Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er vel lurest å la Nani få spille seg rolig inn i laget slik at han klarer å takle det engelske spillet etterhvert. Akkurat slik som SAF gjorde med Ronaldo i sin tid. Lot han komme på  litt mot slutten av kampen mot Bolton (om jeg ikke husker helt feil). Samme med Anderson. Er begge unge spillere som vi vil nyte i mange år fremover.. så personlig synes jeg det ikke er noe hastverk. Hargraves og Tevez derimot kan han bare kaste innpå med engang så og si iom at de er begge mer erfarne spillere enn unggutta. Tevez som jo har smakt på den engelske fotballen fra før av. Hargraves er jo en spiller som har gjort mye for Bayern og spilt en god del CL kamper for dem ikke minst.

9226013[/snapback]

Å gjort det strålende på et ellers møkkalandslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke på stå at jeg husker det, har bare sett han spille en kamp for Boca. Men 9 er det jo Saha som har så han har vel kanskje valgt 19 selv hvis han har brukt det nummeret før...

 

Edit:

 

Han hadde 11 i Boca samme som på landslaget, måtte ta en titt på litt youtube klipp men det funket jo det også :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Skal ikke på stå at jeg husker det, har bare sett han spille en kamp for Boca. Men 9 er det jo Saha som har så han har vel kanskje valgt 19 selv hvis han har brukt det nummeret før...

 

Edit:

 

Han hadde 11 i Boca samme som på landslaget, måtte ta en titt på litt youtube klipp men det funket jo det også :)

9228560[/snapback]

 

Har sett han med 9 og 19 i Boca-trøya, 10 i Corinthians og 32 i West Ham, samt 11 på landslaget, men siden både 9, 10 og 11 er tatt er jo 19 det mest attraktive av hans tidligere draktnummer.

Lenke til kommentar

Det skal sies er jo ingen som slår Ivan Zamorano når det kommer til draktnummer. Han har alltid spilt med 9 på ryggen men når han kom til inter så var jo det nummeret opptatt (Ronaldo?) så han fikk lov av italienske fotball forbundet å spille med 18 med et plusstegn i mellom på ryggen (1+8) det blir jo som kjent 9.

 

Husker jeg gliste første gangen jeg fikk med meg det der...

 

Inter drakta kommer 1.19 ut i filmen...

 

 

ZJIn-DhzKTo

 

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det skal sies er jo ingen som slår Ivan Zamorano når det kommer til draktnummer. Han har alltid spilt med 9 på ryggen men når han kom til inter så var jo det nummeret opptatt (Ronaldo?) så han fikk lov av italienske fotball forbundet å spille med 18 med et plusstegn i mellom på ryggen (1+8) det blir jo som kjent 9.

 

Husker jeg gliste første gangen jeg fikk med meg det der...

 

Inter drakta kommer 1.19 ut i filmen...

 

 

ZJIn-DhzKTo

9228707[/snapback]

Haha, husker det, han spilte vel i kvartfinalen (?) mot United i Treble-sesongen. Husker også det sjuke stolpeskuddet til Zanetti, har alltid hatt et øye for spilleren siden.

 

Kanskje Tevez gjør noe av det samme med 19-drakta si.

Blir litt uoriginalt, da, så håper ikke det.

 

Rooney er den eneste verdige 10'eren i United.

Lenke til kommentar
Zamorano var god når han var på sitt beste. Husker han og Marcelo Salas herjet for Chile for mange år siden, det var et bra spiss par :yes:

9228779[/snapback]

Marcelo Salas er så begrensa, eier ikke avslutterferdigheter utenfor 16-meteren.

 

Men så absolutt dødelig når han kommer innenfor boksen.

 

Han er en av de få fotballspillerne jeg husker fødselsdatoen på, forresten...

24. desember :!:

Lenke til kommentar
Og Torres ser ut som en valp og Reina ligner på en gris. Så ikke kom med bullshitt.

 

Fotballspillere skal ikke hele tiden ha utseende men egenskaper i fotball. La oss heller prate om det ;)

9229036[/snapback]

Jeg sa at jeg ikke ville provosere. Og ja, jeg vet at Reina ser litt grise-aktig ut, pluss at han ser litt gammel ut for å være nesten 25 år gammel. det skyldes vel det at han er nesten skallet...

 

Men Fernando ser da ikke ut som en valp? Framtredende adamseple, men valp?

 

Jaja, jeg vet at egenskapene teller, men ha da lov å kritisere utseende...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Ja, valp...Torres blir nemlig tilogmed kalt babyface :!:

 

Men Liverpool har noen forferdelig spillere som ligner veldig på dyr, Crouch ligner på giraff, Reina en gris, Riise en bavian og noen spillere til.

 

Men folkens, kan vi ikke diskutere fotball istede enn utsende på fotballspillere.?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...