Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snip

Du har fått X antall innlegg som forklarer alt. Tilbudet kom i Juni, noe som var sagt både til Tevez og media på nyåret av Gill. Han avslo det. Han lyver. Han er en idiot. Manipulert av en grådig agent, men fortsatt en stor idiot. At du ikke forstår rivalisering innad i en by som Manchester. Vel da forstår du vel strengt tatt ikke Engelsk, Italiensk, Norsk, Tysk osv fotballkultur. Du nekter å lese innlegg som er seriøse, dermed får du etterhvert vage og dårlige innlegg. Du har skapt en diskusjon siden du kommer med argumenter som blir dementert, men likevel presterer du å komme med de samme argumentene et innlegg senere siden du ikke "tror" på fansen det faktisk gjelder å folk blir lei og provosert. Jeg vet ikke hvilket lag du heier på, eller om du er halvbroren til Tevez. Men du er seriøst noe av det mest innsiktsløse som har truffet denne tråden på lenge, å når du i tillegg ikke tar til deg informasjon som er gitt deg. Da faller du i tillegg inn i en annen kategori som jeg ikke skal si navnet høyt på.

Så vær så snill, la dette dø hen. Vi har all rett til å bue på Tevez, på samme måte som Arsenal-fansen kunne bue på Adebayor FØR han stemplet Pires og Fabregas, å stormet mot dem etter målet. Tevez lyver for å rettferdigjøre for seg selv at han rett og slett ikke var god nok for United. Samt å gjøre et magert forsøk på å sette fansen opp mot Sir Alex.

Så gjør som Tevez også bør gjøre, vær stille.

Nå, kamp! Grei lagoppstilling :)

Greit nok, Tevez løy vel kanskje om at Ferguson ikke kontaktet han når han har sagt ting tidligere som tyder på det motsatte. Hvordan du kan si at jeg ignorerer innlegg er beyond me. Tvert imot, så har jeg vel nesten quotet og svart på hvert eneste innlegg som har blitt rettet på meg i denne tråden. Nå som jeg endelig fikk bevis og litt bedre poster enn dine talentløse personangrep så velger jeg å gi meg på den saken. Jeg synes fortsatt myntklasting mot Tevez er for sterkt og det er mer bak denne saken enn hva vi vet.

Men dere hadde rett på en ting, 32 har blitt et fordervet nummer blant Manchester Uniteds draktsett. Dere mener kanskje på grunn av Tevez, men jeg mener at det kommer av fyren som skal tre på seg den drakten i januar i år. Mame Biram Diouf er en idiot, han er også mye verre i fotball enn Tevez. Nå idag i cupens semifinale greier han først å gi Kristofer Hæstad hjernerystelse, så slår han til Andreas Nordvik med fullt overlegg, før han avslutter det hele med å filme når han blir dultet borti av Nordvik, som fører til rødt kort, straffe og til slutt tap og null cupfinale i år. Mame Biram Diouf er en større idiot enn Tevez noen gang kommer til å være. Han er en skam for sporten, og da passer deg jævlig bra at det er Alex Ferguson og Man Utd som kjøper han opp!

Takk for meg, og lykke til med King og Eikrem. De er hvertfall flinke unge norske gutter som har litt sportslighet...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Fremover har vi ikke skapt mye. Nani har kommet til rom, men ikke fått så mye ut av det.

Bakre rekka er for passiv, og gjør feil i hytt og pine.

Nani har vært magnifique.

Kuz viser igjen at han overhode ikke har noe her å gjøre.

Hva har han gjort feil? Han har feilet på en corner, ellers en ganske pen redning på frisparket.

Eller mener du at han ikke styrer forsvaret bra nok?

Lenke til kommentar
Han reddet antageligvis et mål da

Så det er bedre å spille med ti mann enn å ligge under 1-0? Hadde dette vært etter 85 minutter eller noe, så hadde jeg helt klart forsvart spilleren. Men siden det er en time igjen å spille, så er det der veldig urutinert. Er jo ikke sikkert at det hadde blitt mål en gang. Men uansett, det er lettere å komme tilbake etter å ha ligget under, enn å spille med ti mann i en time.

Noen ganger lurer jeg på om du er uenig bare for å irritere alle oss andre her i tråden. :p

Lenke til kommentar
Frisparket var jo en tv-save. Han styrer ikke gutta bak og er utrygg på det eneste innlegget som kom inn i boksen. Som vanlig. Mannen er jo ubrukelig i feltet. Carrick gidder jeg ikke kommentere.

Nani bør starte mot Stoke. Greit at det ikke blir sluttprodukt for ofte, men han skaper i det minste ting.

Så ut som ett bra skudd. Som gutta har holdt på i forsvar nå er det ikke vits å styre de engang.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar
Frisparket var jo en tv-save. Han styrer ikke gutta bak og er utrygg på det eneste innlegget som kom inn i boksen. Som vanlig. Mannen er jo ubrukelig i feltet. Carrick gidder jeg ikke kommentere.

Nani bør starte mot Stoke. Greit at det ikke blir sluttprodukt for ofte, men han skaper i det minste ting.

Må du huske hvor lite han spiller også da. Kuz har ikke spilt mange kamper i året 2009. Er sikker på at hvis han hadde spilt fast for et lag så hadde han blitt bue mer stabil i boksen.

Lenke til kommentar
snip

Du har fått X antall innlegg som forklarer alt. Tilbudet kom i Juni, noe som var sagt både til Tevez og media på nyåret av Gill. Han avslo det. Han lyver. Han er en idiot. Manipulert av en grådig agent, men fortsatt en stor idiot. At du ikke forstår rivalisering innad i en by som Manchester. Vel da forstår du vel strengt tatt ikke Engelsk, Italiensk, Norsk, Tysk osv fotballkultur. Du nekter å lese innlegg som er seriøse, dermed får du etterhvert vage og dårlige innlegg. Du har skapt en diskusjon siden du kommer med argumenter som blir dementert, men likevel presterer du å komme med de samme argumentene et innlegg senere siden du ikke "tror" på fansen det faktisk gjelder å folk blir lei og provosert. Jeg vet ikke hvilket lag du heier på, eller om du er halvbroren til Tevez. Men du er seriøst noe av det mest innsiktsløse som har truffet denne tråden på lenge, å når du i tillegg ikke tar til deg informasjon som er gitt deg. Da faller du i tillegg inn i en annen kategori som jeg ikke skal si navnet høyt på.

Så vær så snill, la dette dø hen. Vi har all rett til å bue på Tevez, på samme måte som Arsenal-fansen kunne bue på Adebayor FØR han stemplet Pires og Fabregas, å stormet mot dem etter målet. Tevez lyver for å rettferdigjøre for seg selv at han rett og slett ikke var god nok for United. Samt å gjøre et magert forsøk på å sette fansen opp mot Sir Alex.

Så gjør som Tevez også bør gjøre, vær stille.

Nå, kamp! Grei lagoppstilling :)

Greit nok, Tevez løy vel kanskje om at Ferguson ikke kontaktet han når han har sagt ting tidligere som tyder på det motsatte. Hvordan du kan si at jeg ignorerer innlegg er beyond me. Tvert imot, så har jeg vel nesten quotet og svart på hvert eneste innlegg som har blitt rettet på meg i denne tråden. Nå som jeg endelig fikk bevis og litt bedre poster enn dine talentløse personangrep så velger jeg å gi meg på den saken. Jeg synes fortsatt myntklasting mot Tevez er for sterkt og det er mer bak denne saken enn hva vi vet.

Hvordan du ignorerer dem? Nei du ignorerer innholdet og velger å se bort ifra fakta som blir sagt av folk som har fulgt med. Men det er vel også "beyond you". Å jeg hadde flere forklarende poster før de som du ikke brydde deg om som du pent sa det. Men du var blind, du valgte å ta alt som svada og ting som var oppfunnet av forstyrede United-fansen, å fortsatte en tirade mot fans og Sir Alex.

Forøvrig beklager jeg at jeg har vært "noe" usaklig.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen ganger lurer jeg på om du er uenig bare for å irritere alle oss andre her i tråden. :p

Er vel en grunn til at jeg skriver veldig lite for tiden. Orker ikke å krangle med dere :)

Kan la være å krangle i kveld ihvertfall. Er jo bare liga cup

For det hadde vært skikkelig gøy om alle var enige...

æææ, jævla stor avatar.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Han reddet antageligvis et mål da

Så det er bedre å spille med ti mann enn å ligge under 1-0?

Jeg syns det. I hvertfall når motstanderen heter Wolverhampton og banen heter Old Trafford.

Edit: Og vi rundpulte Tottenham med ti mann så sent som for en og en halv uke siden.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...