Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Premier League er og bør være det viktigst uannsett hvordan man vrir og vender på det.

 

Men CL er jo en klar nr. 2...

 

Dette er så veldig bra: Ferguson har fått "husarrest" av kjerringa :)

 

Ser heldigvis ut som Scholes er tilbake etter skade også, sitter på benken i morgen. Noe som forhåpentligvis betyr at han spiller til helgen :thumbup:

 

Edit:

 

Er kun liverpool supportere som synes CL er det viktigste å vinne, for i serien klarer de jo ikke å holde nivået over 38 kamper...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin prestasjon av Vandersar men han vil ikke spille så manger år til...

9232738[/snapback]

 

Du må huske å trykke på space knappen når du skriver Van Der Sar ;)

9232961[/snapback]

 

Du må huske på at van der Sar bare har stor S, ikke stor v og d. (Sorry, kunne bare ikke dy meg =D)

Lenke til kommentar

Er vel klar over det, fingerene løper bort mot shift knappen hver gang jeg skriver navn :)

 

Fra United.no

 

Ser ut som om Magnus Eikrem kan få sin deby for førstelaget til United i kveld, han er jo med i en 15 manns tropp mot Dunfermline. Så da får han vel lov til å spille noen minutter :) Også en grei bursdagsgave, debutere for United når man fyller 17...

 

Dunfermline: Van der Sar, Kuszczak; Brown, Bardsley, Pique, Silvestre, Eckersley; Hargreaves, Fletcher, Scholes, S. Evans, Eikrem, Eagles; Giggs, Rooney.

 

Glentoran: Heaton; Simpson, Vidic, Ferdinand, Evra, Lea; Carrick, O'Shea, Gibson, Martin, Nani, Anderson; Dong, Campbell.

 

Edit: Kun troppene er hentet fra United.no, resten er bare meg :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline?

 

Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den.

9233286[/snapback]

Det er de da ikke. Hargreaves er i den ene, Nani og Anderson er i den andre.

9234742[/snapback]

Jeg er helt sikker på at jeg har sett en artikkel som sier at Hargreaves skulle spille Glentoran.

 

Sjekket litt på manutd.com, og der står det at han spiller mot Dunfirmline, så jeg beklager så meget.

Lenke til kommentar
Så, hvilken kamp skal folket se, Glentoran eller Dunfermline?

 

Personlig skal jeg prøve å få med meg Glentoran, grunnet at alle de tre nye er i den.

9233286[/snapback]

Det er de da ikke. Hargreaves er i den ene, Nani og Anderson er i den andre.

9234742[/snapback]

Jeg er helt sikker på at jeg har sett en artikkel som sier at Hargreaves skulle spille Glentoran.

 

Sjekket litt på manutd.com, og der står det at han spiller mot Dunfirmline, så jeg beklager så meget.

9234964[/snapback]

Absolutt ingenting å beklage. :p

 

argh! så surt, jeg hadde lyst å se NanAnderson kampen, men myp2p sender kun den andre.

men gidder isje å betale 24,- for å se en kamp på livesport247

9235189[/snapback]

Hvorfor gidder folk å betale for stream når man får helt lik stream gratis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...