Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. men han er historie nå *se på nicket ditt* Ja, jeg ser det er det meg du henviser til? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. men han er historie nå *se på nicket ditt* Ja, jeg ser det er det meg du henviser til? Ja, hvem ellers ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Tevez var bare god i noen kamper mot slutten av 07/08-sesongen, og det var egentlig det. Ronaldo leverte i hvert fall varene på banen, så han kunne man faktisk tolerere. Uten han hadde vi ikke vunnet CL, eller tre PL-titler på rad. Tevez er Judas, mens Ronaldo bare ville bytte klubb etter å ha vunnet alt han kunne vinne. Haha. Bare god i noen kamper mot slutten av 07/08. Var veldig dårlig i høsten og januar-mars tidene 07/08 ja. Og reddet ikke noen poeng i fjor som mot Wigan og scorte andre mot City, og scorte rett på slutten mot Stoke borte etter vi hadde vært og spilt Klubb VM osv. Det som har skjedd med Tevez etter Utd er greit nok å si dritt om, men det du sa der er så patetisk at det ikke går an. Spesielt når alle roset Tevez og det meste om han gjennom hele 07/08. Tragisk sagt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. men han er historie nå *se på nicket ditt* Ja, jeg ser det er det meg du henviser til? Ja, hvem ellers ? for å si det sånn, jeg har ikke funnet noe nytt nick jeg vil ha enda, derfor har jeg ikke byttet. å ikke glem at det er en ny helt som har tatt over den drakta Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 PIG Neville Evans Brown Fabio Welbeck Carrick Gibson Nani Owen Macheda Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Fantastisk Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Svært fornøyd med laget. Liker ikke helt å se Welbeck som ving, men det viktigste er at han får spilletid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hvem sitter på benken? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Herlig. Håper Eikrem er på benken. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) snip Du har fått X antall innlegg som forklarer alt. Tilbudet kom i Juni, noe som var sagt både til Tevez og media på nyåret av Gill. Han avslo det. Han lyver. Han er en idiot. Manipulert av en grådig agent, men fortsatt en stor idiot. At du ikke forstår rivalisering innad i en by som Manchester. Vel da forstår du vel strengt tatt ikke Engelsk, Italiensk, Norsk, Tysk osv fotballkultur. Du nekter å lese innlegg som er seriøse, dermed får du etterhvert vage og dårlige innlegg. Du har skapt en diskusjon siden du kommer med argumenter som blir dementert, men likevel presterer du å komme med de samme argumentene et innlegg senere siden du ikke "tror" på fansen det faktisk gjelder å folk blir lei og provosert. Jeg vet ikke hvilket lag du heier på, eller om du er halvbroren til Tevez. Men du er seriøst noe av det mest innsiktsløse som har truffet denne tråden på lenge, å når du i tillegg ikke tar til deg informasjon som er gitt deg. Da faller du i tillegg inn i en annen kategori som jeg ikke skal si navnet høyt på. Så vær så snill, la dette dø hen. Vi har all rett til å bue på Tevez, på samme måte som Arsenal-fansen kunne bue på Adebayor FØR han stemplet Pires og Fabregas, å stormet mot dem etter målet. Tevez lyver for å rettferdigjøre for seg selv at han rett og slett ikke var god nok for United. Samt å gjøre et magert forsøk på å sette fansen opp mot Sir Alex. Så gjør som Tevez også bør gjøre, vær stille. Nå, kamp! Grei lagoppstilling Endret 23. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det var da voldsomt til forsvar av Tevez da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Josh king warming up! edit: både eikrem og king på benk! Endret 23. september 2009 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Good shit! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 om ikke begge får prøve seg, håper jeg virkelig vi får se en av dem hvertfall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 PIG Neville Evans Brown Fabio Welbeck Carrick Gibson Nani Owen Macheda Flott lag det. Jeg bomma bare med en spiller. Hadde vært herlig om nordmennene fikk prøve seg som innbyttere. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 SUBS: Amos, Ferdinand, De Laet, Eikrem, Tosic, Valencia, King Strålende benk. Valencia er god å ha hvis vi sliter, men utenom ham og Rio er det ingen etablerte førstelagsspillere der. Akkurat slik det skal være i en ligacup-kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 SUBS: Amos, Ferdinand, De Laet, Eikrem, Tosic, Valencia, King Strålende benk. Valencia er god å ha hvis vi sliter, men utenom ham og Rio er det ingen etablerte førstelagsspillere der. Akkurat slik det skal være i en ligacup-kamp. +1. Og ikke som Liverpool som sitter med Gerrard og Torres på benken. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 I demand a change. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Nettopp hjemme fra London. Satt på pub og så City-kampen på storskjerm. Når Owen scorte... det er noe av det sykeste jeg har opplevd. En hær av folk i rødt som skrek av full hals og hoppet rundt og klemte hverandre. Så vanvittig intens glede, aldri vært med på maken. Får sommerfugler i magen bare jeg tenker på det. Den råeste kampen jeg har sett siden Moskva. Gikk rett på den første fotballbutikken jeg fant og kjøpte bortedrakta med 24 FLETCHER på. Skal forevige Giggs på hjemmedrakta når jeg finner tid til det. Frister nesten å skaffe en med Owen på ene og alene på grunn av scoringen hans. HELT SYYYYYYKT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Skuffende at Solskjær velger å se på Molde, i stedet for å se gutta sine på OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå