Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tull. Det som ødela alt for han har han gjort i sommer, å alle hans uttalelser som han gjorde. Peter Schmeichel og Andy Cole har også spilt for Shitty. De er fortsatt på godsiden til United-fansen. Å når Tevez uttaler at han heller joiner City av respekt for fansen?! Hva faen, da går idiot-alarmen på lang vei.

Om han hadde dratt til f.eks Chelsea å hold kjeft i sommer uansett hvor bitter han var fordi han ikke var god nok, så ville han blitt møtt med stående ovasjoner på Old Trafford. Thats a fact.

Men du hadde rett og slett ikke satt deg inn i dette før du sendte ut første innlegget, å du klarer fortsatt ikke argumentere mot på skikkelig vis når vi kommer med argumenter som skyter og senker alle dine. Så Hyrlen out.

Who’s that twat from Argentina?

Who’s that money grabbing whore?

Carlos Tevez is his name,

and he hasn’t got a brain

- and he won’t be winning trophies anymore!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg har lest igjennom alt, til og med personangrep(som ikke bekymrer meg). Det eneste svaret reele svaret jeg har fått er at han dro til City og jeg skjønner faktisk at dette kan være litt skadene for hans posisjon blant Man United fansen. Men at det skal gå fra jubling til myntkasting skjønner jeg ikke. Denis Law gikk vel fra Man Utd til City i sin tid, men han er helt forståelig en legende på Old Trafford. Alt annet dere kom med var ting han gjorde da han var i Man Utd og folk jublet for han og mente at Ferguson gjorde feil(selv om dere ikke vil innrømme det).

Jeg mener så klart ikke at Tevez var viktigere for United enn Ronaldo, men man kan ikke komme bort ifra at han scoret en del viktige mål for dere. Når det gjelder Man Utd hat så bor jeg i en Man Utd familie og jeg var skuffet over at jeg ikke het Solskjær da jeg var 5 år gammel. Egentlig er jeg ikke så sur på Man Utd, men det er enkelte ting som irriterer som jeg da klager på her...

Ikke skap deg

Lenke til kommentar

Av det jeg har lest så har Tevez sagt at han har et godt forhold til Man Utds supportere, helt fram til City-kampen. Han har også et utrolig godt forhold til spillerene og trenerne på Man Utd(med et unntak selvfølgelig) og selv om han ikke kunne forvente applaus da han entret banen, synes jeg han hadde fortjent en behandling som alle andre spillere på City. Jeg skjønner heller ikke noe av at Man Utd supportere var fulle av begeistring for han for ca. 1 år siden, men nå er han bare gjennomsnittlig.

Tevez oppførte seg også fint i selve City-United, ikke noe massive jubling etter målene, bare et lurt smil da han ble byttet ut til massiv buing, og han var også kjapt oppe med hånda for å beklage ta han kom for sent inn i en takling på Scholes som ga han et helt rettferdig gult kort. Noe helt annet enn Adebayor som sier at fansen og klubben mobbet han, for så å tråkke bevisst på Van Persie og løpe 100 meter bort til Arsenal-fansen for å provosere etter scoringen sin.

Lenke til kommentar
Tull. Det som ødela alt for han har han gjort i sommer, å alle hans uttalelser som han gjorde. Peter Schmeichel og Andy Cole har også spilt for Shitty. De er fortsatt på godsiden til United-fansen. Å når Tevez uttaler at han heller joiner City av respekt for fansen?! Hva faen, da går idiot-alarmen på lang vei.

Om han hadde dratt til f.eks Chelsea å hold kjeft i sommer uansett hvor bitter han var fordi han ikke var god nok, så ville han blitt møtt med stående ovasjoner på Old Trafford. Thats a fact.

Men du hadde rett og slett ikke satt deg inn i dette før du sendte ut første innlegget, å du klarer fortsatt ikke argumentere mot på skikkelig vis når vi kommer med argumenter som skyter og senker alle dine. Så Hyrlen out.

Who’s that twat from Argentina?

Who’s that money grabbing whore?

Carlos Tevez is his name,

and he hasn’t got a brain

- and he won’t be winning trophies anymore!

Sir Matt Busby har spilt både for City og Liverpool

Lenke til kommentar

Du har ikke satt deg inn i saken, Maefteda. Det vises ganske tydelig og det er nå man stikker av med halen mellom beina for å prøve å ikke fremstå dummere, hvis det overhodet er mulig.

“It is better to remain silent and be thought a fool, than open one's mouth and remove all doubt.”

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Du har ikke satt deg inn i saken, Maefteda. Det vises ganske tydelig og det er nå man stikker av med halen mellom beina for å prøve å ikke fremstå dummere, hvis det overhodet er mulig.

“It is better to remain silent and be thought a fool, than open one's mouth and remove all doubt.”

Jeg har ikke satt meg inn i saken? Så belys meg da! Jeg har enda ikke fått noe konkret om hva for noe gærnt Tevez har gjort etter at han forlot Man Utd. Evra var jo også i tvil før kampen om Tevez ville bli jublet for eller buet på, er han da også idiot/hjernedød? Tevez valgte jo også bort Liverpool grunnet respekt for Man Utd fansen, og dere har heller ikke pin-pointet hvorfor City er en såpass stor rival som dere mener at de er. Fra det jeg vet kommer hatet fra en takling fra George Best som brak beinet på en City-spiller og en annen City-spiller som beskyldte han for å filme. Og i senere tid den famøse taklingen fra Roy Keane på Alf Inge Haaland.

Dere sier at jeg bør trekke meg ut av saken og at jeg ikke har noen argumenter, når det eneste dere klarer å lire av dere er personangrep, ufattelige informerende innlegg som "ikke skap deg" og et stykk klassisk quote av Abraham Lincoln. Gi meg en artikkel om Tevez som gjør noe gærnt etter å ha forlatt Man Utd, bortsett fra å dra til City, som dere sa at Cole og Schmeichel hadde gjort.(Som ville vært enda dummere å bue på, med tanke på hvor store legender de er i United).

Lenke til kommentar

Har nå gravd ned i all "møkk" han har sagt, men til min store forundring(not) finner jeg fortsatt ikke noe som han ikke sa da han var i klubben. Jeg fant disse sitatene:

"The fact that I am not staying at United is not because of the fans, it is because Sir Alex Ferguson and David Gill did not do enough to keep me there. If it was down to the fans, I would still be there," Tevez said.

"I am not bothered about Alex Ferguson. This is in the past and Manchester City is in the present.

"Ferguson is pre-occupied with me and always talking about the money aspect. But that was not my motive for this move, and I will prove myself with goals.

"I respect United fans because they supported me from day one and I think they will understand my decision.

"I think I deserved more respect than what was shown," Tevez told Loaded magazine.

"It was very strange. In the first year everything went very well - I was part of the team and felt like I was important to the coach and the club. But in the second, there was a big change.

"There was no communication with the manager and I began to feel as if I was not wanted.

"Every footballer will say that if they do not feel wanted, then it is the beginning of the end."

"I expect to have a good reception," said Tevez in the Daily Telegraph . "While at United, I always gave my best and I had good relations with the fans.

"They know I did everything while at Old Trafford to try to score the goals that would help the team win matches, so I don't know why I should have a bad reception.

"What will I do if I score a goal? Well, I will be glad, but I don't think too much about that right now.

"The important thing is that Manchester City win the game. If I don't score, but we can get the three points, I will be very happy."

Carlos said he wanted to respect the fans by not joining Liverpool.

"But he thought it was OK to then join City. That just shows what the biggest rivalry really is."

---------------------------------------

Han sier gang på gang at han følte lite tillit fra Ferguson, men at han ville valgt Man Utd hadde det vært opp til fansen. Han sier at han ikke tenker på penger, men at spilletid er det viktigste for han, noe som også blir gjenspeilet av at han visstnok sa nei til et "kjempebud" fra Manchester United. Han sier også at han ikke valgte Liverpool på grunn av respekt for fansen, men han synes City var greit; kanskje grunnet at han ikke kan nok om United-City rivaleriet(som jeg heller ikke har funnet noe svar på etter søking på internett og spørsmål her).

