Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at fansen likte han godt selv i Januar da han også "brukte fansen som et pressmiddel" mot Ferguson. Hvis Tevez var mislikt allerede da, så skjønner jeg hvorfor han er hatet nå. Men jeg tror ikke på dere år dere sier at flesteparten av Man Utd fansen mislikte han allerede da. Den følelsen satt ikke jeg med i det hele tatt verken fra Man Utd supportere jeg kjenner eller det jeg så og hørte fra media/Old Trafford. Jeg har fortsatt ikke sett noe annet skje etter at han valgte å dra fra klubben. Bruke fansen som pressmiddel hadde han gjort i Januar. Blant de sitatene jeg fant da jeg så gjennom de seneste artiklene fra Skysports fant jeg fortsatt ingenting selv om dere lovte at der ville jeg finne mer dritt.

Tro meg, jeg skjønner godt at plakaten fra Manchester City irriterer, men det er da ikke Tevez' feil? Rooney og Evra har jo også alltid sagt at Tevez er en veldig profesjonell spiller. Er de også idioter som mener det? Er det galt av Man Utd's spillere og trenere å fortsatt ha et godt forhold til Tevez? Er dere kanskje også litt lurt av media? En skulle tro at spillere og trenere var misfornøyde med Tevez slik som dere, siden han "sviktet" dere sånn.

Kontrakten hans gikk ut med Manchester United, han var ikke fornøyd med Ferguson og Gill som gjorde han uønsket. Han velger bort Liverpool og går til Manchester City før han kommer med kommentarer han alltid har kommet med og ender opp i en liten ordkrig mot Ferguson. Så spiller han eksemplarisk selv med massiv buing og myntkasting(som Man Utd fans støtter) og fansen hater han mens spillere og trenere i Man Utd fortsatt har et fint forhold til han. Det finnes flust av folk som har sviktet en klubb, mye verre enn det Tevez "tydeligvis" gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om han er hatet? Hva bryr det deg? Skjønner du fortsatt ikke hvorfor det ble buet på han så bør du vurdere barneskolen om igjen. For nå har alle ting blitt sagt ganske klart og tydelig til deg.

Ingen her inne har sagt at alle unitedsupporterne hatet tevez i januar. han ble forsvart også. Vil tro svært få hatet han, han var en av våre. og faktisk ganske høyt elsket for sin innsats av ganske mange supportere.

MEN mange kommenterte, undertegnede inkl., prisen som ble krevd for han. Og stilte spm tegn ved om han var verdt kronasjene. Det ble også stilt mange spm tegn ved hans prestasjoner og ikke minst ved hans sutrete oppførsel.

Hjelper ikke å være elsket av fansen når man svikter de ved neste korsvei. Det bør til og med du og Tevez forstå.

Han var elsket, men mange stilte spm tegn ved han. Og underveis i prosessen og i ettertid har han oppført seg svært merkelig. Ved mange uttalelser i media og ikke minst ved å gå til City.

Hvis eg som supporter ble tvunget til å holde med enten SAF eller Tevez så er valget lett. Og når han går ut og urettmessig kritiserer SAF på den måten han har gjort så bør det være ENKELT å forstå supporternes buing.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, men jeg hører en svak antydning til Benny Hill musikk når jeg leser noen innlegg her inne. Det er seriøst ikke mulig å være såpass trangsynt. Å at man ikke forstår rivaliseringen innad i en by i over hundre år (+.-) vel vel, da beskriver vel denne smileyen ganske godt mine meninger :wallbash:

Forøvrig Hatet jeg Tevez fotballfaglig stort sett før alle andre! Men siden han hadde den røde trøya på seg, å jobbet så tålte jeg han. Men når han begynte å rante i media da kom dråpen. Mannen gikk fra å være en helt til en idiot nesten over natta en gang i Februar.

@Game, takk vennen.

Lenke til kommentar
Forøvrig Hatet jeg Tevez fotballfaglig stort sett før alle andre! Men siden han hadde den røde trøya på seg, å jobbet så tålte jeg han. Men når han begynte å rante i media da kom dråpen. Mannen gikk fra å være en helt til en idiot nesten over natta en gang i Februar.

