Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er fantastisk er jo hvordan SAF står og ler og koser seg med fjerde-dommeren etter scoringa. Dytter litt på hverandre, utveksler noen ord, smiler og ler. Dette gjør jo at noen bitre City/Pool-supportere skriker om korrupsjon og alt som er.

Selv Dagbladet strekker den litt langt synes jeg:

Men så er det selvsagt en mulighet for at dommeren følger den uskrevne regelen som tidligere toppdommer Graham Poll forteller om i sin egen spalte i Daily Mail:

- Jeg forteller ofte i taler om hvordan jeg fikk «hårføneren» fra Alex Ferguson en av de første gangene jeg var på Old Trafford fordi jeg ikke kunne en av fotballreglene: På Manchester Uniteds hjemmebane spiller du til de vinner.

Lenke til kommentar

To dager til kamp. SAF hviler nok et par spillere, men Owen må bare spille.

PIG

Neville - Brown - Evans - Fabio

Valencia - Anderson - Gibson - Nani

Owen - Welbeck

Dette sier jeg uten å ha sett noen reservelagskamper denne sesongen, og uten å vite om alle de er i form. Men det laget burde greie å slå Wolves på hjemmebane. Kjenner jeg SAF rett, så kommer nok Carrick til å starte, slik at han får prøve å komme seg i form igjen.

Lenke til kommentar
Meg å? :tease:

Det er litt godt å tenke på at det er to dager til neste kamp, hjemme mot Wolves i LC.

Fjernet "ignorer bruker" på deg i går ettersom jeg uansett ender opp med å lese innlegg når det står "Se innlegget" der. :p og ja jeg er glad i deg i dag :love:

Wolves i LC skal vi kjøre. Jeg har lyst til å se Welbeck/Macheda fra start og Nani herje på kanten. Wolves har bare Keogh som jeg delvis frykter.

EDIT: Har hørt Eikrem har storspilt i år med blant annet "Scholes - pasninger" på midtbanen til reservelaget uten at jeg har sett spesielt mye reservelagsfotball i år selv, men det er noen som tror han muligens får sjansen i ligacupen i år.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
To dager til kamp. SAF hviler nok et par spillere, men Owen må bare spille.

PIG

Neville - Brown - Evans - Fabio

Valencia - Anderson - Gibson - Nani

Owen - Welbeck

Dette sier jeg uten å ha sett noen reservelagskamper denne sesongen, og uten å vite om alle de er i form. Men det laget burde greie å slå Wolves på hjemmebane. Kjenner jeg SAF rett, så kommer nok Carrick til å starte, slik at han får prøve å komme seg i form igjen.

Tviler steinhardt på at Anderson spiller. Han har nå spilt 3 kamper på rad, så tror nok Carrick starter i stedet for han..

Lenke til kommentar

Jeg er ny i tråden her, men har fulgt med den siste tiden.

Jeg bor i Argentina for tiden og her vises de fleste kampene på gratis TV. Da har jeg klart å få med meg nesten alle Manchester United kampene denne sesongen, men denne gikk jeg selvfølgelig glipp av! Er veldig frustrerende å lese ting som "tidenes beste by-derby" og "beste PL-kamp i historien". Fikk med meg høydepunktene og jeg kan ikke si at det så helt herlig ut. Jeg smilte fra øre til øre da jeg så målet til Owen, der han stod og viftet med armene som han var strandet på en øde øy og vinket etter et fly.

Vi vant!!! :D

Lenke til kommentar

Svar til Patriot:

Det er lagt til 4 minutter. Det legges til enda "56 sekunder" for feiring av City-scoring samt "30 sekunder" for bytter. Dette blir da tilsammen 5 minutter og 26 sekunder. United scorer 5 minutter og 27 sekunder på overtid. Det at det blir 7 minutter er pga. feiringen til United. At dommeren ikke blåser rett etter avspark for City betyr vel da at det er United-supporterne som faktisk på sin side kan klage på at det ikke ble blåst når det skulle blåses. Lurer du på noe mer rundt dette oppfordrer jeg deg å oppsøke Skole og leksehjelp-kategorien der du kan opprette en egen tråd du kan kalle "LokalPatriots egen matteassistanse-tråd, nivå 3-4. klasse". Her kan du samle alle spørsmål og få hjelp når regnestykkene blir litt vel "avanserte".

Peace out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...