Smågal Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Lampard-special6min på overtid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 HELVETE så typisk. * 86 * Wigan sløser bort en kjempesjanse! De kommer tre mot to, men N'Zogbia er for hissig, og blir avblåst for offside idet han er helt alene mot Hilario. Avgjørelsen er dog tvilsom. Skulle vært 3-1 men neida, 2-2 rett på slutten blir det vel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hva skal man si? 2-0 borte mot Stoke og top of the league. Kan ikke be om mer. Eneste minuset denne dagen er at Torres/Gerrard og Liverpool ser ut til å være tilbake, og det før Aquilani er klar. Savnet av Ronaldo? Eksisterer ikke! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 jA SCHARNEEER! BRANN!!! 3-1!!! SCHARNER FOR FAEEEN, HAR SETT HAN SPILLE LIVE SÅNN 15 GANGEER! HAHAHHAAH SCHARNER! OG VI VANT 2-0 GRATTIS GUTTA :D Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 TOP OF THE LEAGUE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Haha, faen for SYK dag. Top of the fuckin' league! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Eigentleg ikkje for imponerande av United før Giggs kom inn, etter det er det betre og me ror i land ein relativt trygg seier i ein av dei verste bortekampane i England Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Gratulerer med ligaledelse. Stoke borte er ingen lett kamp. Hva Chelsea holdt på med i dag, kan en spørre seg om - jeg er nesten glad jeg er på jobb så jeg ikke fikk sett det... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Merker jeg gruer meg litt til den dagen Giggs legger opp. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Nani skaper veldig lite og er gjør fortsatt mye unødvendig og roter vekk ballen, håper han kommer seg snart.. Top of the league! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Merker jeg gruer meg litt til den dagen Giggs legger opp. Så absolutt enig der : / Nani skaper veldig lite og er gjør fortsatt mye unødvendig og roter vekk ballen, håper han kommer seg snart.. Top of the league! Hadde vært morsomt om Nani hadde blomstret denne sesongen, men han har jo ett bra skudd da^^ Endret 26. september 2009 av SniKaZ Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Gratulerer med ligaledelse. Det blir spennende fremover! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Takk! Blir grusomt spennende ja. Vi har nå 2 hjemmekamper i PL på rad, noe som blir deilig. Det verste jeg vet er bortekamper mot lag som Stoke. Får håpe på et uavgjort-resultat mellom Chelsea - Pool til helgen. Liverpool er godt i gang nå og jeg har nesten aldri vært så sikker på tap som jeg er nå når vi møter dem om en snau måned. Greit med en liten poengledelse da. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hvorfor er du sikker på tap mot Lierpool? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Torres / Gerrard i form og Liverpool-maskineriet er i gang. Har blitt rutine fra vår side å gjøre flust med tabber mot dere. Samtidig spiller dere hjemme. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Synes enda Gerrard har en god del å gå på. Torres er i slaget ja. Minner meg om førstesesongen. Kollektivet Liverpool er i gang, men sliter enda mye i forsvar, heldigvis får får del scorer vi mye mål. Tror ligaen i år blir jevnere og mer spennende enn noen gang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Syntes på langt nær vi er i gang. Kollektivet så langt har ikke imponert meg, og forsvarsspillet er horribelt. Lar meg ikke imponere over store sifre mot lilleputtlag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Merker jeg gruer meg litt til den dagen Giggs legger opp. Satt å tenkte på dette under kampen jeg også, men da vil jeg tro vi har flere veteraner som har vært med å vinne Premier League før så tror nok det skal gå bra. Men uansett Giggs er en fantastisk spiller, håper det er lenge til han legger opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Fantastisk med seier og enda bedre med Chelseasmell mot Wigan! Top of the League! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå