Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tar kvelden jeg også. Beste fotballdagen på lenge og definitivt topp 5 opplevelse innen sjangeren fotball for meg. Jeg har aldri jublet så hardt for et mål før og jeg er typen som kaster meg ut vinduet, river av meg klærna og hopper i snøen mens jeg hyler rundt. Har aldri opplevd å reglerett grine nonstopp i over et minutt. Svarter for meg når slikt skjer og jeg er redd denne kjærlighten kan bli dyr i lengden, så bavian som jeg er når vi scorer....

fuck me.. just fuck me

Ryan fucking Giggs

Darren fucing Fletcher

Ander-second-fucking-half-son

And Michael fucking Owen

--

I've totally trashed my house

--

I kissed all the girls I met in the corridor of our apartments, they might call the police, but fuck....

OSV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Får ta en standard spillerbørs da.

Foster 2: Helvetes kuk. Gjør ellers det du skal gjøre, men det der var utilgivelig. Labert spill mot Bellamy etter Rio's lobb.

O'Shea 6: Husker faktisk ingenting om O'Shea. Han har sikkert vært ok.

Rio 1: Minst like utilgivelig, og stort minus for å få meg inkl. en del andre på gråten. Rio er ikke tilbake i godt gammelt slag enda.

Vidic/Evans 7: Husker ikke helt hvem som spilte.

Evra 6: Grei defensiv, men en del feilpasninger. Ikke noen stor kamp.

Park 6: Feil av Fergie, men det er nå greit nok.

Giggs 12: Gidder ikke skrive noe engang. La merke til at han dribla 3 homsegutter inkludert en tunnel. SYK SYK MANN. Har aldri sett Giggsy så god før. Formelen på god er godhet/alder*motstander

Anderson 7: Er bås i første, kommer seg litt i andre. Har mye å gå på. Noen ufarlige skudd.

Fletcher :love: 10: Som noen sier, verdens beste midtbanespiller denne sesongen. Formspiller nr 1.

Rooney 8: Mål mot City er automatisk 8. Gjør en grei figur, men bl.a skudded 3min på overtid gjorde meg forbanna. Var dømt til å gå over.

Berbatov 9: Latterlig undervurdert av mange. Stoppet av låvedøra Given.

Owen 10: Var dette han ble henta for. fyfaen. fyfaen.

Valencia 8: Bra. Orker ikke skrive mer, ble litt opprømt når jeg kom på Owen.

GIGGS, FLETCH og OWEN i den rekkefølga :love:

Lenke til kommentar

bellamyslap.gif

For en begredelig idiot Bellamy er!Hvorfor skal han oppsøke den supporteren som er 15 meter ifra han?Tilskuerstøyen på det tidspunktet var så høyt at han ikke kan skylde på at supporteren skrek stygge ting til han heller.

Synes denne fortjener og bli børstet litt støv av idag :yes:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Hadde vore hærleg om Owen scora, og avgjorde(!), 5 minutt på overtid :innocent:

Det der er helt forbanna sykt. Uten smilyen på slutten hadde det jo vært enda mer klassisk, men uansett er den ganske smooth. Nice goin'.

Hehe, takk :grin:

Veit ikkje kvifor det slo meg, men når Owen kom inn visste eg at han kom til å score. Det at eg og traff med rett minutt og at han avgjorde gjer det berre heilt utruleg. Som 1.-målet til Bellamy; dette er ei 1 gangs hending ;)

Har no opna spåtelefon no, så det er berre å ringe dersom de treng tips til kva det skal satse pengar på neste gang :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å lage en Manchester United Goals-video, forslag til mål og sanger?

Ronaldo-mål er et must (skuddet mot Porto, headingen mot Roma, alle de fantastiske frisparkene). Og Owen i dag, samt Macheda mot Villa. Scholes i semien mot Barca, Giggs mot West Ham på Upton i fjor. Solskjær i CL-finalen...

Kan du komme med mer informasjon?

Datoer osv? Og kan dere komme med flere forslag?

:)

Lenke til kommentar
Hvor mange tror at det ikke hadde blitt lagt til så mye om vi hadde ledet?

Eg velger å tro at det ville blitt noenlunde det samme om det tingene hadde vært snudd og United fikk 3-3 i 90 minutt.

Kan ikke se noe annet da det er helt riktig gjort av dommeren å legge til på tilleggstida når målet til City kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...