Støttes. Har aldri "elsket" Tevez, har aldri syntes han har verrt noe bedre enn mediocre. Som Game sa, han er treg, dårlig teknisk og dårlig på hodet. Det eneste han kan er hard jobbing. Har alltid kritisert han og støttet spillere som f.eks Berbatov. Noe som mine venner som også er United supportere ikke kan forstå, da de elsket Tevez. Nei, glad han er borte! Makan til ekkel jævel skal man lete lenge etter. Pengegriske faen.

Lenke til kommentar

Premier Leagues offisielle Optastatistikk viser at United på hjemmekampene har minst tilleggstid i hele Premier League tre sesonger på rad før årets sesong. Denne sesongen har United nest mest minutter i snitt på hjemmekampene i ligaen med 5,41 per kamp, kun etter Chelsea med 6,00 i snitt på Stamford Bridge.

Opta har også sammenlignet United med Arsenal, Chelsea og Liverpool fra 2006/07 til nå, og ingen har færre tilleggsminutter i snitt på hjemmekampene enn United.

Hjemmelag

Tilleggstid

Chelsea

3:49 min.

Arsenal

3:44 min.

Liverpool

3:30 min.

United

3:25 min.

OPPDATERT: Vi har fått en del reaksjoner, både fra United-fans og ikke minst fra fans av andre klubber, som mener vi burde tatt med minutter på bortebane også. Vi tar med glede med de også:

Bortelag

Arsenal 4:04

Chelsea 3:57

United 3:53

Liverpool 3:36

Kilde: Jumpmediagroup, Opta.

Lenke til kommentar

Premier Leagues offisielle Optastatistikk viser at United på hjemmekampene har minst tilleggstid i hele Premier League tre sesonger på rad før årets sesong. Denne sesongen har United nest mest minutter i snitt på hjemmekampene i ligaen med 5,41 per kamp, kun etter Chelsea med 6,00 i snitt på Stamford Bridge.

Opta har også sammenlignet United med Arsenal, Chelsea og Liverpool fra 2006/07 til nå, og ingen har færre tilleggsminutter i snitt på hjemmekampene enn United.

Hjemmelag

Tilleggstid

Chelsea

3:49 min.

Arsenal

3:44 min.

Liverpool

3:30 min.

United

3:25 min.

OPPDATERT: Vi har fått en del reaksjoner, både fra United-fans og ikke minst fra fans av andre klubber, som mener vi burde tatt med minutter på bortebane også. Vi tar med glede med de også:

Bortelag

Arsenal 4:04

Chelsea 3:57

United 3:53

Liverpool 3:36

Kilde: Jumpmediagroup, Opta.

Hadde det enda gått an å brukt den i diskusjoner angående City kampen : /

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Er spent på hvordan de skal prøve å kverulere bort denne....

Har prøvd å brukt den, men da sier de bare at når vi først trenger mye tilegg får vi det, ellers blåser dommeren av kampen veldig tidlig så vi slipper unødvendig overtidsmål, det kommer med alle slags motargument som gjør for meg denne statistikken nesten "ubrukelig"

Lenke til kommentar

Det var flere her på forumet som var kritiske til Tevez. Jeg var i store deler av sesongen kritisk til han, fordi han rett og slett er en for dårlig fotballspiller til å spille på et topplag i England. Han bruker to touch mer enn nødvendig og han senker tempoet på spillet. Mottaket hans er langt fra godt nok og han scorer/lager (assist) altfor lite mål til en spiss å være. Han ble elsket i England, fordi han er en spiller som gir alt på banen. Han gir alt, fordi han vet han må gi alt. Tevez hadde ikke vært i nærheten av topplagene i noe land hvis han ikke hadde løpt som en rabiat bikkje, og det vet han.

Dermed ser fansen på det som at han elsker klubben og dem. Tevez spilte på følelsene til fansen og prøvde å bruke de som pressmiddel mot SAF og dette i seg selv er kvalmt nok, han sutret hver bidige gang han fikk sjansen, på spilletid og løy til media. Når han var i klubben så kunne vi se vekk fra dette, han var jo trossalt en Manchester United spiller, men når han blir tilbudt en fem års kontrakt i Manchester United der han blir blant de best betalte og han velger Manchester City, fordi han vil bli i England fremfor å gå til en storklubb i Italia eller Spania da mister han en god del respekt. Når han da fortsetter å gå ut i media og si at han så på det som mistillit når vi hentet Berbatov (vi hadde trossalt solgt Saha) og sutrer om SAF og alt så er det ikke rart han blir møtt med en pipekonsert.

