banansplitt™ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hazza kan være på banen innen en måned Gleder meg til å se han spille igjen. Har savnet han. Rimelig korttenkt hvis vi sender han utpå allerede etter en mnd. La han få spille en del minutter for reservene først. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Skrev da på banen. Reservelaget spiller vel også sine kamper på banen, gjør de ikke? Kan jo kanskje få noen minutter i ligacupens fjerde runde, som blir spilt om en måne fra nå av. Eller så er det bare å håpe at vi avgjør CL-gruppa tidlig, og at vi får se han i de siste gruppekampene. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 I want curly hair too! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Som noen andre sa her, det er helt feil å sammenlikne Stoke med Burnley. Stoke er et godt lag, som virkelig har kommet for å bli i Premier League. Tror det blir seier, men ikke med mer enn ett mål. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Det er dog merkelig at mange ikke tror Burnley kan sammenlignes med Stoke som var i samme situasjon som Burnley ifjor. Burnley har dessuten bitt godt fra seg på Turf Moor så man skal ikke se bort ifra at de vil bli en tøff nøtt og knekke for andre lag utover sesongen. Nani må forresten starte i morgen for jeg orker ikke å se laget vårt stange og stange mot en mur. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Se på laget, på papiret... Stoke sitt lag anno 08 var mye bedre enn dagens Burnley. Jeg er 100% sikker på at sistnevnte havner sist på tabellen og rykker ned. Vel, de må kjempe mot Pompey og Hull om å bli second worst, men ned rykker de. De første ukene lever de på adrenalin. Når den grå hverdagen i PL innhenter dem, bærer det like fort ned som med Derby og WBA. At United taper mot Burnley er ingen skandale, de er trossalt et PL lag. Men det er jævla ræva. Å tape mot Stoke er dårlig, men forståelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5581867,00.html Vel vel, skuffende start? Er et tap mot Burnley skuffende? Vi har slått Arsenal, Tottenham og City. Jeg vil si det er den beste starten på årevis. Men det vet jo selvfølgelig ikke historieløse reportere. Se hva som står der da: Manchester United manager Sir Alex Ferguson insists there is more to come from his side as they continue to recover from a disappointing start to the season. Altså, at de fortsetter å komme seg etter en skuffende start. Tap mot Chelsea, en skuffende hjemmekamp mot Birmingham og tap mot Burnley er ikke verdens beste sesongstart. Jeg skjønner ikke hva jeg skal lese som jeg ikke allerede har lest. Han skriver det er en skuffende start, spillemessig ja delvis. Resultatmessig, ikke i det hele tatt. stop spamming. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det er en stor forskjell mellom Burnley kampen og Stoke kampen. Burnley spilte vel sin første hjemmekamp i øverste divisjon på 367 år eller noe. Klart de var gira på å vise seg fram. Noen av veteranene på laget hadde jo glatt ofret livet for en seier i den kampen. Stoke har bare en "vanlig" kamp hjemme... De bør slås, akkurat som Burnley på hjemmebane neste gang bør være walk over Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Som sagt, jeg ble ikke skikkelig fotballinteressert for 3 måneder siden, så ikke forvent så mye kunnskap angående Stoke, Burnley og andre lag som er under topp 7. Men ved å lese her hver dag, lærer jeg en del. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Se på laget, på papiret... Stoke sitt lag anno 08 var mye bedre enn dagens Burnley. Jeg er 100% sikker på at sistnevnte havner sist på tabellen og rykker ned. Vel, de må kjempe mot Pompey og Hull om å bli second worst, men ned rykker de. De første ukene lever de på adrenalin. Når den grå hverdagen i PL innhenter dem, bærer det like fort ned som med Derby og WBA. At United taper mot Burnley er ingen skandale, de er trossalt et PL lag. Men det er jævla ræva. Å tape mot Stoke er dårlig, men forståelig. Derby rykket ned med 11 poeng. Burnley har nå 9. Jeg er enig i at Burnley lever mye på adrenalin og at resultatene vil svekkes utover i sesongen, men jeg hadde ikke turt å sette penger på at de rykker ned. De har vist en herlig moral. Hvis vi sier at de berger plassen med 35 poeng så er de 26 poeng unna. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg håper faktisk at vi får se en unggutt i lagoppstillingen, jeg har virkelig fått troen på spillere som Gibson og De laet! Spesielt Gibson er kjærkommen, endelig en målfarlig midtbanemann. Å jeg kan ikke se at Carrick og Anderson har fortjent at plassen deres ikke skal stå til disposisjon. Men idag er en Fletcher-dag uansett! Regner med mange harde dueller, å Berba vil få seg juling. Håper bare han gjør som mot City, vinner hodedueller (endelig). Det var mye genialitet i bevegelsene hans foran headingene som takket være Given ikke ble til noe. Foster Brown - Rio/Evans - Vidic - De Laet Valencia - Giggs - Fletcher - Nani Berbatov - Rooney Er ikke for at jeg ikke vil ha Evra, som virkelig har hørt på meg å skjerpet seg iforhold til defensive blundere og idiotisk plassering! Men vi må få friskt blod inn i laget defensivt, å selv Evra må tåle litt benk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ligacupens 4. runde Barnsley - Manchester United Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Å ta ut Pat syntes jeg var en utrolig dårlig ide, ettersom Evra er en av våre viktigste brikker for å komme til innlegg og skape overtall. Det er verdt noen baklengsmål... Buffon Brown- Rio - Vida - Evra Valencia - Scholes - Fletcher - Giggs Rooney - Berbatov - Tipper vi får se dette laget. Anderson ikke fortjent en plass? haha. Nei! Han har de to siste kampene vært meget god og jeg syntes han fortjener å starte med Fletcher. Carrick er ikke samme liga Hyrlen Endret 26. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Å ta ut syntes jeg var en utrolig dårlig ide, ettersom Evra er en av våre viktigste brikker for å komme til innlegg og skape overtall. Det er verdt noen baklengsmål... Buffon Brown- Rio - Vida - Evra Valencia - Scholes - Fletcher - Giggs Rooney - Berbatov - Tipper vi får se dette laget. Nja, De Laet er absolutt ikke dårlig offensivt. Jeg ser ikke helt vitsen med toppet lag mot Stoke, vi kan tilate oss noen endringer. Forøvrig er Evra elendig på innlegg, men ja han hjelper til slik at Giggs kan slå de innleggene. Evra er klart best når han kommer på løp i bakrom, best i verden kan jeg tillate meg å si. Men jeg vil se unggutter, omså på spissplass. Ja Anderson var god defensivt mot City, absolutt ikke dårlig. Tok ut midtbanen, men han er fortsatt ustabil. Å jeg syns han er så forbanna grå. Med Anderson, Fletcher, Carrick har vi ingen som er en trussel mot mål med etablert spill. Å ja Anderson har absolutt vært bedre enn Carrick, som jeg er noenlunde enig med deg i. Forøvrig sa jeg ikke at han ikke fortjener plassen, jeg sa at hans plass ikke stadfestet i stein. Som den er med Fletcher og Giggs sin. Endret 26. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Buffon Fy faen, det hadde vært herlig. Håper btw at Giggs starter. Tre assists i forrige kamp er ikke verst. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Forresten, er det noen som kan hjelpe meg med en Roy Keane avatar? Har luktet på en lenge, men er elendig i PS. Får bl.a ikke til sånn svart firkant rundt bildet. http://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2008/12/...ne4-415x275.jpg Med difus bakgrunn? Om noen hadde tatt seg bryet skal de få kroppen min og dens tjenester. Hadde vært evig takknemmlig. Meg og Roy Keane Edit @ Hyrlen: Then we see eye to eye mate Endret 26. september 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Forresten, er det noen som kan hjelpe meg med en Roy Keane avatar? Har luktet på en lenge, men er elendig i PS. Får bl.a ikke til sånn svart firkant runndt bildet. http://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2008/12/...ne4-415x275.jpg Med difus bakgrunn? Om noen hadde tatt seg bryet skal de få kroppen min og dens tjenester. Hadde vært evig takknemmlig. Meg og Roy Keane Like that? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tusen hjertligste takk min vinter-ridder fra nord. Oppgi addresse på PM så kommer jeg med vasselin og redbull. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tusen hjertligste takk min vinter-ridder fra nord. Oppgi addresse på PM så kommer jeg med vasselin og redbull. Du kan godt sende meg Redbull, men du kan få spare kroppen din til noe som kalles kvinnfolk Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Angående den artikkelen med Benitez: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå