IcedInsanity Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Neville straffes etter feiring? Sier som Jan Thåmazz: Oh my god!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Neville straffes etter feiring? Sier som Jan Thåmazz: Oh my god!! Straff resten av laget også, for de jublet etter scoringen. Slikt oppførsel er ikke akseptabelt på en fotballbane... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Straffes han er det helt greit. Han vet godt at slik oppførsel ikke er godtatt. Gleden tok overhånd, og det tviler eg Neville kommer til å nekte for hvis han blir straffet. Det er igrunn unødvendig å hisse opp stemningen i en sånn setting i et byderby. Man kan risikere fullstendig ukontrollerte masser. Og det vil ingen ha. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva søren er dere så sure på Tevez for? Dere elsket han for et halvt år siden og han har gjort ingenting annerledes! Han har alltid vært kritisk mot Fergusons bruk av han, og dere var på hans side da han var i United. Nå som han fortsetter å være sur på Ferguson, men fortsatt respekterer Man Utd som klubb og supporterene deres er dere plutselig kjempesure på han og kaster mynter på han under kampen... Samma f om han dro til Man City. Om han ikke hadde gjort det kunne han dratt til Liverpool eller Chelsea som er mye større rivaler for Man United sin del. Han liker seg i PL har flott hus, men han følte at han ikke fikk nok tillit, noe han ikke fikk. Det hadde han fått i City, Chelsea eller L'Pool og så velger han det minste ille alternativet. Hvorfor er dere plutselig så sure på han og mener at det er en skam å ha 32 på en United drakt!? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Straffes han er det helt greit. Nei det er ikke helt greit om han straffes. Da viser FA hvor lite konsekvente de er mtp. at Adebayor gjorde det samme for 2 uker siden, uten å få straff. - Neville løp rundt som en gal mann, var ordene City-sjef Mark Hughes brukte for å beskrive Nevilles oppførsel etter kampen. Fei for egen dør jævela rotte! Endret 22. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Straffes han er det helt greit. Nei det er ikke helt greit om han straffes. Da viser FA hvor lite konsekvente de er mtp. at Adebayor gjorde det samme for 2 uker siden, uten å få straff. Jotun pleier å være ironisk i slike situasjoner, så velger å tro at han er det nå også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Er ikke ironisk. Selv om 9 av 10 ikke blir tatt for å kjøre for fort så synest eg ikke det er noe galt om den tiende blir tatt for det og straffet. At Adebayor skulle hatt straff er hevet over enhver tvil, men så lenge det er hevet over enhver tvil så skal også Neville sin oppførsel bli straffet. At FA er inkonsekvente er en helt annen sak enn å akseptere sånn provoserende oppførsel. Min mening om saken. Hva straffen bør være er en helt annen sak, og utestengelse blir bare for dumt. Kanskje en form for samfunnstraff er tingen? Pengestraff er også en vits. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva søren er dere så sure på Tevez for? Dere elsket han for et halvt år siden og han har gjort ingenting annerledes! Han har alltid vært kritisk mot Fergusons bruk av han, og dere var på hans side da han var i United. Nå som han fortsetter å være sur på Ferguson, men fortsatt respekterer Man Utd som klubb og supporterene deres er dere plutselig kjempesure på han og kaster mynter på han under kampen... Samma f om han dro til Man City. Om han ikke hadde gjort det kunne han dratt til Liverpool eller Chelsea som er mye større rivaler for Man United sin del. Han liker seg i PL har flott hus, men han følte at han ikke fikk nok tillit, noe han ikke fikk. Det hadde han fått i City, Chelsea eller L'Pool og så velger han det minste ille alternativet. Hvorfor er dere plutselig så sure på han og mener at det er en skam å ha 32 på en United drakt!? Bullshit! Han spilte helt klart mest kamper av spissene våre ifjor! