Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Drit i de elendige passene hans. Se hvor innihelvette dårlig han er til å posisjonere seg.

Dere er godsnille.

Om Sir Game sier at Carrick suger så har han en fotballforståelse eller fotballblindhet som en to-åring. Vi alle vet at du ikke liker Carrick, men han er en genial spiller som er en klassespiller.

Gå å drikk litt burn eller redbull a.

Nei vent! Du er jo ikke gammel nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Om Sir Game sier at Carrick suger så har han en fotballforståelse eller fotballblindhet som en to-åring. Vi alle vet at du ikke liker Carrick, men han er en genial spiller som er en klassespiller.

I forhold til tidvis i fjor så suger han, mtp at vi spiller mot Wolves. Har ikke sett så mye klasse denne sesongen. Ang fotballforståelse så var det rette ræva som feis.

Lenke til kommentar
Drit i de elendige passene hans. Se hvor innihelvette dårlig han er til å posisjonere seg.

Dere er godsnille.

Gå å drikk litt burn eller redbull a.

Nei vent! Du er jo ikke gammel nok.

Gammel nok? Er jo født i 92, så du kan jo regne ut hvor gammel jeg er.

I forhold til tidvis i fjor så suger han, mtp at vi spiller mot Wolves. Har ikke sett så mye klasse denne sesongen. Ang fotballforståelse så var det rette ræva som feis.

Tror nok jeg har en litt bedre fotballforståelse enn deg lille gutten min :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hahaha, tvilsomt. Var ikke det jeg sikta til heller, men det hadde du jo ikke fotballforståelse til å se.

WELBECK!

Hihi, du er så søt når du tar igjen.

Stopp, du driter meg ut her. Be gentle.

Det Kuz mangler er selvtillit

Selfølgelig, når man blir benket for en kråke som finter seg selv på ræva så får man dårlig selvtillit.

Er det å finte seg selv på ræva når Tevez går i kroppen på han? Foster er en genial klassespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...