GBD Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg vil si at det er litt hardt å sidestille dette med Burnley-kampen Limbeck, med tanke på at vi rundespiller City i 2.omgang. Personlige feil kan skje uansett hvor bra laget spiller. I dag var det to håpløse personlige feil og en situasjon med elendig press som førte til baklengs. 2.omgang var vi spillemessig meget bra. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Offensivt var 2.omgangen årsbeste imo. Vi beleiret jo City's 16m i nesten 20min i strek. Resten hadde vi ballen lengre tilbake i banen og ventet på åpninger. I det 80'ende elns hadde vi hatt ballen 78% siden dommeren blåste i gang 2.omgang. Når det er sagt var ikke førsteomgangen pålangtnær god nok. Men det er mest Foster sin skyld imo. Det er klart man blir rystet av å slippe inn et så billig mål. Syntes laget var esktremt statiske og jeg fryktet tap når det ble 1-1. Folk stod jo stille å ventet på ball.. Forresten ble vi MYE bedre når Park forsvant ut. Valencia bør starte neste toppkamp, han er nesten like god defensivt og et lysår bedre i angrep. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg vil si at det er litt hardt å sidestille dette med Burnley-kampen Limbeck, med tanke på at vi rundespiller City i 2.omgang. Personlige feil kan skje uansett hvor bra laget spiller. I dag var det to håpløse personlige feil og en situasjon med elendig press som førte til baklengs. 2.omgang var vi spillemessig meget bra. Hver gang City angrep så ble det farlig. Det er riktig at det ble mindre City angrep i andre omgang, men jeg synes ikke vi har noe kontroll i forsvaret. Jeg tviler på at det er tilfeldig at de to personlige feilene kom i denne kampen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Forresten ble vi MYE bedre når Park forsvant ut. Valencia bør starte neste toppkamp, han er nesten like god defensivt og et lysår bedre i angrep. Vi overtok kampen når midtbanen begynne å vinne duellene. Hadde lite med Park å gjøre Endret 20. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Det at me tok over midtbanen hadde nok meir med at City gjekk vekk frå 5 på midten, og heller flytta Bellamy opp på topp. Men sjølvsagt; Fletcher kom betre med i kampen og hadde nok ein god kamp. Til no ein av United sine beste i år! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Det at me tok over midtbanen hadde nok meir med at City gjekk vekk frå 5 på midten, og heller flytta Bellamy opp på topp. Men sjølvsagt; Fletcher kom betre med i kampen og hadde nok ein god kamp. Til no ein av United sine beste i år! Har tenkt på det samme. Fletcher spilte vel mest kant i første omgang, mens Giggs ble flyttet på kant i andre. Dette sammen med at City flyttet frem en spiller var vendepungtet. Pluss Fergie i pausen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Giggs var en ungfugg'l idag. En liten fryd og se på(selv for en Liverpool-fan) Tenk hvordan kampen hadde endt om Lykketrollet Tevez hadde nettet på overtid i 1.omgang.(den i stangen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Klarer ikke stoppe å smile. Gikk like greit å tok meg en runk. Mitt største fotballminne noen gang, eller i hvertfall sidestilt med Moscow. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Klarer ikke stoppe å smile. Gikk like greit å tok meg en runk... Takk for infoen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Og i spania er fremdeles Ronaldo kongen av fotball. Giggs var en ungfugg'l idag. En liten fryd og se på(selv for en Liverpool-fan) Tenk hvordan kampen hadde endt om Lykketrollet Tevez hadde nettet på overtid i 1.omgang.(den i stangen) Det er mange "om atte hvis" situasjoner i denne kampen Endret 20. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Sammen med Burnley kampen synes jeg dette er vår dårligste kamp på lenge. De som synes mange mål og kaos er morro liker dette men det er ikke slik jeg vil se laget mitt. Altså. Vi slapp inn 3 mål på hjemme bane. 3 mål!!!!!! Ikke siden Liverpool kampen har vi sluppet inn så mange. Det er veldig skuffende. Har ikke noe problem med å tilgi Foster siden han er ung og har lite erfaring, men Rio overrasket meg. Vi hadde aldri defangsiv kontroll i denne kampen og det er flaks at vi vinner den. Forsvarsspillerene bør vaske skoene til angrepsspillerne. Og du synes det er rart at hele forumet er uenig med deg? Jeg synes det er idiotisk å sammenligne møkkakampen mot Burnley med den her. Flaks at vi vinner den? Hva er det du røyka på jobben, sa du? Vi rævpulte dem i andre omgang. Vi fortjente å vinne kampen med flere mål. Og så kommer du og sier at det er flaks. WTF?! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Du er klar over at vi slapp in to mål, det var 2 MÅL, i den omgangen du skryter så mye av. Det er et mål mere enn vi slapp inn i hele kampen mot Burnley Og vi scårer vinnermålet på over overtid. Det er ikke tilfeldig at vi scårer på overtid, men dommeren kunne godt ha blåst av før den tid. Endret 20. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
GBD Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Du er klar over at vi slapp in to mål, det var 2 MÅL, i den omgangen du skryter så mye av. Du er klar over at fotball ikke bare er tall? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Høydepunkter? Helst alle høydepunktene i et klipp og det må være engelske kommentatorer. Jeg har forøvrig ringt Atle Antonsen og foreslått en "Limbeck" eller Kronisk uenig som det også heter, på deres neste show. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 So? Vi spiller glitrende, Bellamy's mål kan være unngått. Men faen slikt kan man ikke gardere seg 100% mot, det var et sinnsykt skudd. Sistemålet er jo en personfeil. At man skal legge skyld kollektivt er jo for meg snodig. Vi eier denne kampen totalt, i ALLE ledd når ingen får illebefinnede. Vi nøytraliserer City totalt, å viser dem hvilket møkkalag de er. At de får 3 mål er flaks, å tabber fra vår side. Hadde vært mye verre om det faktisk hadde vært tellefeil og markeringsvikt o.l. City har to virkelige sjanser med unntak av målene. Dette er et lag som visstnok skal kjempe i toppen, jeg syns det er ganske bra å stagne dem såpass. Men hey, skal du være partypooper og dommedagsprofet. Jeg skal ikke hindre deg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Vel Da er jeg vel uenige med dere igjen da. Husk at fotball ikke bare er angrepsspill også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 City skulle jo kun hatt et mål i dag. Tevez sin var jo bom, Bellamy sin var jo stjernetreff Vill kamp. Men er litt enig med Limbeck etter at adrenalinet har lagt seg ned. Forsvarsmessig var det dårlig. Eg sa tidligere i dag at de hadde kjempekontroll, men i ettertid har eg skjønt at grunnen til at de hadde god kontroll i andre omgang var at City aldri kom over midtbanen. Og de gangene de gjorde det ble det dritskummelt med en gang. Men offensivt i andre omgang? SYKT! Peace? Totally Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 bla bla bla Får kjeft fordi jeg ikke kritiserer nok og har for små forventninger, men å kritisere laget for å slippe inn 3 mål, det er ikke lov. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Angående Bellamy sitt stjernetreff, så dere "stjernetreffet" hans på United supporteren etter at Owen putta siste målet? Håper han får en passende straff! Supporteren som prøvde å løpe på banen, ble møtt av vakter og et slag i trynet av Bellamy. Endret 20. september 2009 av sir-alex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Du er klar over at vi slapp in to mål, det var 2 MÅL, i den omgangen du skryter så mye av. Det er et mål mere enn vi slapp inn i hele kampen mot Burnley Vi holdt nullen mot Chelsea på hjemmebane, men slapp inn tre mot Hull (også på hjemmebane). Hull er verdens beste lag! Ser du hvor tåpelig du er nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå