Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

bla bla bla

Får kjeft fordi jeg ikke kritiserer nok og har for små forventninger, men å kritisere laget for å slippe inn 3 mål, det er ikke lov.

Det har da vel vært mer enn nok kritikk av Foster og Ferdinand for de tabbene som ble gjort. Det er vel mer det at det ikke virker som om du har sett den samme 2.omgangen som resten av oss. Ja, vi slapp inn to mål i 2. Ja, det skal ikke skje på hjemmebane. Men se på den ekstreme kontrollen vi har resten av omgangen. Du kan da ikke sidestille det med Burnley?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bla bla bla

Får kjeft fordi jeg ikke kritiserer nok og har for små forventninger, men å kritisere laget for å slippe inn 3 mål, det er ikke lov.

Det har da vel vært mer enn nok kritikk av Foster og Ferdinand for de tabbene som ble gjort. Det er vel mer det at det ikke virker som om du har sett den samme 2.omgangen som resten av oss. Ja, vi slapp inn to mål i 2. Ja, det skal ikke skje på hjemmebane. Men se på den ekstreme kontrollen vi har resten av omgangen. Du kan da ikke sidestille det med Burnley?

Samme hva du eller jeg har sett. Å slippe inn 2 mål i løpet av en omgang er ikke å ha kontroll. Gitt at vi ikke leder med 5 mål eller noe.

Lenke til kommentar

Oppsummering av dagen:

Våkner klein og føler meg helt råtten etter gårsdagens ninjafyll. Merker spenningen allerede ved frokosten. Derby day. Og når man vet hva City har gjort i det siste (Pengedoping, kjøpt seg til poeng etc.), så var det ekstra nerve i dagens kamp. Vi måtte vinne, og vise den skitne horeklubben at de er vi som styrer i byen, og at det er vi som har blitt en storlag uten uendelig skitten kapital inn i klubben.

Godt forøyd med lagoppstillingen i dag, eneste jeg reagerte på var Park i stedet for Valencia. Flott mål av Rooney etter to minutter, iskaldt.

Uten at jeg har lest i gjennom tråden, så håper jeg ikke folk har slaktet Ben Foster. Det ville være dobbeltmoralsk og hykleri fra evt. diskusjonsbrukere. Foster var grunnen til at vi i det hele tatt vant mot Arsenal. Håper ikke folk her inne lider av korttidshukommelse, selv om jeg dog har sett tilfeller av det før i denne sesongen.

Greit nok. Det skal sies at det var helt ELENDIG av Ben Foster på førstemålet. Helt hjernedødt. Mer er det ikke å si om den saken. Foster har vært stor for oss sålangt i sesongen. Veldig bittert å få den i trynet.

Det skal sies at undertegnede ikke rakk starten av andreomgang, og gikk glipp av to scoringer. Men jeg har en veldig god unnskyldning; syklet bort på pizzabakeren, som ligger like i nærheten av der jeg så kampen. Amatørene er 10 minutter forskinket, og jeg blir fly forbanna, da jeg hadde timet det perfekt.

Uansett; Darren Fletcher. Hva skal man si? Fuckin class, og det har han alltid vært. Han har vært i klubben i en årrekke, og er enda ung. Han har alltid vært fantastisk i storkampene og derbykampene. Husker FA-cupsemifinalen mot det "uslåelige" Arsenal-laget for 6-7 år siden, han var ikke 20 en gang, og brilijerte allerede da. To mål i dag av The Fletch. Fuckin legend. Nye bortedrakta skal bestilles med 24 FLETCHER stolt trykket på ryggen.

Synd at Berbatov ikke får seg en scoring i dag, andre headingen så jeg inne. Given var stor i dag. Det massive United-trykket måtte jo gi resultater før eller senere, og da Fletcher puttet sitt andre var jeg i himmelen.

Jeg hadde bange anelser, og var sikker på at det ville bli flere mål i kampen.

Rio Ferdinand; utilgivelig. På overtid så prøver man ikke å lobbe på egen banehalvdel. Jeg var så ufattelig langt nede, det sved så utrolig, helt forjævlig. Jeg æresskjelte Ferdinand, og det samme gjorde kameratene mine. Ben Foster med en helt elendig posisjonering. Denne kan de dele.

Uavgjort mot City hadde vært ufattelig skuffende, og jeg var så utrolig langt nede. Grunnen var selvsagt at vi hadde regelrett gitt City to mål. Denne ekle drittklubben. Pengedopa arabere.