Du så forresten tydeligvis ikke intervjuet med Evra når han sa at han ikke visste om han kom til å bli klappet for eller buet på.Det var relativt klart at Evra visste at han kom til å bli buet. Du kan se det for deg på denne måten: I det "virkelige" arbeidslivet så ville du ikke forventet å få en stor velkomst om du snakket dritt om den tidligere arbeidsgiveren din ville du?

Du skriver forresten at spillerene ikke har snakket dårlig om han? Det er jo helt klart, de er Manchester United spillere og profesjonelle. Jeg er sikker på at det er flere spille i stallen som misliker Tevez etter hvordan han har oppført seg. Det var ingen av spillerene på laget som virket særlig keene på å snakke med Tevez eller hilse på han i spillertunnellen eller etter kamp. Det er ikke vår feil at du heller ikke kjenner til hatforholdet til United - City, men du kan alltids lese deg opp.

Lenke til kommentar
So fuckin' what. Den er relevant til diskusjonen om City-kampen og det er derfor den er dratt opp.

Det er på enn måte relevant, men det blir ikke godkjent som ett godt nokk argument. Om du bruker den statistikken sier bare city eller de fansene som er imot at Manchester får langt tilegg når de trenger de som f.eks mot city og veldig kort ellers noe som drar de ned gjennomsnitten. De har selvsagt ikke bevis på at vi får kortere overtid om vi leder i forhold til uavgjort, men når jeg prøvde å bruke denne statistikken når jeg diskuterte med en city og pool fan var det som å argumentere mot en vegg, funket rett og slett ikke.

Edit: Ser nå at jeg har skrevet til tider veldig uforståelig, beklager det.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
diskuterte med en city og pool fan var det som å argumentere mot en vegg

Her ligger problemet :) City og Pool-supportere oppfører seg som en sutrete kjærring som ikke har fått knulla på noen uker. Eller ikke vunnet noe, for å si det penere. Overtids-saken er en filleting som media har skapt med å sette opp alle slags statestikker og gravd opp intervjuobjekter de vet vil skape kontroverser. Hughes blant annet. Klart han klager og det hadde nok SAF og gjort om det var motsatt. Uansett, i denne saken har vi vårt på det rene, og etter å ha lagt fakta på bordet gang på gang, er det bare å lene seg tilbake og le av tåplige Pool/Chelsea-supportere* som ikke er interresert i å få diskusjonen knust av fakta.

* = Enda ikke møtt en City-supporter (ei heller Arsenal) som har klagd over dette. Satt igjen en times tid på puben etter kampen og diskuterte med Utd og City-folk og ingen klagde over tiden. Man spiller til dommeren blåser var alle enige om.

Er LC/CC uinteresant for folk her? Jeg gleder meg, akkurat som til hver Utd-kamp, enten det er CL-gruppespill, treningskamp, eller LC. Håper å se nordmenn, pluss at jeg syns Wolves har et spennende lag.

Lenke til kommentar

Vet jo at Pool og City fans er nesten umulige å diskutere mot, men det var ikke det som var poenget mitt. Jeg refererte mest til dette:

So fuckin' what. Den er relevant til diskusjonen om City-kampen og det er derfor den er dratt opp.

Dette blir jo igrunn irelevant når hver gang jeg nevner det så sier de bare at det ikke kan brukes som fakta ; )

Er LC/CC uinteresant for folk her? Jeg gleder meg, akkurat som til hver Utd-kamp, enten det er CL-gruppespill, treningskamp, eller LC. Håper å se nordmenn, pluss at jeg syns Wolves har et spennende lag.

Jeg liker igrunn disse kampene veldig godt. De er ikke av de mest underholdene, men da får jeg sett på ung guttene i Man Utd noe jeg synes er veldig spennende. Er jo også enda morsomere når jeg kanskje får sett nordmenn på banen : D

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...