Manx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Premier League er og bør være det viktigst uannsett hvordan man vrir og vender på det. Men CL er jo en klar nr. 2... Dette er så veldig bra: Ferguson har fått "husarrest" av kjerringa Ser heldigvis ut som Scholes er tilbake etter skade også, sitter på benken i morgen. Noe som forhåpentligvis betyr at han spiller til helgen Edit: Er kun liverpool supportere som synes CL er det viktigste å vinne, for i serien klarer de jo ikke å holde nivået over 38 kamper... Endret 8. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ifølge Daily Mirror er United ute etter å sikre seg Charles Itandje fra Lens. Personlig mener jeg at vi ikke har bruk for han, og at vi strengt tatt har brukt nok penger i sommer. Vi har van der Sar, vi har Foster og vi har Kuszack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fin prestasjon av Vandersar men han vil ikke spille så manger år til... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fin prestasjon av Vandersar men han vil ikke spille så manger år til... 9232738[/snapback] Det er derfor vi har Ben Foster og Kuszack. van der Sar kan jo fint spille til han er over 40 han, men jeg håper vi begynner å fase inn Ben Foster denne sesongen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fin prestasjon av Vandersar men han vil ikke spille så manger år til... 9232738[/snapback] Du må huske å trykke på space knappen når du skriver Van Der Sar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Fin prestasjon av Vandersar men han vil ikke spille så manger år til... 9232738[/snapback] Du må huske å trykke på space knappen når du skriver Van Der Sar 9232961[/snapback] Du må huske på at van der Sar bare har stor S, ikke stor v og d. (Sorry, kunne bare ikke dy meg =D) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Er vel klar over det, fingerene løper bort mot shift knappen hver gang jeg skriver navn Fra United.no Ser ut som om Magnus Eikrem kan få sin deby for førstelaget til United i kveld, han er jo med i en 15 manns tropp mot Dunfermline. Så da får han vel lov til å spille noen minutter Også en grei bursdagsgave, debutere for United når man fyller 17... Dunfermline: Van der Sar, Kuszczak; Brown, Bardsley, Pique, Silvestre, Eckersley; Hargreaves, Fletcher, Scholes, S. Evans, Eikrem, Eagles; Giggs, Rooney. Glentoran: Heaton; Simpson, Vidic, Ferdinand, Evra, Lea; Carrick, O'Shea, Gibson, Martin, Nani, Anderson; Dong, Campbell. Edit: Kun troppene er hentet fra United.no, resten er bare meg Endret 8. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hihi.. Eikrem er en UTROLIG god spiller Spilte med han på en liten kunstbane i Molde, flere ganger i uken. Den gutten har potensiale til å bli den nye Scholes Noen som har link til stream av Dunfermline? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline? Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Begge samtidig? hehe.. det skal iallefall jeg, livesport247.com sender begge Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dobbeltkamp faktisk, og to gode tropper. Morro Håper at Anderson og Gibson gjør det bra mot Glentorian. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vises kampene på tv, eller må man streame på nett? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den vises på Viasat2/MUTV om du har det Den andre på Sky sport 1 eller noe.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Åh gode greier. Da blir det MUTV kampen idag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Må du logge inn for å få se noe som heldst på livesport247? Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Eikrem er en god kompis av meg og klassekamerat, så denne kampen bør jeg faen meg få sett. Må jeg melde meg inn i MU supporterklubb eller noe for å se kampen på den mutv sida? Svar fort, jeg gleder meg som faen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline? Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den. 9233286[/snapback] Det er de da ikke. Hargreaves er i den ene, Nani og Anderson er i den andre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline? Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den. 9233286[/snapback] Det er de da ikke. Hargreaves er i den ene, Nani og Anderson er i den andre. 9234742[/snapback] Jeg er helt sikker på at jeg har sett en artikkel som sier at Hargreaves skulle spille Glentoran. Sjekket litt på manutd.com, og der står det at han spiller mot Dunfirmline, så jeg beklager så meget. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 argh! så surt, jeg hadde lyst å se NanAnderson kampen, men myp2p sender kun den andre. men gidder isje å betale 24,- for å se en kamp på livesport247 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline? Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den. 9233286[/snapback] Det er de da ikke. Hargreaves er i den ene, Nani og Anderson er i den andre. 9234742[/snapback] Jeg er helt sikker på at jeg har sett en artikkel som sier at Hargreaves skulle spille Glentoran. Sjekket litt på manutd.com, og der står det at han spiller mot Dunfirmline, så jeg beklager så meget. 9234964[/snapback] Absolutt ingenting å beklage. argh! så surt, jeg hadde lyst å se NanAnderson kampen, men myp2p sender kun den andre.men gidder isje å betale 24,- for å se en kamp på livesport247 9235189[/snapback] Hvorfor gidder folk å betale for stream når man får helt lik stream gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå