Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik jeg har forstått så tror jeg ikke at det var direkte lite spilletid, men det var det att han ikke fikk spille viktige kamper som CL finalen og stor kamper i PL. Nå har ikke jeg sett noe statistikk, men om jeg husker riktig spillte Tevez mest sånne middelsstore kamper.

Nei dette er også bullshit, han fikk spille minst like mange store kamper som f.eks Berba. At han ikke får spille like mye som Rooney er jo selvforklarende.

@Wis, la oss for guds skyld ikke håpe det blir noe ny John Carew.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det var rett og slett herlig å stitte på Old Trafford å høre folka bue på Tevez, og artig å se at Evra dynka han med vann etter kampslutt :D

Men det frakkeste tror jeg må være kokken som kom løpende etter oss ned fra 500 club og sang " He`s not a Scum anymore, he`s not a scum anymore lalalalal" :D om Owen selvsagt!

Sitt fortsatt med frysninger etter kampen, min første kamp på Old Trafford, vel verdt pengene!

Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått så tror jeg ikke at det var direkte lite spilletid, men det var det att han ikke fikk spille viktige kamper som CL finalen og stor kamper i PL. Nå har ikke jeg sett noe statistikk, men om jeg husker riktig spillte Tevez mest sånne middelsstore kamper.

Nei dette er også bullshit, han fikk spille minst like mange store kamper som f.eks Berba. At han ikke får spille like mye som Rooney er jo selvforklarende.

Han kalles vel stort sett "den nye John Carew" fordi han er sterk og hurtig så det er greit nok, men jeg vil absolutt ikke ha noen ny John Carew, nei.

Lenke til kommentar
Mitt ønskede lag:

Kuz

DeLaet Neville Brown Fabio

Valencia Gibson Carrick Tosic

Owen Wellbeck(/Macheda).

Foretrekker Wellbeck fordi han er engelsk.

Få inn Evans for De Laet, og flytt Neville til høyre, så er jeg fornøyd.

Er delvis enig. Mener at Neville ikke bør spille midtstopper. Er uansett ikke krise ettersom det kun er 3. runder av LC. Jeg vil imidlertid ikke bytte ut De Laet. Jeg ville virkelig likt å se ham i morgen. Han viste svært lovende takter både mot Hull og Valencia.

Lenke til kommentar

Han kalles vel stort sett "den nye John Carew" fordi han er sterk og hurtig så det er greit nok, men jeg vil absolutt ikke ha noen ny John Carew, nei.

Hvis King blir like god som Carew har vi ikke mye å klage over.

Lenke til kommentar
Hva søren er dere så sure på Tevez for? Dere elsket han for et halvt år siden og han har gjort ingenting annerledes! Han har alltid vært kritisk mot Fergusons bruk av han, og dere var på hans side da han var i United. Nå som han fortsetter å være sur på Ferguson, men fortsatt respekterer Man Utd som klubb og supporterene deres er dere plutselig kjempesure på han og kaster mynter på han under kampen...

Samma f om han dro til Man City. Om han ikke hadde gjort det kunne han dratt til Liverpool eller Chelsea som er mye større rivaler for Man United sin del. Han liker seg i PL har flott hus, men han følte at han ikke fikk nok tillit, noe han ikke fikk. Det hadde han fått i City, Chelsea eller L'Pool og så velger han det minste ille alternativet. Hvorfor er dere plutselig så sure på han og mener at det er en skam å ha 32 på en United drakt!?

Her var det jaggu virkelig mye dumt.

Hvor skal jeg begynne?

Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen.

Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke.

Innlegget ditt er gjennomsyret med idioti.

City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Her var det jaggu virkelig mye dumt.

Hvor skal jeg begynne?

Først; Gi faen i generaliseringen din. Undertegnede har aldri elsket Tevez på noen måte, og var kritisk til han i hele fjorårssesongen.

Han har gjort mye anderledes. Han pisset på klubben da han sa at han ikke følte seg som en del av familien. Han pisset på klubben da han sa at han fikk lite spilletid (Noe som var helt feil), og han pisset på selveste sjefen, tidenes største manager, da han kritiserte han offentlig. Det gjør man bare ikke.

Innlegget ditt er syret med piss.

City er et MYE VERRE alternativ enn Chelsea. Du er historieløs.

W0rd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...