Han var krass mot Ferguson i media lenge før han dro fra Man United. Jeg fant vel en artikkel fra januar 2009 hvor han truet med å slutte i Manchester United hvis han ikke fikk noen følelse fra Ferguson at han var ønsket. På dette tidspunktet var fortsatt Manchester fansen fornøyd med Tevez. Han har bare sagt at han har respekt for fansen og generelt vist omtanke for alle andre enn Ferguson og David Gill i Man Utd. Så da spør jeg igjen... hvorfor hater dere Tevez når han ikke har gjort noe spesielt galt siden Januar 2009 og han var en blant fansen? Eller kanskje spørsmålet er: Hvorfor var han en favoritt blant mange fans når han hadde så krasse kommentarer mot Ferguson?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg lar Night, Points eller Game ta seg av dette. Jeg er redd for å bli smittet av denne dumheten.

Take it away boys.

Nå har han byttet klubb siden han ikke hadde tillit og siden han likte seg i England og allerede bodde i Manchester er det helt naturlig at han drar til City.

En av mange. Så det toget er nok dratt fra stasjonen for lenge siden. God natt.

Lenke til kommentar

Hvor trangsynt er det mulig å bli?

Carlos Tevez er en manipulerende person, som spiller på fansens hengivenhet og begeistring for hans arbeidsinnsats og tilsynelatende kjælighet for klubben. Mot slutten av hans karriere brukte han sin posisjon på stretford til å forsøke (lykktes dessverre med enkelte i form av "sign him" kampanjen) å vende fansen MOT Sir. Alex Ferguson, ved å poengtere at han hadde stor status blant fansen. Akkuratt som det er noe som helst form for valid argumentasjon når det gjelder mer spilletid. Dette var ment for å "irettesette" Fergie og det er tidenes offentlige svik. Det er også å masivt undervurdere integriteten til en av verdens mest prinsippfaste managere. INGEN er større enn klubben mentaliten er ikke større noen plass enn på Old Trafford. Ved denne oppførselen beviser han at han brydde seg mer om seg selv, enn klubben. En poser mao. Han ønsker å fremstå som en som elsker fansen og en som vil være der når det blåser. Vel Tevez - det tok ikke engang et vindkast av motgang før du forrådte oss.

Tevez går til Manchester City og pengene. Han går til vår nabo, en klubb som gnir overgangen i fjesene våre og du lurer på hvorfor vi hater mannen? No offence, men du må få kjøpt jævla bra jalla! Når han itillegg snakker nedlatende og regelrett lyver i media, ja da syntes jeg han fortjener all den dritten han kan få. Gidder ikke poste artikkler for deg, for du kan gjøre researchen din selv.

Jeg syntes oppriktig at Tevez fikk en altfor god motagelse, spesiellt fra tidligere lagkamerater. Å den mynten som ble kastet? .... Synd den ikke traff dritten i øyet.

carlos-tevez-getty-336051419.jpg

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Slitsom måte å argumentere på.

Først så klager du over at han ikke gjorde noe gærnt før han drog til City, og undrer deg over at vi ikke klagde på han før siden vi gjør det nå?

Når så disse argumentene blir knust og slått til pinneved ved å nettopp si at flere her inne klagde på Tevez og mente han langtifra var verdt pengene som ble krevd av han, allerede halvveis i forrige sesong, pluss at han oppførte seg som en bortskjemt drittunge selv om Gill var ute i media og sa at kontrakten skal ordnes, noe som ble bekreftet av Tevez selv ved gjentatte anledninger. Så skifter du bare....

Da skifter du til å mase om hva han har gjort galt etter at han gikk til City?

Så når du da får listet opp disse tingene så bare avfeier du alt?

Sjerpings om du ønsker å få til en skikkelig diskusjon her inne. Dine ikke-eksisterende argumenter fungerer ikke i det hele tatt. Og når du i tillegg enten ignorerer innlegg her inne, eller rett og slett ikke leser de så blir det vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...