kampen. Men skal man få opp noe olje her i landet så må noen jobbe! Robbie Keane scorer tre for Tottenham. Godt salg av Le FatWaiter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) 1 år siden - Ronaldo er United nå - Giggs er United Sannheten er at United er United and we will never die. Vi vil miste store spillere og legender også i fremtiden, men klubben forsetter i samme kurs. Endret 26. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Godt å se seier. Skulle gjerne sett kampen. Men skal man få opp noe olje her i landet så må noen jobbe! Robbie Keane scorer tre for Tottenham. Godt salg av Le FatWaiter. Keane putta fire. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Robbie Keane scorer tre for Tottenham. Godt salg av Le FatWaiter. Fire, faktisk. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hmm, dette er rart. På skolen igår satt jeg å manipulerte ligaen sånn at United var på førsteplass. Brukte sånn 20 minutter på det. Nå er ikke bildet fake lenger. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Taper Arsenal i dag er de 9 poeng bak med like mange kamper spillt. Da begynner man virkelig å sakke akterut, spesiellt ettersom de andre topplagene fremstår som langt mer jevne. Arsenal er nå ganske heldige som ikke ligger under. Jeg har talt 3 kjempesjanser og en nesten gigasjanse. Ufortjent Edit 2: Kødder verden eller? Hvor mange sjanser trenger Fulham for å score a? Zamaroa er tidenes dårligste spiss. Endret 26. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvis Bobby Z bommer en sjanse til dør jeg på meg. Herregud for en talentløs buse Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Helt utrolig at Fulham ikke har scoret. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvis Bobby Z bommer en sjanse til dør jeg på meg. Herregud for en talentløs buse Buse faktisk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har så lyst til å få Agbonlahor til klubben. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tror Dempsey hadde blitt syk i United jeg. Agbonlahor er jeg noe usikker på. Han trives bedre på lag som ligger bakpå enn lag som har mye ball. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Kan noen finne Gerrard starfish video til meg? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Fantastisk seier i dag. Stolt av laget. Styrer kampen og river i stykker defensivt sterke Stoke over tid. Veldig flott at Berba fikk seg et mål, det fortjente han. Giggs, hva skal man si? For en jævla legende. Top of the league. Det smaker utrolig godt. Beste følelsen i verden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kan noen finne Gerrard starfish video til meg? Ved å skrive youtube Gerrard starfish i google dukket dette opp: Søkeresultat for late forumdeltakere. Ved å gå inn på youtube og søke gerrard dive der dukker dette opp: Resultat for litt mindre late forumbrukere Endret 26. september 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Giggs, min helt, legende. Hva kan man si? Jeg orker ikke engang å tenke på den dagen Giggs legger opp. Jeg sa til meg selv forrige sesong at jeg trodde Giggsy ville legge opp etter denne. Hvor lenge er det overhodet mulig å fortsette på samme nivå, men hva gjorde Sir (vi vet alle at han fortjener den tittelen uavhengig om han blir gitt den eller ikke.) Ryan Joseph Giggs? Han spiller bedre enn han har gjort på mange år og jeg undrer; hvor mange sesonger til har han i seg? For min del kan han spille til han er over 40 år for jeg orker ikke tanken på å miste han. 813 kamper for oss, han er den største. "I remember the first time I saw him. He was 13 and he floated across the ground like a cocker spaniel chasing a piece of silver paper in the wind." - Sir Alex Ferguson Se filmen hos Youtube Creds til Paul Scholes for å være god i dag også. 85 pasninger og 80 av dem traff egen spiller, herlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Giggs er helt fantastisk ja. Men Scholesy spilte også veldig bra i dag som Wis sier. Og skulle hatt en herlig assist mot slutten av kampen, da Giggsy burde puttet sitt 150. mål. Det hadde vært så utrolig herlig. Menmen, FANTASTIIISK dag! EDIT: Stoke-trener, Tony Pulis: "The best team won. "For us to compete against a team like Manchester United we need everybody to be at their maximum. Instead I felt we were flat right from the start. "They (Ryan Giggs and Paul Scholes) are both great players but Scholes was magnificent. "He was the best player on the pitch by a country mile. Then Giggs makes the two goals. "You can only respect and admire them. They are absolutely fantastic players." That's right. Ingen nevner han ellers, og media vil som oftest ikke ha intervju med han eller noe. The quiet Ginger Prince. Endret 27. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Fuckin' legend. Tidenes venstreving. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 That's right. Ingen nevner han ellers, og media vil som oftest ikke ha intervju med han eller noe. The quiet Ginger Prince. Når det er sagt så er ikke Scholes den som ønsker disse intervjuene heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 I know, og det er elskbart det og. Night: FOR en gif. Lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå