Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser at Tevez ble overrasket av misnøyen mot han. Jeg forstår hvordan han tenker, men han har kraftig undervurdert at vi er Manchester United supportere. Han var populær som den gode spilleren han var for oss, men vi er ikke Tevez supportere og når han går så hardt ut mot klubben så snur det.

Virker ikke veldig smart, men kanskje han lærer av dette.

Lenke til kommentar

Det er nå ganske synd på fyren også. Siden han var liten pjokk har han vært kastet frem og tilbake mellom agenter, klubber, ledere, eiere osv., hvor alle har hatt som mål å selv tjene så mye som mulig penger på ham. Jeg tror alt rundt Tevez er et godt eksempel på "ondskapen" som eksisterer i moderne toppfotball.

Det sagt, brenn i helvete Tevez :)

Lenke til kommentar

Gode nyheter i dag.

United får støtte av både agenten og moren til Paul Pogba. Le Havre har truet med å anklage United for uriktig framgangsmåte da 17-åringen ble vervet.

- Vet du hva Manchester (United) sendte til Pauls mor? En bukett blomster. Den kostet 30 euro, men moren følte tillit. Faren fikk en bok om historien til klubben, mens Paul fikk en trøye med navnet sitt og nummer 6 på ryggen. Symbolske ting, men de følte at Manchester (United) respekterte dem.

Uansett hva Mark Hughes måtte tro så er tallenes tale klar: United har minst tilleggstid på hjemmekampene fra 2006/07 til nå.

Tevez: - Først så alt positivt ut. Jeg ble hyggelig hilset av både tidligere lagkamerater og United-stab. Men så snart jeg gikk ut på banen var det annerledes. Det var vanskelig å svelge, for før var jeg alltid ønsket av disse menneskene.

Lenke til kommentar

Hvem faen bryr seg om klubber får så mye/lite overtid? Dommeren stopper klokka når det er stopp i spillet, og på slutten av omgangen ser han hvor mange minutter som mangler slik at de får spilt 45 minutter. Det at lag får mindre overtid når de har avgjort kampen, er fordi dommerne vet at kampen er avgjort, og at det ikke er noe vits i å legge til så mye som man trenger.

Lenke til kommentar
Den sier ikke alt nei. Ville vært mer interessant å sammenligne de 4 store med den statistikken dagbladet skrev.

For faen har dere ikke lagt dette bak dere? Det kom en scoring og ett bytte på overtid mot City. Til sammen tok dette ca 1 min og 40 sek. Så det var bra av dommerne å legge på litt tillegg.

Har jeg sagt noe annet? Har jeg noen gang sagt noe imot? Eller har jeg kanskje støttet det dommeren gjorde? Kanskje du skal lese noen poster tilbake, før du kommer med slike utbrudd. Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Den sier ikke alt nei. Ville vært mer interessant å sammenligne de 4 store med den statistikken dagbladet skrev.

For faen har dere ikke lagt dette bak dere? Det kom en scoring og ett bytte på overtid mot City. Til sammen tok dette ca 1 min og 40 sek. Så det var bra av dommerne å legge på litt tillegg.

Har jeg sagt noe annet? Har jeg noen gang sagt noe imot? Eller har jeg kanskje støttet det dommeren gjorde? Kanskje du skal lese noen poster tilbake, før du kommer med slike utbrudd. Skjerp deg!

Og slapp av a mann. Jeg skrev "For faen har dere ikke lagt dette bak dere enda". Da burde du svare enkelt på dette isteden for å fyre deg så opp. :)

Lenke til kommentar

Troppen i morgen:

Manchester United (fra følgende): Kuszczak, Zieler, Amos, De Laet, Neville, Brown, J Evans, Dudgeon, Fabio, Tosic, Gibson, C Evans, Eikrem, Carrick, Scholes, Valencia, Nani, Owen, Welbeck, Macheda, King.

Hyggelig med King og Eikrem i troppen.

Kuz

De Laet - Brown - Evans - Fabio

Valencia - Eikrem - Carrick - Tosic

Owen - Welbeck

Hadde vært en spennende start 11'er. :)

Og slapp av a mann. Jeg skrev "For faen har dere ikke lagt dette bak dere enda". Da burde du svare enkelt på dette isteden for å fyre deg så opp. :)

Det er nå du som fyrte deg opp. Jeg er ikke sinna. ...bare veldig, veldig skuffet...

Lenke til kommentar

Troppen i morgen:
Manchester United (fra følgende): Kuszczak, Zieler, Amos, De Laet, Neville, Brown, J Evans, Dudgeon, Fabio, Tosic, Gibson, C Evans, Eikrem, Carrick, Scholes, Valencia, Nani, Owen, Welbeck, Macheda, King.

Hyggelig med King og Eikrem i troppen.

Kuz

De Laet - Brown - Evans - Fabio

Valencia - Eikrem - Carrick - Tosic

Owen - Welbeck

Hadde vært en spennende start 11'er. :)

Det er nå du som fyrte deg opp. Jeg er ikke sinna. ...bare veldig, veldig skuffet...

Ok ferdig. Spennendes tropp ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...