Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dog merkelig at mange ikke tror Burnley kan sammenlignes med Stoke som var i samme situasjon som Burnley ifjor. Burnley har dessuten bitt godt fra seg på Turf Moor så man skal ikke se bort ifra at de vil bli en tøff nøtt og knekke for andre lag utover sesongen. Nani må forresten starte i morgen for jeg orker ikke å se laget vårt stange og stange mot en mur.

Lenke til kommentar

Se på laget, på papiret...

Stoke sitt lag anno 08 var mye bedre enn dagens Burnley. Jeg er 100% sikker på at sistnevnte havner sist på tabellen og rykker ned. Vel, de må kjempe mot Pompey og Hull om å bli second worst, men ned rykker de.

De første ukene lever de på adrenalin. Når den grå hverdagen i PL innhenter dem, bærer det like fort ned som med Derby og WBA.

At United taper mot Burnley er ingen skandale, de er trossalt et PL lag. Men det er jævla ræva. Å tape mot Stoke er dårlig, men forståelig.

Lenke til kommentar
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5581867,00.html

Vel vel, skuffende start? Er et tap mot Burnley skuffende? Vi har slått Arsenal, Tottenham og City. Jeg vil si det er den beste starten på årevis. Men det vet jo selvfølgelig ikke historieløse reportere.

Se hva som står der da:

Manchester United manager Sir Alex Ferguson insists there is more to come from his side as they continue to recover from a disappointing start to the season.

Altså, at de fortsetter å komme seg etter en skuffende start. Tap mot Chelsea, en skuffende hjemmekamp mot Birmingham og tap mot Burnley er ikke verdens beste sesongstart.

Jeg skjønner ikke hva jeg skal lese som jeg ikke allerede har lest. Han skriver det er en skuffende start, spillemessig ja delvis. Resultatmessig, ikke i det hele tatt. stop spamming.

Lenke til kommentar

Det er en stor forskjell mellom Burnley kampen og Stoke kampen.

Burnley spilte vel sin første hjemmekamp i øverste divisjon på 367 år eller noe. Klart de var gira på å vise seg fram. Noen av veteranene på laget hadde jo glatt ofret livet for en seier i den kampen.

Stoke har bare en "vanlig" kamp hjemme... De bør slås, akkurat som Burnley på hjemmebane neste gang bør være walk over :)

Lenke til kommentar
Se på laget, på papiret...

Stoke sitt lag anno 08 var mye bedre enn dagens Burnley. Jeg er 100% sikker på at sistnevnte havner sist på tabellen og rykker ned. Vel, de må kjempe mot Pompey og Hull om å bli second worst, men ned rykker de.

De første ukene lever de på adrenalin. Når den grå hverdagen i PL innhenter dem, bærer det like fort ned som med Derby og WBA.

At United taper mot Burnley er ingen skandale, de er trossalt et PL lag. Men det er jævla ræva. Å tape mot Stoke er dårlig, men forståelig.

Derby rykket ned med 11 poeng. Burnley har nå 9. Jeg er enig i at Burnley lever mye på adrenalin og at resultatene vil svekkes utover i sesongen, men jeg hadde ikke turt å sette penger på at de rykker ned. De har vist en herlig moral. Hvis vi sier at de berger plassen med 35 poeng så er de 26 poeng unna.

Lenke til kommentar

Jeg håper faktisk at vi får se en unggutt i lagoppstillingen, jeg har virkelig fått troen på spillere som Gibson og De laet! Spesielt Gibson er kjærkommen, endelig en målfarlig midtbanemann. Å jeg kan ikke se at Carrick og Anderson har fortjent at plassen deres ikke skal stå til disposisjon. Men idag er en Fletcher-dag uansett! Regner med mange harde dueller, å Berba vil få seg juling. Håper bare han gjør som mot City, vinner hodedueller (endelig). Det var mye genialitet i bevegelsene hans foran headingene som takket være Given ikke ble til noe.

Foster

Brown - Rio/Evans - Vidic - De Laet

Valencia - Giggs - Fletcher - Nani

Berbatov - Rooney

Er ikke for at jeg ikke vil ha Evra, som virkelig har hørt på meg å skjerpet seg iforhold til defensive blundere og idiotisk plassering! Men vi må få friskt blod inn i laget defensivt, å selv Evra må tåle litt benk.

Lenke til kommentar

Å ta ut Pat syntes jeg var en utrolig dårlig ide, ettersom Evra er en av våre viktigste brikker for å komme til innlegg og skape overtall. Det er verdt noen baklengsmål...

Buffon

Brown- Rio - Vida - Evra

Valencia - Scholes - Fletcher - Giggs

Rooney - Berbatov

- Tipper vi får se dette laget.

Anderson ikke fortjent en plass? haha. Nei! Han har de to siste kampene vært meget god og jeg syntes han fortjener å starte med Fletcher. Carrick er ikke samme liga Hyrlen

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Å ta ut syntes jeg var en utrolig dårlig ide, ettersom Evra er en av våre viktigste brikker for å komme til innlegg og skape overtall. Det er verdt noen baklengsmål...

Buffon

Brown- Rio - Vida - Evra

Valencia - Scholes - Fletcher - Giggs

Rooney - Berbatov

- Tipper vi får se dette laget.

Nja, De Laet er absolutt ikke dårlig offensivt. Jeg ser ikke helt vitsen med toppet lag mot Stoke, vi kan tilate oss noen endringer. Forøvrig er Evra elendig på innlegg, men ja han hjelper til slik at Giggs kan slå de innleggene. Evra er klart best når han kommer på løp i bakrom, best i verden kan jeg tillate meg å si. Men jeg vil se unggutter, omså på spissplass.

Ja Anderson var god defensivt mot City, absolutt ikke dårlig. Tok ut midtbanen, men han er fortsatt ustabil. Å jeg syns han er så forbanna grå. Med Anderson, Fletcher, Carrick har vi ingen som er en trussel mot mål med etablert spill. Å ja Anderson har absolutt vært bedre enn Carrick, som jeg er noenlunde enig med deg i.

Forøvrig sa jeg ikke at han ikke fortjener plassen, jeg sa at hans plass ikke stadfestet i stein. Som den er med Fletcher og Giggs sin.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som kan hjelpe meg med en Roy Keane avatar? Har luktet på en lenge, men er elendig i PS. Får bl.a ikke til sånn svart firkant rundt bildet.

http://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2008/12/...ne4-415x275.jpg

Med difus bakgrunn?

Om noen hadde tatt seg bryet skal de få kroppen min og dens tjenester. Hadde vært evig takknemmlig. Meg og Roy Keane :love:

Edit @ Hyrlen: Then we see eye to eye mate ;)

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Forresten, er det noen som kan hjelpe meg med en Roy Keane avatar? Har luktet på en lenge, men er elendig i PS. Får bl.a ikke til sånn svart firkant runndt bildet.

http://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2008/12/...ne4-415x275.jpg

Med difus bakgrunn?

Om noen hadde tatt seg bryet skal de få kroppen min og dens tjenester. Hadde vært evig takknemmlig. Meg og Roy Keane :love:

Like that?

post-114266-1253965405.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...