Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tevez var bare god i noen kamper mot slutten av 07/08-sesongen, og det var egentlig det. Ronaldo leverte i hvert fall varene på banen, så han kunne man faktisk tolerere. Uten han hadde vi ikke vunnet CL, eller tre PL-titler på rad. Tevez er Judas, mens Ronaldo bare ville bytte klubb etter å ha vunnet alt han kunne vinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.dagbladet.no/2009/09/22/sport/f...league/8245436/

Hva skal egentlig være lov? altså det er fullt mulig at han ikke slår hardt, men det er kontakt og jeg synes ikke han bør slippe så lett unna med det.

"Også Gary Neville slipper med en advarsel. United-backen løpte trolig raskere enn på mange år da han travet ned mot svingen til City-fansen for å feire Michael Owens vinnermål fem minutter og 28 sekunder på overtid. " hahaha :!: :!:

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Det er to forskjellig ting det med Ronaldo og Tevez. Nå skal jeg ikke beskytte Ronaldo, men han sa aldri det Tevez gjorde som f.eks "jeg føler meg ikke velkommen i United" osv.

Ronaldo ville bort pga. Real Madrid var guttedrømmen hans og han ville nok oppfylle den og når United fikk såppas mye penger for han så tror jeg det var greit at han forlot oss.

Jeg tror Ronaldo likte seg godt i klubben, men det eneste var at han nok ville ha noen nye utfordringer siden han hadde vunnet alt som var i England.

Det Ronaldo gjorde feil er at han gikk ut i media ang. dette og dette ble jo det bare tull av som vi så.

Selv håper jeg at Ronaldo innser at det var feil og bytte klubb, men sånt skjer. Selv håper jeg at hans karriere i Real Madrid ikke blir en god en, dette er vel mest pga. klubben vel og merke.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Tevez har kommet med mange viktige scoringer på slutten for Man Utd de to årene de vant PL gull. Og selv i kamper som han ikke har scoret i har han vært veldig viktig. Tenker f.eks på Tottenham-kampen da han kom inn på 2-0 til Tottenham og Man Utd snudd til 5-2. Ferguson sa faktisk etter kampen at Tevez var en viktig del av seieren da. Ferguson er jo idiot uansett, han sier jo at Eduardo fortjente 2 kampers karantene for filmingen sin, når Ronaldo og Rooney slapp unna gang på gang.

Både Rooney og Ronaldo klagde på at de ble byttet ut. Ronaldo har vel til og med sagt at han var lite motivert til å spille for Man Utd ifjor(noe som kan forklare hans litt dalende innsats). Allikevel fikk Ronaldo massevis av tillit, selv om han ofte ikke var i form. Han blir vel jublet for om Real skulle møte Man Utd igjen, mens Tevez blir kastet mynter på som dere synes er helt greit(spissformulert...).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Rooney er mer forbannet på seg selv, og egen innsats. Ronaldo "sutret" av og til, men godtok alltid at SAF var sjefen og gikk ikke via mediene.

Gratulerer, du kom med en kamp han spilte bra. Da er han definitivt mannen for United, håper vi henter han i januar....

Lenke til kommentar

Så hva er poenget ditt? Mener du at innsatsen hans gir han fribit resten av livet? Å være idiot har konsekvenser. Å klage på at man blir byttet ut er noe helt annet enn å sutre til media om at man ikke får spille, når man helt klart får spille både uviktige og viktige kamper. Å ja jeg skal klappe Ronaldo inn, siden han har respekt og er mønsterproff. Det så man ifjor, ble nektet overgang men var fortsatt proff til beinet. Å gjorde en veldig god sesong for oss ifjor, å si at han var slapp er jo innsiktsløs.

Begynner å lure på om du er tett eller bare et troll.

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår Maefteda, men klager du over at vi behandler han annerledes nå enn det vi gjorde da han var United-spiller? Selvfølgelig gjør vi det. Når han viser null ovenfor supporterne, viser heller ikke vi noen respekt ovenfor ham. Med Ronaldo er selvfølgelig saken en helt annen, men jeg forventer ikke at du klarer å skille de to når du åpenbart ikke har noe kunnskap om britisk fotballrivalisering.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Hah, Tevez har jo alltid sagt, og sa helt fram til derbyet at han har et godt forhold til supporterene. Han sutret til mediene om Ferguson lenge før han ble solgt, ved et enkelt google-søk fant jeg fram til disse artiklene:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/8042344.stm

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle5454844.ece

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/...t-Football.html

TomHel: Merk at dette bare er eksempler, jeg sier ikke at dette er de eneste artiklene om at Tevez klaget før han dro. På samme måte var ikke Tottenham kampen den eneste han var med å redde for Man Utd heller. Uten Tevez hadde nok Liverpool tatt seriegullet... det er grunn nok til å takke han spør du meg!

Ronaldo ville ikke snakke engang og viste avsky da han ble byttet ut mot Wigan(?) ifjor. Såvidt jeg husker hadde han spilt en dårlig kamp og dere hadde en viktig CL-match å spare han til i midtuka. Dessuten var han ikke i nærheten av å være verdens beste spiller ifjor. Nå gjør han det faktisk bedre i Real enn det han gjorde på slutten for Man Utd, og alikevel kommer Messi til å vinne klart når man skal bestemme verdens beste spiller ifjor... Men det er en helt annen diskusjon igjen.

Det jeg vil med innleggene mine er en forklaring på hvorfor Tevez har gått fra å bli elsket til å bli hatet på et halvt år, når han ikke har gjort noe galt som han ikke gjorde for et halvt år siden. Jeg har fortsatt ikke fått noe svar på det. Men det er jo egentlig selvsagt... Man Utd fans kan jo ikke annet enn å skyld på alle andre enn dem selv.

Lenke til kommentar

Tevez hadde ALLE muligheter til å forlate klubben med fansens respekt i behold. Denne muligheten spolerte han så til de grader ved å komme med direkte løgner i media, dra til City, samt prøve å bruke det at han var populær blant fansen mot Ferguson. Tevez var en publikumsfavoritt grunnet sin innsats på banen, men det får ikke hjelpe når man oppfører seg som en forbanna drittsekk i ettertid. Det at han ble skuffet over mottakelsen av United-fansen viser bare hvor liten selvinnsikt den idioten faktisk har. Han har selv klart å gjøre seg til et hatobjekt. Han fortjener all kritikken han får fra united-fansen.

Lenke til kommentar

Dette er et personangrep, men jeg skal vinkle det på innleggene dine.

Dette er noe av det minst informerte og innsiktsløst jeg har lest. Jeg blir seriøst provosert at du mener at tevez utgjorde en forskjell ifjor som ikke en hvilken som helst annen spiss i hans plass ville gjort. At Liverpool ville vunnet ligaen er også hårreisende feilaktig, Tevez var vel egentlig mer avgjørende til at de havnet såpass nært. Jeg lurer virkelig på hvilken stein du poppet frem fra, men let deg tilbake til den du. For du kan seriøst ikke ha fulgt med annet enn i Dagbladet, å selv der sto det noe fakta.

Lenke til kommentar

1. Han viste disrespekt ovenfor supporterne ved å velge nettopp City. Dette er verre en enhver medieuttalelse.

2. Tevez visste også avsky stort sett hver eneste gang han ble byttet ut.

3. De aller fleste United-supportere (ihvertfall her på forumet) begynte å mislike Tevez allerede i januar/februar/mars. Eneste grunnen til at han ikke ble hatet da var fordi han var United-spiller.

4. Uansett hvor mye du klager over spillet til Ronaldo i fjor, var han milevis bedre enn Tevez, selv når han var i dårlig form.

Håper dette oppklarte en del ting. Les gjerne punkt 1 ett par ganger ekstra. Der har du svaret på hvorfor han nå blir hatet. At du ikke klarer å finne ut av det selv syns jeg er ganske utrolig.

Lenke til kommentar

Tør vel påstå at jeg er blant dem som har ment Tevez er mediocre lenge. Syntes å huske meg og Hyrlen klage vår nød veldig tidlig i forrige sesong bl.a. Mannen var seriøst elendig i fjorårsseongen, men hadde en fin avsluttning med mål mot City bl.a. Noen viktige goaler mot Tottenham og Stoke, samt Blackburn året før - ellers har det vært tynn suppe.

Tevez var ALDRI noen favoritt her i gården. Treig, lite målfarlig, dårlig teknisk, bruker lang tid med ball osv.

Syntes vi skal kalle Tevez for fisken pga gjellene hans.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har lest igjennom alt, til og med personangrep(som ikke bekymrer meg). Det eneste svaret reele svaret jeg har fått er at han dro til City og jeg skjønner faktisk at dette kan være litt skadene for hans posisjon blant Man United fansen. Men at det skal gå fra jubling til myntkasting skjønner jeg ikke. Denis Law gikk vel fra Man Utd til City i sin tid, men han er helt forståelig en legende på Old Trafford. Alt annet dere kom med var ting han gjorde da han var i Man Utd og folk jublet for han og mente at Ferguson gjorde feil(selv om dere ikke vil innrømme det).

Jeg mener så klart ikke at Tevez var viktigere for United enn Ronaldo, men man kan ikke komme bort ifra at han scoret en del viktige mål for dere. Når det gjelder Man Utd hat så bor jeg i en Man Utd familie og jeg var skuffet over at jeg ikke het Solskjær da jeg var 5 år gammel. Egentlig er jeg ikke så sur på Man Utd, men det er enkelte ting som irriterer som jeg da klager på her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...