Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taper Arsenal i dag er de 9 poeng bak med like mange kamper spillt. Da begynner man virkelig å sakke akterut, spesiellt ettersom de andre topplagene fremstår som langt mer jevne.

Arsenal er nå ganske heldige som ikke ligger under. Jeg har talt 3 kjempesjanser og en nesten gigasjanse.

Ufortjent

Edit 2: Kødder verden eller? Hvor mange sjanser trenger Fulham for å score a? Zamaroa er tidenes dårligste spiss.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Giggs, min helt, legende. Hva kan man si? Jeg orker ikke engang å tenke på den dagen Giggs legger opp. Jeg sa til meg selv forrige sesong at jeg trodde Giggsy ville legge opp etter denne. Hvor lenge er det overhodet mulig å fortsette på samme nivå, men hva gjorde Sir (vi vet alle at han fortjener den tittelen uavhengig om han blir gitt den eller ikke.) Ryan Joseph Giggs? Han spiller bedre enn han har gjort på mange år og jeg undrer; hvor mange sesonger til har han i seg? For min del kan han spille til han er over 40 år for jeg orker ikke tanken på å miste han. 813 kamper for oss, han er den største.

"I remember the first time I saw him. He was 13 and he floated across the ground like a cocker spaniel chasing a piece of silver paper in the wind." - Sir Alex Ferguson

Se filmen hos Youtube

Creds til Paul Scholes for å være god i dag også. 85 pasninger og 80 av dem traff egen spiller, herlig.

Lenke til kommentar

Giggs er helt fantastisk ja. Men Scholesy spilte også veldig bra i dag som Wis sier. Og skulle hatt en herlig assist mot slutten av kampen, da Giggsy burde puttet sitt 150. mål. Det hadde vært så utrolig herlig. Menmen, FANTASTIIISK dag! :D

EDIT:

Stoke-trener, Tony Pulis:

"The best team won.

"For us to compete against a team like Manchester United we need everybody to be at their maximum. Instead I felt we were flat right from the start.

"They (Ryan Giggs and Paul Scholes) are both great players but Scholes was magnificent.

"He was the best player on the pitch by a country mile. Then Giggs makes the two goals.

"You can only respect and admire them. They are absolutely fantastic players."

That's right. Ingen nevner han ellers, og media vil som oftest ikke ha intervju med han eller noe. The quiet Ginger Prince. :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...