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva søren er dere så sure på Tevez for? Dere elsket han for et halvt år siden og han har gjort ingenting annerledes! Han har alltid vært kritisk mot Fergusons bruk av han, og dere var på hans side da han var i United. Nå som han fortsetter å være sur på Ferguson, men fortsatt respekterer Man Utd som klubb og supporterene deres er dere plutselig kjempesure på han og kaster mynter på han under kampen... Samma f om han dro til Man City. Om han ikke hadde gjort det kunne han dratt til Liverpool eller Chelsea som er mye større rivaler for Man United sin del. Han liker seg i PL har flott hus, men han følte at han ikke fikk nok tillit, noe han ikke fikk. Det hadde han fått i City, Chelsea eller L'Pool og så velger han det minste ille alternativet. Hvorfor er dere plutselig så sure på han og mener at det er en skam å ha 32 på en United drakt!? Hmmmmm... Kan ikke huske at eg kastet noe på søndag. Slo litt i bordet osv. Kanskje Alastor og Sameboe kastet? Latterlig generalisering og forsøk på å provosere. Ikke alle her inne støttet uttalelsene og sutringen til Tevez. Aldri støttet eg det. Først får man prestere, så får man syte om man ikke får tillitt. Tevez presterte ikke, da blir man ikke førstevalget. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ta vekk liga/FA Cupen, og hvor mange ganger han var på benken osv. Tror ikke det, altså. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Sameboe sto med nr. 32 på tribunen og heiet. Tror neppe det var han. Og Jotun: du synes altså forskjellsbehandling er ok? Endret 22. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Sameboe sto med nr. 32 på tribunen og heiet. Tror neppe det var han. Og Jotun: du synes altså forskjellsbehandling er ok, altså? Skjerp deg Points! Jeg var med resten av fansen og buet på Tevez hele kampen! Som jeg har sagt før, det var helt random nummer! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Og Jotun: du synes altså forskjellsbehandling er ok? Nei, igrunn ikke, men eg synest heller ikke oppførselen til Neville i den situasjonen er riktig. Men som eg sa så tror eg at det var et snev av overlykkelighet, og han stoppet jo opp og tenkte seg om. Så en evt. straff bør være lav. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Sameboe sto med nr. 32 på tribunen og heiet. Tror neppe det var han. Og Jotun: du synes altså forskjellsbehandling er ok, altså? Skjerp deg Points! Jeg var med resten av fansen og buet på Tevez hele kampen! Som jeg har sagt før, det var helt random nummer! Det er ikke så mange her som deler samme syn som deg da. Eget navn er så ufattelig harry. Og 32? Du har lyst til å leke med livet ditt altså? Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! Håper dette var kødd.. 32? Herregud! Hahahahhahahaha, usmakelig. Fy faen, nr. 32? Det er faktisk det siste nummeret jeg hadde valgt om jeg hadde kjøpt ny drakt... Makan. Off! Hvorfor 32 ? Hadde drakten denne logoen på fronten i stede for AIG også? Pilen burde vel nesten peke opp også! Sameboe, hva faen tenkte du på? Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! Hahaha! Du tenkte ikke på Tevez nei Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! "Does Larsen/Hansen/Olsen/Nordmann mean Judas in Norwegien?" tror jeg mange utd's tenker i morgen. Også i Manchester rett før derby-kampen? Du er garantert første som trykker 32 på nye drakta. Får håpe for deg selv og resten av verden at du kødder. Eget navn er blodharry. Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! "Does Larsen/Hansen/Olsen/Nordmann mean Judas in Norwegien?" tror jeg mange utd's tenker i morgen. Også i Manchester rett før derby-kampen? Du er garantert første som trykker 32 på nye drakta. Får håpe for deg selv og resten av verden at du kødder. Eget navn er blodharry. Haha, kanskje han får noen rare blikk på kampen i morgen. Han kommer til å bli hånet. Han kan bli banket. Herlig Samboe! Regner med du står med city fansa i morgen Ny drakt med 32 bak kan bli bank ja. Helt seriøst. Eneste grunnen for å slippe unna er vel hvis det hadde stått "Money" eller "Liar" ellerno over. Han kan bortforklare seg ved å si at Sameboe betyr fuckface Cunt... Eget navn bakpå drakta er utrolig teit. Det er i mine øyne ikke en ordentlig drakt. Også 32 da, haha. Ja vi får håpe den godeste Sameboe er i det "morsomme" hjørnet i dag. Tror dette er helt seriøst jeg. Han har jo ikke vært her inne siden han skreiv det, noe han sikkert hadde vært om han kødda. Er bare synsing da. Eget navn bakpå drakt er harry ja. Hadde ikke vurdert det før jeg hadde hatt enhver spiller av mitt eget lag på en drakt. Og det kommer aldri til og skje så Da har jeg kjopt meg den nye drakta! Ble med mitt eget navn bakpaa, og nummer 32! Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen. United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/ Hvordan i alle verdens dager kunne du velge 32, Sameboe? Ser du på deg selv som Judas? Sameboe har vel ikke postet enda? Håper han var ironisk, selv om jeg tviler på det... Jeg ville selv aldri kjøpt en United-drakt med 32 på ryggen, men jeg er moden nok til å sette pris på Tevez' bidrag i United-drakten. Særlig den første sesongen var han stor, blant våre 5 beste spillere. Synd at han viste seg som en kukk, tror han ville spilt en viktig rolle også i dette årets lag. :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Så lar vi det ligge under årets tabbe. Uansett Idiot nr1 Idiot nr 2 Til nr1, hva forventet du? Du må seriøst være den tetteste fyren på de Britiske øyer. Til nr2, vel du sier du har spilt i by-derby før. Vel tydeligvis ikke et som betydde noe for fansen å med en slik ramme rundt. Jeg syns nesten det ble buet for lite på Tevez. At det ble kastet ting er dog totalt ute av sammenheng. Slik skal ikke forekomme. Å idioten som gjorde det burde for alltid bli nektet adgang. Endret 22. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Tevez får som han fortjener. Han kunne ha reddet seg selv, det tror jeg virkelig, hvis han hadde valgt å hylle klubben i media fremfor å snakke piss om SAF. Det er en ting å sutre på spilletid når du er i klubben, fair enough. Han ville spille og SAF valgte å ikke bruke han like mye som han ønsket, derfor valgte han og takke nei til United's tilbud og takke ja til City's (som forøvrig var dumt nok i seg selv). Det han gjør etter dette er det som virkelig ødelegger for han, man snakker ikke dritt om gamle arbeidsgivere, ikke i arbeidslivet og ikke fotballen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Morsomt om de får prøve seg http://fotball.aftenposten.no/england/article150936.ece Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Her er hele troppen til United: Kuszczak, Zieler, Amos, De Laet, Neville, Brown, J Evans, Dudgeon, Fabio, Tosic, Gibson, C Evans, Eikrem, Carrick, Scholes, Valencia, Nani, Owen, Welbeck, Macheda, King. Hvem er Dudgeon? Ellers er det en grei tropp. Burde enkelt greie å slå Wolves på hjemmebane med de der. Hadde vært spennende om Eikrem fikk prøve seg da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Godt å se at Berbatov ikke er med i troppen slik at han faktisk kanskje skal fortsette med 4-4-2. Uansett, gleder meg virkelig til å se King. Samt håper jeg Gibson får brilijere, føler at han skulle hatt sjansen når både Anderson og Carrick hadde en dårlig periode. Men har ikke passet når man spilt mot Arsenal, Spurs og City så jeg skjønner det. Men nå får vi mange småkamper fremover, da må vi få matchet tredjevalgene våre mer. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Hva søren er dere så sure på Tevez for? Dere elsket han for et halvt år siden og han har gjort ingenting annerledes! Han har alltid vært kritisk mot Fergusons bruk av han, og dere var på hans side da han var i United. Nå som han fortsetter å være sur på Ferguson, men fortsatt respekterer Man Utd som klubb og supporterene deres er dere plutselig kjempesure på han og kaster mynter på han under kampen... Samma f om han dro til Man City. Om han ikke hadde gjort det kunne han dratt til Liverpool eller Chelsea som er mye større rivaler for Man United sin del. Han liker seg i PL har flott hus, men han følte at han ikke fikk nok tillit, noe han ikke fikk. Det hadde han fått i City, Chelsea eller L'Pool og så velger han det minste ille alternativet. Hvorfor er dere plutselig så sure på han og mener at det er en skam å ha 32 på en United drakt!? Bullshit! Han spilte helt klart mest kamper av spissene våre ifjor! Slik jeg har forstått så tror jeg ikke at det var direkte lite spilletid, men det var det att han ikke fikk spille viktige kamper som CL finalen og stor kamper i PL. Nå har ikke jeg sett noe statistikk, men om jeg husker riktig spillte Tevez mest sånne middelsstore kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå