Jotun Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-...ex-2923874.html Trangsynte uintelligente faen. hmmmm... Utsagn som "hvem har satt overgangsrekord gang på gang de siste 15 årene vitner jo om en komplett idiot. Hva er forskjellen på å kjøpe 10 spillere for 40mill kontra 1 spiller for 40 mill. Idiot. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Siden det ikke står noe om dette på sky, .tv eller .no så tar iallefall jeg det med en klype salt. Men, han har ikke feil i at dere har mer penger enn oss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nei, men han tar feil i hvem som er skyld i denne suksessen og hvem som i prinsippet har skaffet pengene. Det er stort sett ene og alene SAF sin ære. Og den kødden bør snart begynne å roe ned litt ka han synest om seg sjøl, for Benitez må tro enormt godt om seg sjøl. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Håper ikke SAF svarer. Jeg lot meg ikke irritere engang. Han virker bare bitter egentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Bitter og selvgod... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Savner han litt i nr. 7. Hvis Owen fortsetter å avgjøre kamper som mot City, så tror vi fortsatt vi har en fantastisk nr. 7. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg savner farta, de farlige situasjonene han skapte, langskudda, headingene hans, triksinga osv, men klager på ingen måte over Owen. Bedre med Owen på laget enn ingen Owen. EDIT: Sikkert posta før, men... Endret 25. september 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5581867,00.html Vel vel, skuffende start? Er et tap mot Burnley skuffende? Vi har slått Arsenal, Tottenham og City. Jeg vil si det er den beste starten på årevis. Men det vet jo selvfølgelig ikke historieløse reportere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5581867,00.html Vel vel, skuffende start? Er et tap mot Burnley skuffende? Vi har slått Arsenal, Tottenham og City. Jeg vil si det er den beste starten på årevis. Men det vet jo selvfølgelig ikke historieløse reportere. Se hva som står der da: Manchester United manager Sir Alex Ferguson insists there is more to come from his side as they continue to recover from a disappointing start to the season. Altså, at de fortsetter å komme seg etter en skuffende start. Tap mot Chelsea, en skuffende hjemmekamp mot Birmingham og tap mot Burnley er ikke verdens beste sesongstart. Men er helt enig i at sesongen har vært herlig så langt. 15 av 18 poeng er ikke verst, spesielt mtp. de tre siste kampene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi starta fortsatt ikke skuffende, de 3 første kampene i år ga oss fler poeng enn i fjor og i forfjor. Reporteren er på bærtur. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi starta fortsatt ikke skuffende, de 3 første kampene i år ga oss fler poeng enn i fjor og i forfjor. Reporteren er på bærtur. Men de to første kampene ga oss kun 3 poeng, noe som er ett poeng mindre enn samme tidspunkt i fjor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Vi starta fortsatt ikke skuffende, de 3 første kampene i år ga oss fler poeng enn i fjor og i forfjor. Reporteren er på bærtur. Vel, SAF synes også starten var dårlig... He said: "We had a bad start, there's no doubt about that, but the form of the team has been coming on well." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jepp. Så hvis reporteren er på bærtur, er SAF også det. Btw, kamp i morgen jo. Ingen som har tippet lag enda? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Nå er det vel spillmessig de mener og ikke poeng fangsten så langt i år. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Stoke tar vi vel uten problemer? Eller, aldri si aldri. Ett ord: Burnley. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Stoke borte er jo knalltøft. Mitt tips: 1-1. Foster Oshea - Vidic - Evans - Evra Valencia - Giggs - Flether - Nani Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Stoke borte blir tøft. Det fikk vi se i fjor, selv om laget var tilbake fra Japan og spillerne slet med jet lag. Stoke tok 35 av sine 45 poeng forrige sesong på hjemmebane, med imponerende 10 seiere og bare 15 innslupne mål. Chelsea fikk smake for to uker siden, da de måtte avgjøre kampen på overtid. Skal ikke undervurdere dem for mye heller. Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia - Fletcher - Giggs - Nani Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Stoke borte blir knalltøft, men eg gjettar at Owen nok ein gong kjem inn og avgjer! Hugsar jo korleis det gjekk forrige gang Laget blir nok truleg omtrent dette: Foster O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra Valencia/Nani - Fletcher - Giggs/Anderson - Giggs/Anderson Rooney - Berbatov Endret 25. september 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Stoke tar vi vel uten problemer? Eller, aldri si aldri. Ett ord: Burnley. Haha, tuller du? Burnley borte burde jo vært gåtur i parken med puddelen til Paris Hilton. Stoke borte derimot er blant de værste bortekampene hele sesongen. Ikke sammenlignbart engang. Håper på Brown og Vidic i midtforsvaret. Rio har ikke imponert meg i år og fortjener en benkplass etter prestasjonen mot byrivalen forrige runde. Tror kroppen hans har godt av å matches rolig uansett. Ben Foster (i mangel på andre alternativer)) O'shea - Brown - Vidic - Super Pat Valencia - Fletcher - Giggs - Nani Rooney - Berbatov Nani fortjener å starte denne. Noe annet syntes jeg hadde vært grådig urettferdig av SAF, mht midtukekampen og formen til portugiseren. Har vært god i alle kampene han har vært innvolvert i, men har blitt offret for mer defensiv trygghet (Park bl.a) i toppkampene. Tips: 2-1 til Stoke. Dessverre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Hazza kan være på banen innen en måned Gleder meg til å se han spille igjen. Har savnet han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå