HCG Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=590054 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=590054 Velkommen etter ... ? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Åh, så ikke linken før nå. ^_^ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 same here sry hvis det er spam, men vil ha emnet litt fremme (mine mldinger) Once a red, always a red. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Leeds ser ut som Barca mot Liverpool til tider. Et par kjempefine angrep. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Seriøst? Sensureres banskap å nå? Carebearforum.no. Har ingen tro på at Leeds klarer dette, jeg heier på al-qaida i den kampen uansett. (whatever moralister) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvor er det sensureringen er? Endret 22. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jeg håper inderlig Mascherano får reaksjoner på dette fra FA! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Jævla hårete ape. Gris. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Akkurat slik Vidic fikk da eller? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva gjorde han? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Slo en Leeds spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Setter på, ser i 10 sekund, Ngog scorer. Kuk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 FYAEN så ufortjent. Leeds har rundspilt Pool Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Akkurat slik Vidic fikk da eller? Vidic slo da ikke en annen spiller, det gjorde Masche. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Her var det jaggu virkelig mye dumt. Hvor skal jeg begynne? Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen. Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke. Innlegget ditt er gjennomsyret med idioti. City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs. Slapp av, så klart mener jeg jo ikke alle, det er bare en måte å snakke på. Jeg kan ikke se at Tevez har sagt noe annet i media i det hele tatt som han ikke sa da han var i Man Utd og han var fan-favoritt(Merk. Ikke hos alle...) Ferguson dreit seg ut flere ganger med Tevez; noe han også har gjort flere ganger før også. Selv om han kanskje er verdens beste manager, så gjør han feil han også. Du sier at innlegget mitt er gjennomsyret med idioti og så prøver du å unnskylde Tevez-hatet med ting jeg allerede har forklart. Tevez har ikke sagt noe annerledes etter at han forlot klubben enn hva han sa da han var der. Jeg kan huske at mesteparten backet Tevez ganske sterkt. Nå har han byttet klubb siden han ikke hadde tillit og siden han likte seg i England og allerede bodde i Manchester er det helt naturlig at han drar til City. Jeg sier det igjen: Han klaget på lite spilletid, klaget på Ferguson, og han sa at han ikke følte seg inkludert, selv da han var i klubben. Da jublet man, nå kaster man mynter... Endret 22. september 2009 av Maefteda Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Akkurat slik Vidic fikk da eller? Du fikk ikke med deg at FA fant ut at det ikke var kontakt + at rodallega overspillte? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Nei, har ikke fått det med meg. Men har sett endel opptak og virka som der var kontakt, Rodallega lurte meg såfall Vel, da var den saken ute av bildet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Han klaget på lite spilletid, noe som var usaklig og feil. Han klaget på at han ikke fikk noe tilbud, noe som også var feil. Gill gikk ut i Februar å sa at saken skulle bli avgjort i Juni, samme sa Tevez. Likevel fortsatte han å klage. I Juni fikk han kontraktsforslag, som han avslo å gikk til City. Det er forøvrig ikke naturlig å gå fra United til City for at han ville bli i Manchester. Da kunne han signert for Blackburn eller Wigan, evt død. Alt er stort sett bedre enn City. Men hadde han holdt kjeft etter at han dro, å kalt tiden i United et avsluttet kapitel kunne man sett mildere på det. Men isteden bruker han enhver anledning til å kalle Sir Alex for en idiot. Tenk å klage på manageren som ga han 2 premier League medaljer. Å mulighetene til å spille 2x CL finaler. Nei mannen er faen så utakknemlig, å jeg er sjeleglad vi ikke brukte ei krone til på idioten. Mannen er komplett idiot, men selvfølgelig tilga vi han alt når han hadde trøya. Nå trenger vi ikke det lenger. Samme gjaldt Ronaldo, men han har vært vettig nok til å holde kjeften. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Her var det jaggu virkelig mye dumt. Hvor skal jeg begynne? Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen. Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke. Innlegget ditt er gjennomsyret med idioti. City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs. Slapp av, så klart mener jeg jo ikke alle, det er bare en måte å snakke på. Jeg kan ikke se at Tevez har sagt noe annet i media i det hele tatt som han ikke sa da han var i Man Utd og han var fan-favoritt(Merk. Ikke hos alle...) Ferguson dreit seg ut flere ganger med Tevez; noe han også har gjort flere ganger før også. Selv om han kanskje er verdens beste manager, så gjør han feil han også. Du sier at innlegget mitt er gjennomsyret med idioti og så prøver du å unnskylde Tevez-hatet med ting jeg allerede har forklart. Tevez har ikke sagt noe annerledes etter at han forlot klubben enn hva han sa da han var der. Jeg kan huske at mesteparten backet Tevez ganske sterkt. Nå har han byttet klubb siden han ikke hadde tillit og siden han likte seg i England og allerede bodde i Manchester er det helt naturlig at han drar til City. Jeg sier det igjen: Han klaget på lite spilletid, klaget på Ferguson, og han sa at han ikke følte seg inkludert, selv da han var i klubben. Da jublet man, nå kaster man mynter... Tevez sa ikke så veldig mye mens han var i Manchester United. Det tok seg opp først etter at han dro. Om Fergie tabbet seg ut angående Tevez er veldig vanskelig å si, kanskje han gjorde det helt rette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå