Bluth Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Confirmed Team Foster O'Shea Rio Vidic Evra Nani Fletcher Scholes Valencia Berbatov Rooney SUBS: PIG, Nevile, Owen, Anderson, Giggs, Carrick, Evans Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Gleder meg til å se om vi kan få til skikkelig vingspill i dag. Valencia har vist tegn på at han har funnet seg mer til rette i troppen, og det må være lov å håpe på et assist/mål fra han i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Rart at vi ikke har noen unggutter på benken i tilfelle kalassifre til pause. Å Brown er ikke engang på benken, det skjønner jeg ikke. Han er bedre enn Neville. Uansett, Dette laget har alt som trengs for å slå et duellsterkt Stoke. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Satser på en 3-0 seier idag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Stoke borte er tøft, men er vel å håpe på et par mål i dag så en 0-2 hadde vært en god start på kvelden, for da kan man jo drikke for å feire seieren Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Leit at ikke Gibbo eller Welbeck fikk Carrick sin plass på benken. Bra Brown matches forsiktig, men hadde helst sett han på benken i det minste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Den var jeg helt sikker på skulle gå i mål. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Større sjanse får du ikke Valencia. uff. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Burde leda 1-0 nå. Men positivt, vi spiller bra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Helvete at vi bommer på slike som Valencia gjorde. Det er så ekkelt at det helt klart burde stått 0-1 nå i en så tøff bortekamp. Kom an gutter. Scholes sine langballer EDIT: Ser man på Pool målene så ser man hva en spiss kan gjøre helt alene uten at laget gjør det bra. Vi er jo motsatte. Har ikke type spiss som kan bare motta ballen og gjøre resten selv. Vi spiller bra og lager store sjanser men bommer jo faen meg for ofte på de. Puuuuuh. Endret 26. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Skuffende førsteomgang sett over ett. Vi starter bra og avslutter bra, men det er for lite trøkk i gutta. Owen kamp? Berba har vært usynlig i første. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 EDIT: Ser man på Pool målene så ser man hva en spiss kan gjøre helt alene uten at laget gjør det bra. Vi er jo motsatte. Har ikke type spiss som kan bare motta ballen og gjøre resten selv. Vi spiller bra og lager store sjanser men bommer jo faen meg for ofte på de. Puuuuuh. Nå spiller heller ikke Torres mot 10 motstandere rundt seg med en gang han nærmer seg eller kommer innenfor 16 meteren heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tror ikke Berba passer i slike tøffe bortekamper. Vet ikke hva jeg syns om førsteomgangen jeg. Greit men ikke så veldig greit. Frustrert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Faen. Våkna kl. 11 og skulle bare ta en halvtime til. Så våkner jeg faen meg nå.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Du gikk egentlig ikke glipp av noe. Bare en ting da, Valencia bomme helt alene med keeper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Faen. Våkna kl. 11 og skulle bare ta en halvtime til. Så våkner jeg faen meg nå.. Kort oppsummering: United har ballen 70% av tiden, Stoke ligger med 10 mann bak ballen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Fletcher må bli mer involvert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 HERREGUD Kirkland. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 For en verdiløs spiller Nani er.Hva hadde Ronaldo fått injisert når han sa at Nani kom til å bli verdensklasse? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Fortsatt 0-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå