Kriss^ Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Fy faen for en kamp. En av de mest underholdende United kampene jeg har sett! Var så jævlig langt nede etter tabben til Ferdinand og jævlig høyt oppe på scoringen til Owen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 http://www.skysports.com/video/inline/0,26...5572371,00.html Dere fortjente ikke en drit, freak of nature at dere får 3 mål. Dere kan takke Foster og Rio for spenningen. Idiot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Robbed, faktisk. I andre omgang foregikk 15 % av spillet på Uniteds halvdel. For en taper. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 That's why we're champions and that's a fact! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Forventer intet mer syt fra den mannen. Møkka Mark. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Mark er trist Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det var Villa i fjor x100000. Jeg hadde ingen stemme i 1-2 timer. Euphoria. For sykt at vi puttet etter det føltes ut som jeg var død når Rio gjorde det. Er så utrolig glad for Rio, man, det må ha vært ille for han når han trodde vi ga City ett poeng der og tapte to selv. Jeg husker ikke hva jeg gjorde når Owen putta. Broren min sa jeg tok av beltet mitt og slo Tven et par ganger etter jeg tok av meg drakten og løp rundt i 30 sek. Og at jeg slo han et par ganger. KINGS OF MANCHESTER! Og ja, City fortjente INGENTING. To løp av Bellamy i andre omgang (en direkte lattelrig feil av Rio), og det var det. INGENTING annet offensivt messig, helt sykt at Hughes kan si det. Faen, kan fortsatt ikke tro at Michael gjorde det. God fucking damn. Det ble for mye. Helvete. AAAAAH Endret 20. september 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Først av alt; Håper Rio og Foster ble sendt hjem i skam mens resten av gutta fikk feire seieren. Forbanna rotter. Det Rio gjorde der er noe av mest provoserende jeg har sett siden Adebayor for 2 uker siden. Så over til min nye helt, MICHAEL OWEN. Herregud jeg skreik og hoppet rundt. Selv Real-supporteren og den nøytrale supporteren jeg så kampen med ble så revet med at vi alle sto i sofaen og skreik og endte opp med å ligge oppå hverandre i en klassisk gruppeklem. EDIT: Si fra hvis noen finner klipp fra kampen med engelsk kommentator og god kvalitet. Har kun de 3 første målene som oppfyller disse meget, meget "strenge" kravene. Alt som legges ut er jo polsk. Endret 20. september 2009 av Points Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Eg løp 16 runder rundt i lokalet vi så kampen i, og ble liggende strak ut på gulvet fremfor kinolerretet etter scoringa... :D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Ronaldo scorer før det har blitt spilt ett minutt i kampen mot Xerez. Må si nivået i La Liga er skuffende. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 rooney scoret på 2-3 min i dag da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ble av folket jeg så kampen med kalt for "en humørsyk og mongolid fyr". Når jeg, som eneste Unites supporter, reiv av sjorta og slo vilt rundt meg på Rooneys mål ble jeg nesten kastet ut På 4-3 løp jeg ut av rommet, sklei på knærna bortover gangen meg drakta tredd over hodet. Derpå grein jeg som en liten unge og jeg vet folka rundt meg ble greit flaue på mine vegne. Kunne ikke gitt mer faen. Nå skal jeg ta en iskald dusj før jeg skal lese gjennom kopforum Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Skuffa over fav. spilleren min i United idag. Forventer mye mer av en med så mye erfaring. EDIT: highlights BTW (hvis det ikke er posta allerede): http://www.mightyfootball.com/?p=4653 Endret 20. september 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 rooney scoret på 2-3 min i dag da. Håper på flere kamper der vi scorer tidlig. Var dritt i fjor da vi vant kamper 1-0, hvor målet kom sent i andre omgang. Btw, herlig at vi har blitt bedre offensivt i år. 15 mål på seks kamper er ikke verst. Og Rooney toppscorer i PL. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Latterlig hvor lavt nivået er i Spania, og det er jo helt forståelig at Ronaldo scorer så mye når nivået er så lavt og når fysikken i Spania er 5x dårligere enn PL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Latterlig hvor lavt nivået er i Spania, og det er jo helt forståelig at Ronaldo scorer så mye når nivået er så lavt og når fysikken i Spania er 5x dårligere enn PL. Tipper han scorer over 50 mål. Er vel kanskje derfor han forlot United. Lettere å score mål i Spania. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Fy faen nå gleder jeg meg til å se hele kampen. Fikk ikke sett første omg. fordi jeg ikke rakk bussen hjem fra byen. Vurderte å stikke på Scotsman å se den, men angrer ikke da 1.omg. etter det jeg leste på VG Live var rimelig håpløs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) For å følge opp det jeg sa før jeg dro på jobb. Sammen med Burnley kampen synes jeg dette er vår dårligste kamp på lenge. De som synes mange mål og kaos er morro liker dette men det er ikke slik jeg vil se laget mitt. Altså. Vi slapp inn 3 mål på hjemme bane. 3 mål!!!!!! Ikke siden Liverpool kampen har vi sluppet inn så mange. Det er veldig skuffende. Har ikke noe problem med å tilgi Foster siden han er ung og har lite erfaring, men Rio overrasket meg. Vi hadde aldri defangsiv kontroll i denne kampen og det er flaks at vi vinner den. Forsvarsspillerene bør vaske skoene til angrepsspillerne. Mot Burnley klarte vi ikke å bryte ned et forsvar som kjempet for livet. I dag var mye feil. Jeg vil mye heller se en kontrolert seier. På en annen side så er det ingen kamper som er så morro å vinne som disse kampene. Først og frems tror jeg vi må takke Fergie for seieren. Han klarer å snu det ved pause, og at han bytter inn Carrick og gir oss ekstra overtid. Over til det posetive. Vi depper ikke etter at vi mister en ledelse 3 ganger, mange lag hadde gitt opp etter 2-2 og kanskje serlig etter 3-3, men vi kjører på. Det er knallbra. Det er ikke mange ganger spillerene våre opplever å miste en ledelse 3 ganger. At en spiller som Giggs (som er 35 og snart må bygge et eget hus til medaljene sine) fortsetter å jobbe etter 3-3 er skikkelig rørende å se. Dommeren kan blåse av når som helst men han gir seg ikke. Giggs eller Fletcher som MOM, men hele den fremste delen av laget skal ha skryt. Forsvaret får prøve å lære av sine feil. For å snakke om sesongen til nå så vil jeg igjen høre om det er mange som er misfornøyde. Jeg mener vi har hatt en stålende sesongstart og nå har vi slått Arsenal, Spurs og City som er i kjempeform. Endret 20. september 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Fy faen nå gleder jeg meg til å se hele kampen. Fikk ikke sett første omg. fordi jeg ikke rakk bussen hjem fra byen. Vurderte å stikke på Scotsman å se den, men angrer ikke da 1.omg. etter det jeg leste på VG Live var rimelig håpløs. Scotsman har vert en fin plass å se kampen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå