Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Bør vel si velkommen etter på begge to, og legge til at du er tilgitt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/ha...nst_tilleggstidHaha, jeg ler. http://united.no/united/nyheter/nyheter/ki..._eikrem_spiller Har ikke Macheda nr. 41? - Tydeligvis ikke, han har nr. 27. Macheda hadde nr. 41. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hadde, ja. Finner ingen mål/spilling av Joshua eller Eikrem, dette var dumt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det var flere her på forumet som var kritiske til Tevez. Jeg var i store deler av sesongen kritisk til han, fordi han rett og slett er en for dårlig fotballspiller til å spille på et topplag i England. Han bruker to touch mer enn nødvendig og han senker tempoet på spillet. Mottaket hans er langt fra godt nok og han scorer/lager (assist) altfor lite mål til en spiss å være. Han ble elsket i England, fordi han er en spiller som gir alt på banen. Han gir alt, fordi han vet han må gi alt. Tevez hadde ikke vært i nærheten av topplagene i noe land hvis han ikke hadde løpt som en rabiat bikkje, og det vet han.Dermed ser fansen på det som at han elsker klubben og dem. Tevez spilte på følelsene til fansen og prøvde å bruke de som pressmiddel mot SAF og dette i seg selv er kvalmt nok, han sutret hver bidige gang han fikk sjansen, på spilletid og løy til media. Når han var i klubben så kunne vi se vekk fra dette, han var jo trossalt en Manchester United spiller, men når han blir tilbudt en fem års kontrakt i Manchester United der han blir blant de best betalte og han velger Manchester City, fordi han vil bli i England fremfor å gå til en storklubb i Italia eller Spania da mister han en god del respekt. Når han da fortsetter å gå ut i media og si at han så på det som mistillit når vi hentet Berbatov (vi hadde trossalt solgt Saha) og sutrer om SAF og alt så er det ikke rart han blir møtt med en pipekonsert. Du så forresten tydeligvis ikke intervjuet med Evra når han sa at han ikke visste om han kom til å bli klappet for eller buet på. Det var relativt klart at Evra visste at han kom til å bli buet. Du kan se det for deg på denne måten: I det "virkelige" arbeidslivet så ville du ikke forventet å få en stor velkomst om du snakket dritt om den tidligere arbeidsgiveren din ville du? Du skriver forresten at spillerene ikke har snakket dårlig om han? Det er jo helt klart, de er Manchester United spillere og profesjonelle. Jeg er sikker på at det er flere spille i stallen som misliker Tevez etter hvordan han har oppført seg. Det var ingen av spillerene på laget som virket særlig keene på å snakke med Tevez eller hilse på han i spillertunnellen eller etter kamp. Det er ikke vår feil at du heller ikke kjenner til hatforholdet til United - City, men du kan alltids lese deg opp. Takk for et ordentlig og seriøst innlegg. Ikke noen latterlige personangrep eller teite bemerkninger. Jeg er allikevel uenig med deg i et par ting. For det første, ikke god nok? Hva var det som fikk Ferguson til å kjøpe han i det hele tatt da? Han spilte jo en god sesong i i sin første sesong. I tillegg er han fast på det argentinske landslaget og har herjet i Premier League tidligere med West Ham som ble avsluttet med en avgjørende scoring mot nettopp Manchester United. Det å løpe mye er heller ikke noe man bare kan velge, det er en av egenskapene til Tevez om du tror det eller ei. Kondisjon er også viktig i fotball og da blir det feil å si at dette ikke er noe særlig positiv egenskap Tevez har. Han framprovoserte jo faktisk Citys første mål ved å jobbe på en så og si umulig ball. Du gir Tevez alt for lite credit som fotballspiller, noe som faktisk sier seg selv med tanke på hva slags lag som ville ha han. Tevez sa og hadde alltid sagt at han ikke var fornøyd med tilliten fra Ferguson, men at han hadde et godt forhold til fansen. Dette var jo bare konstatering av fakta, og jeg kan ikke se at han har satt supporterene opp mot Ferguson. Lyving til media hører jeg bare, uten å få noen konkrete bevis. Kanskje du tenker på at han sa han ikke hadde fått et tilbud fra Manchester ved juletidene mens Ferguson sa at han hadde gjort det. Det blir i så fall bare ord mot ord, og når man vet hvor manipulerende og slu Ferguson er i media, kan det liksågodt være han som lyver om tilbudet. Tilbudet fra Manchester United, kom ifølge mediene i mai. Da var det for seint og Tevez hadde allerede bestemt seg. Tror dere særiøst at Tevez ville fått bedre spilletid i år enn ifjor? Det tror ikke jeg, og jeg tviler på at Tevez tenkte det heller siden han ikke lenger ville bli i Man Utd fordi han ikke følte at han ville bli satset ordentlig på. Ferguson sa jo også at Tevez hadde bestemt seg mye før, og hvis han visste det ville det vært idiotisk å legge dette tilbudet på bordet, med mindre det skulle få Tevez til å se dårligere ut blant alle andre. “I don’t know if the fans will boo him or clap him. He did a great job at Manchester United. He respected the shirt and the fans understand that. But if they boo him I will join in. I have had a message from him saying they are going to win. I am not so sure. I just hope he plays. It will be special to play against him because he is such a good friend. But he is a City player now and we cannot let him beat Manchester United.” Dette er ordene til Patrice Evra. Det står jo klart og tydelig der at han ikke vet om de vil bue eller klappe for ham. Det jeg sier er jo praktisk talt det Patrice Evra også sier. Tevez respekterer Man Utds historie og supportere, men han føler lite tillit fra Ferguson og Gill som fører til at han forsvinner. Jeg tror ikke en ny jobb ville brydd seg om du sa at du hadde en uenighet med den gamle sjefen som fikk deg til å slutte. Hvor snakker Tevez dritt om Manchester United annet enn mot Ferguson og Gill? Ingen Man Utd spillere har snakket dårlig om han, Rooney sa derimot i mai(da dere allerede var sure på Tevez) at han var en ekstremt profesjonell spiller. Jeg er sikker på at spillere på Manchester United ville sagt ifra om de mente noe slikt om Tevez. Du kan jo til sammenligning se hvordan forholdet er mellom Adebayor og Arsenals spillere... ikke bra. Tevez var tvert imot veldig glad og så ut til å kose seg i spillertunnelen på Old Trafford, helt til han gikk ut på banen til massiv buing. Når det kommer til Manchester City-Manchester United rivaleriet kan jeg ikke se annet enn at det bare er et vanlig byderby. Det har vært noen situasjoner med spillerene på hvert av lagene i for en tid siden, men det tror jeg hadde vært der selv om klubbene ikke var City-United. Keane ble sur på Haaland før han kom til City, det at George Best brekker beinet på en motspiller og blir beskyldt for å filme er også helt uavhengig av motstander. Hva er det jeg mangler? Dere får meg til å tro at dere ikke vet om noen flere grunner når dere alltid ber meg om å finne det ut selv. