Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og Torres ser ut som en valp og Reina ligner på en gris. Så ikke kom med bullshitt.

 

Fotballspillere skal ikke hele tiden ha utseende men egenskaper i fotball. La oss heller prate om det ;)

9229036[/snapback]

Jeg sa at jeg ikke ville provosere. Og ja, jeg vet at Reina ser litt grise-aktig ut, pluss at han ser litt gammel ut for å være nesten 25 år gammel. det skyldes vel det at han er nesten skallet...

 

Men Fernando ser da ikke ut som en valp? Framtredende adamseple, men valp?

 

Jaja, jeg vet at egenskapene teller, men ha da lov å kritisere utseende...

9229084[/snapback]

Nå driter vel eg og sikkert de fleste andre mannlige fotballsupportere hvordan mannlige fotballspillere ser ut. Så lenge de spiller bra fotball, så bør vel utseende være uvesentlig . Den diskusjonen får bli noen mellom kvinnfolk og homofile spør du meg.

Vil eg sjå fine fotballspillere så ser eg damefotball, men da mister man fin fotball. Det er vel sammenlignbart med et brukbart småguttelag i nivå. :hrm:

Lenke til kommentar
Nei, dette har vært en fin dag for diskusjon.

 

Som nå avsluttes på en meget fortreffelig måte; hvem har den mest sexy startelveren

9229193[/snapback]

Kjapt svart: Må være RØA! Toppserien for kvinner :cool:

9229206[/snapback]

Er ikke Asker også et lag i toppen der? :hmm::D

 

Edit: Det første jeg fant på vgnett når jeg tok den vanlige kikken var noe om Asker, men når jeg ser på bildet, kan det hende Røa er bedre. :ermm:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175539

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Zamorano var god når han var på sitt beste. Husker han og Marcelo Salas herjet for Chile for mange år siden, det var et bra spiss par :yes:

9228779[/snapback]

Men det jeg husker best er ansiktsutrykket hans når Henning tar brassespark nesten på streken foran ansiktet hans. I kvartfinalen i 99 :D

Lenke til kommentar
Zamorano var god når han var på sitt beste. Husker han og Marcelo Salas herjet for Chile for mange år siden, det var et bra spiss par :yes:

9228779[/snapback]

Men det jeg husker best er ansiktsutrykket hans når Henning tar brassespark nesten på streken foran ansiktet hans. I kvartfinalen i 99 :D

9229723[/snapback]

 

Prøvde å finne et klipp av Stam vs. Zamorano fra kvarten i 99 på San Siro men klarte det ikke, men du husker det sikkert når jeg beskriver situasjonen :)

 

Zamorano rygger bakover og rygger rett inn i brøstkassa til Stam, Zamorano snur seg og ser på Stam også ser du Zamorano som da har tatt noen steg fremover begynner å rygge igjen og rett i kassa til Stam som bare ser dumt på han :D

Lenke til kommentar

Ser at det kom opp en poll på United.no:

 

Hvilket turnering bør United først og fremst satse på å vinne?

 

FA-cupen

Ligacupen

Champions League

Premier League

 

Jeg vil først og fremst satse på Champions League. Det er lenge siden vi vant det trofeet! Men selvsagt så er jo Premier League like viktig.

Lenke til kommentar
Ser at det kom opp en poll på United.no:

 

Hvilket turnering bør United først og fremst satse på å vinne?

 

FA-cupen

Ligacupen

Champions League

Premier League

 

Jeg vil først og fremst satse på Champions League. Det er lenge siden vi vant det trofeet! Men selvsagt så er jo Premier League like viktig.

9232179[/snapback]

 

Jeg håper vi først og fremst satser på Premier League, men som du selv sier er jo Chempions League det store trofeet å vinne. Likevel vil jeg hevde at det er vel så mye prestisje å prestere godt over 38 kamper (hvorav 4 av dem er mot lag i absolutt europeisk toppklasse (Chelsea og Liverpool) samt endel av andre gode lag som Tottenham, Arsenal, Villa) som å spille over to kamper mot eksempelvis AC Milan, Inter, Barca og Real.

 

Kort versjon: Premier League.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...