Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her var det jaggu virkelig mye dumt.

Hvor skal jeg begynne?

Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen.

Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke.

Innlegget ditt er gjennomsyret med idioti.

City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs.

Slapp av, så klart mener jeg jo ikke alle, det er bare en måte å snakke på. Jeg kan ikke se at Tevez har sagt noe annet i media i det hele tatt som han ikke sa da han var i Man Utd og han var fan-favoritt(Merk. Ikke hos alle...) Ferguson dreit seg ut flere ganger med Tevez; noe han også har gjort flere ganger før også. Selv om han kanskje er verdens beste manager, så gjør han feil han også. Du sier at innlegget mitt er gjennomsyret med idioti og så prøver du å unnskylde Tevez-hatet med ting jeg allerede har forklart. Tevez har ikke sagt noe annerledes etter at han forlot klubben enn hva han sa da han var der. Jeg kan huske at mesteparten backet Tevez ganske sterkt. Nå har han byttet klubb siden han ikke hadde tillit og siden han likte seg i England og allerede bodde i Manchester er det helt naturlig at han drar til City.

Jeg sier det igjen: Han klaget på lite spilletid, klaget på Ferguson, og han sa at han ikke følte seg inkludert, selv da han var i klubben. Da jublet man, nå kaster man mynter...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Han klaget på lite spilletid, noe som var usaklig og feil. Han klaget på at han ikke fikk noe tilbud, noe som også var feil. Gill gikk ut i Februar å sa at saken skulle bli avgjort i Juni, samme sa Tevez. Likevel fortsatte han å klage. I Juni fikk han kontraktsforslag, som han avslo å gikk til City.

Det er forøvrig ikke naturlig å gå fra United til City for at han ville bli i Manchester. Da kunne han signert for Blackburn eller Wigan, evt død. Alt er stort sett bedre enn City. Men hadde han holdt kjeft etter at han dro, å kalt tiden i United et avsluttet kapitel kunne man sett mildere på det. Men isteden bruker han enhver anledning til å kalle Sir Alex for en idiot. Tenk å klage på manageren som ga han 2 premier League medaljer. Å mulighetene til å spille 2x CL finaler. Nei mannen er faen så utakknemlig, å jeg er sjeleglad vi ikke brukte ei krone til på idioten. Mannen er komplett idiot, men selvfølgelig tilga vi han alt når han hadde trøya. Nå trenger vi ikke det lenger. Samme gjaldt Ronaldo, men han har vært vettig nok til å holde kjeften.

Lenke til kommentar
Her var det jaggu virkelig mye dumt.

Hvor skal jeg begynne?

Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen.

Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke.

Innlegget ditt er gjennomsyret med idioti.

City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs.

Slapp av, så klart mener jeg jo ikke alle, det er bare en måte å snakke på. Jeg kan ikke se at Tevez har sagt noe annet i media i det hele tatt som han ikke sa da han var i Man Utd og han var fan-favoritt(Merk. Ikke hos alle...) Ferguson dreit seg ut flere ganger med Tevez; noe han også har gjort flere ganger før også. Selv om han kanskje er verdens beste manager, så gjør han feil han også. Du sier at innlegget mitt er gjennomsyret med idioti og så prøver du å unnskylde Tevez-hatet med ting jeg allerede har forklart. Tevez har ikke sagt noe annerledes etter at han forlot klubben enn hva han sa da han var der. Jeg kan huske at mesteparten backet Tevez ganske sterkt. Nå har han byttet klubb siden han ikke hadde tillit og siden han likte seg i England og allerede bodde i Manchester er det helt naturlig at han drar til City.

Jeg sier det igjen: Han klaget på lite spilletid, klaget på Ferguson, og han sa at han ikke følte seg inkludert, selv da han var i klubben. Da jublet man, nå kaster man mynter...

Tevez sa ikke så veldig mye mens han var i Manchester United. Det tok seg opp først etter at han dro. Om Fergie tabbet seg ut angående Tevez er veldig vanskelig å si, kanskje han gjorde det helt rette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...