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Hva er motivene dine for denne diskusjonen egentlig? Å være i krig med SAF er å være mot Man Utd. Gidder ikke bruke mer tid på deg. Innlegget mitt oppsumerer greit hva jeg og andre mener. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 The Manchester Utd fans who pleaded with Alex Ferguson to “sign him up” at the end of the season, however, do not feel quite the same way this morning. Not only has the striker joined their closest rivals, but he has raised a few eyebrows by claiming the United gaffer spoke with him only once during his time at Old Trafford: “I was there for two years and Sir Alex never called or sent any text messages in that time. “The only time he talked to me was after a match against Roma to discuss a situation about going to play for Argentina. It doesn’t seem that this is the way to treat a player in two years at the club. It doesn’t seem there is a line of communication.” Aware of the sudden stench of lies and bitterness, The Spoiler immediately set about disproving this claim. We struck gold when we consulted our friends at Republik of Mancunia, who have compiled a list of Tevez quotes that suggest he is vastly exaggerating the lack of communication: April 2nd 2009 “From the moment I arrived, he has treated me with respect as a person. His greatest quality is that, for him, there are no star players - everyone is equal, whether they cost many millions or are a young player who hasn’t played many times for the team. When I see him work he reminds me of Carlos Bianchi, who was my coach at Boca Juniors in Argentina. Both have had a big influence on my career, and both know how to treat people.” January 4th 2009 “We have not started talks with Manchester United yet, though I am keen to stay. Sir Alex Ferguson has told me he wants me to remain a United player and that is certainly my desire too. My contract ends in the summer and we have agreed to sit down at the end of the season and discuss a new contract, nothing I have heard from the club suggests it will be otherwise. There is simply no reason to sit down now. I have a great relationship with Sir Alex and I hope that will continue long into the future.” December 16th 2008 “We have been talking about it and everything is very advanced, as a consequence I think it will be sorted soon. I feel respected by my team-mates and by the staff.” Would you care to explain your change of tune, Carlitos? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 lol tevez the hypocrite (eller hvordan det staves) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 “I don’t know if the fans will boo him or clap him. He did a great job at Manchester United. He respected the shirt and the fans understand that. But if they boo him I will join in. Likte nok ikke overganger Evra heller gitt. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...oer_som_neville sikkert noen så har fått det med seg men, verdt og poste! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Laget jeg ønsker i kveld Kuz Neville - Brown - De Laet - Fabio Nani - Scholes - Gibbo - Tosic Welbeck - Owen Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 ganske enig kanskje smart og spare scholes etc til ligaen hadde jo også vært chill om king og eikrem kunne prøvd seg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Liker laget, Game. Men jeg vil se Foster i mål. Kuz har ingen fremtid i United. Samtidig vil jeg se Carrick. Hvis han skal klare å spille seg i god gammel form igjen må han få spille disse kampene mtp. hvor lite han får spille i PL. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Sir Game: Ganske enig, men for min del (og landslagets) hadde det vært morro om Eikerheim og King hadde fått sjansen. Eikerheim istedet for Gibbson, og King istedet for Welbeck. Scholes og Eikerheim har mye til felles, så det kunne blitt litt kræsj. Kanskje Berba i stedet for Scholes ? Owen-King tror jeg kunne blitt bra. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det tror jeg ikke Foster har heller, sånn som han holder på om dagen. En superreddning mot Arsenal skjuler ikke det faktum at han driter seg ut altfor ofte. PS: Eikrem og ikke Eikerheim Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Foster treng kampar for å spele på seg trygghet, og bør derfor stå mest mogleg. Syns og Carrick skal få spele seg i form i ligacupen. Elles såg laget ganske greit ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 http://www.facebook.com/video/video.php?v=140889508683 Ser aldri slike videoer i soccer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Liker laget, Game. Men jeg vil se Foster i mål. Kuz har ingen fremtid i United. Samtidig vil jeg se Carrick. Hvis han skal klare å spille seg i god gammel form igjen må han få spille disse kampene mtp. hvor lite han får spille i PL. PIG har da ikke fått prøvd seg i år og jeg tror heller ikke Foster er den vi trenger om noen år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. men han er historie nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Kan ikke akkurat si Ronaldo har glemt ut kunstene sine etter han reiste til Madrid, for en spiller. men han er historie nå *se på nicket ditt* Ja, jeg ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå