Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg roet meg helt ned og jeg tenker over Fletch sine bidrag denne sesongen og spesiellt slutten (vårparten) av forrige. Når han spiller på sitt aller beste som i dag, kan jeg faktisk ikke huske i min levetid å ha sett enn så forbanna god spiller sentralt i banen for United. Helt seriøst. Det han har levert de siste kampene har vært ubeskrivelig bra og det er kun hans "grå" navn og person som ikke har gjort han til en "stjerne" på verdenskartet. Akkuratt som Scholesy, gjør ikke Fletcher noe særlig ut av seg. Sånne personer blir dessverre alltid neglisjert av massene og får ikke den rosen de fortjenter. Vel Fletcher, you have got my attention now! Jeg har vært en kritisk røst mot skotten før, men har over tid nå tatt det tilbake. Hans kreative sider har rett å slett blitt mye bedre og han bidrar nå på alle felter fra sin posisjon.

Så Tottenham kampen med noen madristats og i første omgang husker jeg godt at alle påpekte hvor syk Fletcher var i dag. Han ene lo høyt når Darren tok en 40m sprint før han bodytakla Lennon og feide en 60m crosser til Rooney. Kommentatoren var lydløs, fordi det var Fletcher og ikke en med Lampards navn. Ettersom de andre, i motsettning til nervevraket meg, gav blanke faen i resultatet, fant de humor i å studere Fletcher. "Å HERREGUUUUDD" "LATTERLIG" var fraser mye brukt. Han vant så mange baller at det faktisk var til å le av. Det han gjorde med ballen var også i samme klasse. Vi så ikke en fuckings en feilpassning de siste 30, enda han slo veldig ambasiøse passer.

Akkuratt per dags dato er han best i PL, uansett posisjon. Han kommer aldri til å få skryten han fortjener, men noen av oss har sett det.

Og fuckings yes, Ryan Giggs er av verdens største fotballspiller gjennom tidene. Finnes det noen i verden som kan argumentere for noe annet?!? Nei! Punktum! For en ambasadør for sporten Giggsy har vært og er. I mine øyne er han forbi Maradonna, så for andre bare være uenig. 1991 - 2009 and counting.... Fortsatt er han blant de beste, noe årets spiller 08/09- sympatipris eller ei - understreker. I dag var han outstanding nok engang... LEGEND!!!

Enig i mye av det du skriver. Vennene mine bare ler av meg når jeg sier Fletcher har vært en av Uniteds beste spillere den siste tiden, jeg blir så utrolig irritert på de tullingene når de sier at Steven Ireland pisser på Flecther og mye sånt :hrm:

Lenke til kommentar

Fy faen. Fy faen. FY FAEN! Jeg har egentlig ikke ord, så det her blir ingen lang avhandling om turen min og opplevelsene (sitter forøvrig med et drittastatur på en kjip laptop nå, noe som heller ikke bidrar til skrivelyst!). Men.

FY FAEN!

Av alle ganger man skal velge å dra til Old Trafford, av alle ganger man kan forsøke å få sett United for første gang, av alle ganger noe som helst - så får jeg vært på OT på DENNE KAMPEN??? Det går ikke an! Jeg sto og holdt på å begynne å grine når jeg var utenfor stadion..var så rørt, så overveldet av alt sammen...

Kommer til stadion en times tid før kampen, god stemning og et hav av rødt rundt bishop blaize og fram til stadion. Finner plassene våres tidlig (var med en kamerat), viser seg at vi skal sitte på rad 11 fra banen, på den delen av south stand som er helt inntil stretford end (ved spillertunnelen), vi satt rett på linje med dørlinja ca.

Mao et godt utgangspunkt for moroa som skulle komme mot slutten - orkesterplass!

Trøkket er forøvrig stort sett rimelig drøyt når city kommer for å varme opp og tevez blir bua ut...men stadion ser ut til å ha maks 10 000 inne :p. Da lo vi godt.

Så nærmer det seg avspark, og når de går inn på banen virker det som om håra bare reiser seg på kroppen, jeg har aldri opplevd maken! (Men skalaen min viste seg å bli rimelig sprengt senere..:p). Og avspark, og BANG enda mer skriking. Og så scorer rooney..WHOAH. Et stykk jævla brøl fra hele stadion, jeg er i ekstase, det er kompisen min også samt alle rundt oss - noen rett foran oss har tydeligvis reist helt fra israel og står og veiver med et svært flagg osv osv. PANGSTART.

Men så fucker foster det til, og jeg blir deprimert og motløs. Er møkknervøs for å tape denne kampen, og sitter bare helt stille...selv når tevez settern i stolpen. Huff!

2. omgang..hva kan jeg si? Vi herjer fra start, og fletcher setter sin første - stadion eksploderer på nytt, men jeg er jævlig avventende (inni meg iallefall, utafor feirer jeg som en sinnsyk apekatt) da jeg tror vi finner på mer tull. Og så sittern i vinkelen fra bellamy (idioten!). BAH. Kødd og faen.

Men vi kjører på, kjører over City, stemningen tar rett og slett av og holder seg på ekstreme nivåer...når chanten ATTACK, ATTACK, ATTACK-ATTACK-ATTACK starter så hadde jeg pissa i buksa om jeg var city-spiller, nivået på den var så høyt og united spillte så bra at jeg satte nye rekorder i gåsehud..og så scorer endelig Fletch igjen! Stadion går av hengslende og alt er bare fryd og gammen.

Men når rio driter seg ut og bellamy på nytt settern, så blir jeg bare motløs. setter meg rolig ned og dør hen. Helt stille og helt knekt. Ingen tro på at vi skal klare noe som helst, og reiser meg først en god del uti overtiden.

Så kliner vi ballen ut, over, rundt, fram og tilbake og bare kødder det til, og var sikker på at dommeren skulle blåse av. Men neida...

Giggs får ballen, spiller til Owen, som så faktisk faen klarer å sette den i mål! HELVETEEEEE????!!!!

Iallefall - Old trafford går faenmeg til himmels, jeg har aldri sett noe lignende på tv, uansett, folk står på stolene, hopper, danser, faller, tryner, klemmer og kysser hverandre og rett og slett går totalt amok! DET VAR SERIØST NOE AV DET MEST SINNSYKE DU KAN TENKE DEG. DET SKULLE IKKE GÅTT ANN - HELE STADION JUBLER SOM OM VERDEN SKULLE SLUTTE OM 5 MIN (og tror ikke de hadde brydd seg noe særlig om den hadde gjort det).

Har ikke ord, har ikke følelser, har ingenting - jeg kommer aldri til å glemme det her. Aldri!!

Forøvrig. Megastore etter kamp, og 24 Fletcher er kjøpt inn :). Pluss 10 Law til min far (etter ønske ^^). Hadde egentlig bestemt meg for Fletcher før kampen, men ville se den ferdig først. Det er min absolutte nye helt, sammen med Scholes som har vært favoritten fram til nå - Fletcher er, og vil bli, en legende. Derfor er drakten et soleklart valg (jeg var nok ikke alene om å mene dette, da de var utsolgt for ferdigtrykte drakter med hans navn og nr på).

Anyway, om noen lurer på noe må dere bare spørre, gjerne på PM om det er litt off topic.

Vil rette en STOR takk til unitedtravel.no, glimrende oppfølging hele veien og trivelig styring. Jørn: TUSEN TAKK!!

Lenke til kommentar

Finfin oppsummering Alastor :)

Til han som requesta Giggs vs SWP avatar. Hadde bare en crappy highlights-film å screene fra, så dette ble det eneste. Må lage noen ordentlig avatarer engang, moro. Bare å bruke disse hvertfall, selv om det er hurtigjobbing med laber kvalitet og resultat deretter.

post-135333-1253568880.jpg post-135333-1253568870.jpg

post-135333-1253568865.jpg post-135333-1253568860.jpg

edit: Argh. Er avatar-grensa 120X120? Lager dem større nå. Glem det. Tar det senere om noen vil :)

edit 2: Giggs i 100X100px:

post-135333-1253569546.jpg

post-135333-1253569402.jpg

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Kommer til stadion en times tid før kampen, god stemning og et hav av rødt rundt bishop blaize og fram til stadion. Finner plassene våres tidlig (var med en kamerat), viser seg at vi skal sitte på rad 11 fra banen, på den delen av south stand som er helt inntil stretford end (ved spillertunnelen), vi satt rett på linje med dørlinja ca.

Mao et godt utgangspunkt for moroa som skulle komme mot slutten - orkesterplass!

Trøkket er forøvrig stort sett rimelig drøyt når city kommer for å varme opp og tevez blir bua ut...men stadion ser ut til å ha maks 10 000 inne :p. Da lo vi godt.

Så nærmer det seg avspark, og når de går inn på banen virker det som om håra bare reiser seg på kroppen, jeg har aldri opplevd maken! (Men skalaen min viste seg å bli rimelig sprengt senere..:p). Og avspark, og BANG enda mer skriking. Og så scorer rooney..WHOAH. Et stykk jævla brøl fra hele stadion, jeg er i ekstase, det er kompisen min også samt alle rundt oss - noen rett foran oss har tydeligvis reist helt fra israel og står og veiver med et svært flagg osv osv. PANGSTART.

Hehe, du satt vedsiden av meg du :D Satt du på sete 45 eller 46? For jeg satt på sete 44 nemlig! Og ja, jeg er veldig fornøyd med kampen jeg også :D Var litt grumpy da Shitty scoret på overtid, men gikk fort over i glede da Michael Owen scoret! Kunne rett og slett ikke valgt en bedre kamp! Jeg storkoste meg rett og slett gjennom hele kampen, dette var noe annet enn ett tamt Ullevaal da landslaget spiller, for dette var ekstremt! Spenning fra start til slutt! Er det rart Dagbladet ga kampen en sekser? Nei det er det ikke!

Må også si meg fornøyd med byrå (samme som Alastor) og hotelet de hadde valgt ut som lå midt i sentrum og nærme alle ønskede fasiliteter, og må si at det var verdt hver eneste krone!

Og til dere som bekymret dere for min velkomst pågrunn av valget mitt av nummer, så brydde ingen seg om det faktisk. Tror det hadde vært verre om Tevez hadde okkupert ryggen min istedenfor mitt eget navn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...