95.30: Euforisk. Sjelden jeg har opplevd maken til feiring. Jeg husker ikke så mye. Halvannet minutt over overtiden (Korrekt selvsagt). Fantastisk pasning av The Welsh Wizard som var STOR i dag. Tre assist, fuckin legend. Tidenes PL-spiller. Hands down.

Uansett, EUFORISK. Jeg løp ut på gulvet, kompisen min kastet seg ned i bakken, jeg hoppet over han, legger meg så ned og får tre gutter over meg. Jeg reiser meg så, og stuper kråke inn i sofaen, og ender med å knuse tre glass og en tallerken. Nå har jeg vondt i hodet, og nakken.

Var det verdt det? VISST FAEN.

Noe av det beste jeg har opplevd som supporter i hele mitt liv. United dør aldri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det å se Owen lage seg rom, og noen hundredeler senere at Giggs serverer han ballen er magisk. Uten å ha prøvd, vil jeg anta at det gruser ecstasy ganske grovt. Hva faen dreiv egentlig Richards med?

Og Bellamy, hahaha. Er sjeleglad for at vi ikke har slike spillere i troppen. Adebayor, Bellamy og Tevez. Får ikke respekt ifra andre enn seg selv. Hadde United vært sportslige kunne alle fått levert inn drakten og omtrykt til Giggs eller Fletcher.

Lenke til kommentar
Uten at jeg har lest i gjennom tråden, så håper jeg ikke folk har slaktet Ben Foster. Det ville være dobbeltmoralsk og hykleri fra evt. diskusjonsbrukere.

Det må da være lov å slakte Foster etter å ha gitt bort en scoring i et så viktig by-derby? Med mindre du tenker på alle de som ville selge han, la PIG spille osv. Det er latterlig. Men det er sånn man kan greie å lire av seg i kampens hete.

Lenke til kommentar

Var vel mer en dytt enn et slag, men ikke bra uansett.

Må forresten si at Tevez oppførte seg bra i dag. Litt synd egentlig, hadde foretrukket at han hadde tatt en Adebayor. Her prøver jeg å hate mest mulig fra godstolen min, så er han den som jubler minst av City-spillerene, har en god tone med United-spillerene og applauderer Stretford End.

Lenke til kommentar

"Vår" Judas er ikke like dum som Arsenals, nei (altså han er dum, men ikke like dum). Han ba om unnskyldning med en gang han hadde taklet og fikk gult kort. Det synes jeg var litt synd. Hadde vært herlig om Park hadde taklet han bakfra med begge beina (Park fordi han var kompisen til Judas, og også fordi vi kan klare oss uten han i flere kamper).

Men mtp. at City har åpnet et mentalsykehus, så skal man ikke se bort i fra at de kommer til å skade hverandre. :)

Lenke til kommentar
Uten at jeg har lest i gjennom tråden, så håper jeg ikke folk har slaktet Ben Foster. Det ville være dobbeltmoralsk og hykleri fra evt. diskusjonsbrukere.

Det må da være lov å slakte Foster etter å ha gitt bort en scoring i et så viktig by-derby? Med mindre du tenker på alle de som ville selge han, la PIG spille osv. Det er latterlig. Men det er sånn man kan greie å lire av seg i kampens hete.

Du kan jo pløye gjennom tråden, så ser du akkurat hva jeg mener. Er endel virkelig uheldige kommentarer der fra endel her inne.

Lenke til kommentar

Må si meg enig i det Points sier.

Foster var forferdelig i dag utenom et par gode redninger. Han har vel også hatt en tabbe tidligere i år om jeg ikke husker feil?

Selv har han vært stort sett stabil, men i dag og gjøre det i en så viktig kamp er helt skandale. I allefall Barry sin scoring.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Det Foster viser i dag er at han dessverre ikke er klar for å ta over som førstekeeper enda. Og det er ert stykke igjen. Han er stor når han er stor, men hjelper lite å redde alt, når han gjør slike ting.

Var pisseredd hele resten av kampen ved hvert et tilbakespill. Og Tevez visste at Foster var utrygg. Han jaktet jo alle tilbakespillene uansett hvor langt han var fra ballen.

Han er god når han er god, men virker ikke helt som han takler presset fra de store kampene.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å lage en Manchester United Goals-video, forslag til mål og sanger?

Ronaldo-mål er et must (skuddet mot Porto, headingen mot Roma, alle de fantastiske frisparkene). Og Owen i dag, samt Macheda mot Villa. Scholes i semien mot Barca, Giggs mot West Ham på Upton i fjor. Solskjær i CL-finalen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...